-
Problém s topením
Mám problém s Octavia II tdi. Auto se ohřeje na 90 stupňů ale nefouká teplý vzduch, ani pořádně nechladilo v létě. Když začne trochu foukat tak fouká jen u spolujezdce a když dám teplotu úplně na max tak fouká teple, ale přijde mi že málo. Vyměnil jsem kabin filter, termostat a vodní pumpu. Ještě jsem se dočetl že by mohlo být těsnění pod hlavou, ale že by mizela nějak extrémně voda, to ne. Díky za rady.
-
Motor běží na tři válce
Dobrý den, mám problém s fabii 1,4 55kw typ: AQW Vynechává mi 4 válec, když je teplý motor někdy nejde nastartovat. Diagnostika píše: 16688 - valec 4 zjisteno vynechavani zazehu a 16502 - cidlo teploty chladici kapaliny (G62) Četl jsem v jiných vláknech co to způsobuje, tak jsem dal nové svíčky, novou zapalovací lištu, nový vzduch filter, měřil kompresi ( 12barrů cca, všechny 4), přehodil jsem vstřikovače a stále to dělá 4 válec, koukal na el. kabely a momentálně nevím co dál. Díky předem za rady.
-
EGR ventil
Když o tom přemýšlím tak je asi jedno jestli se tomu říká škrtící klapka nebo chcípací, já potřebuji udělat něco s autem aby mi pořád neblikala kontrolka žhavení a nepadalo do nouzáku. Potřeboval bych nějaký návod jak to nastavit, co třeba vyčistit a nebo cokoliv jiného.
-
EGR ventil
toto jsem tam dal: http://www.cc-autodily.cz/klapka-skrtici-8
-
EGR ventil
ten soft myslis základní nastavení? toto: já to zkoušel ale nejde mi to, stále tam mám running, to finished mi tam neskočí ani po 10 minutách čekání.
-
EGR ventil
Čau mám podobný problém, bliká žhavení a padá do nouzáku. Tak jsem vyměnil ten erg a je to stále stejné. Diagnostika píše potenciometr zpet. vedení výfukových plynu. Musí se to nějak na kódovat nebo něco podobného?
-
svítící kontrolka tlaku pneumatik
díky, mám tlačítko a už to je vymazané
-
svítící kontrolka tlaku pneumatik
Dobrý den, svítí mi neustále kontrolka tlaku v pneumatikách. Nafoukl jsem je na předepsaná hustotu co je napsaná u nádrže a kontrolka svítí dál. Není nějaký fígl jak to smazat, nebo by to mělo přestat svítit samo? Škoda, octavia2 RS, 2005 Díky za odpověď.
-
Nouzový režim
Dobrý den, mám problém s Octavia II 1,6 TDI, 77 kw, rok 2009. Při jízdě padá do náhradního režimu, bliká žhavení a otáčky se zastaví na cca 2500 a svítí DPF filtr. Diagnostika hází: Neznámý chybový kód. Na fórum jsem našel už nějaké typy tak jsem vyzkoušel vyměnit EGR ventil, váhu vzduchu, senzor odchylku tlaku a udělal jsem regeneraci DPF filtru. Po tomto všem DPF filtr přestal svítit, auto jede chvíli normálně a pak zase bliká žhavení a auto skočí do náhradního režimu, když auto chcípnu a znovu nastartuji tak auto zase jede chvíli. Poraďte prosím co s tím, už si nevím rady. Děkuji předem za odpovědi.
-
auto neraguje na plynový pedál
Když nastartuju auto tak někdy běží normálně a někdy zvýší otáčky na maximum, když sešlápnu pedál brzdy, otáčky jsou normální jak pustím pedál brzdy, otáčky narůstají na maximum asi 5000ot. Škrtící klapka, když pustim brzdu tak se otevře a hnedka zavře a otáčky vystoupaj na maximum. Plynoví pedál neraguje vubec (nepřidává otáčky, jako když tam neni). Diagnostika píše snímač polohy pedálu, snímač polohy vačkového hřídele a měřič hmotnosti vzduchu. Plynoví pedál je originál nově danný. škoda octavia, 2,0l , rok- 2002, benzín, 85kw, kód motoru- AZJ Děkuji za odpověď.
lacatej
Uživatel
-
Připojeno
-
Poslední návštěva