-
Přední světla Taiwan vs. Prvovýroba
Takže, světla TYC na fabii po cca 20minutách svícení. Mít po ruce toho prodejce, tak ho asi zatluču do země Kromě už výše zmiňovaných problémů, tak po těch cca 20 minutách jízdy/svícení, je na parabolách jasně vidět takové "očouzení" od žárovek. Jak od hlavní H7, tak i od parkovačky. Viz přiložné foto. Takového nerva jsem chytil, že jsem rovnou objednal lampy Hella a bude klid. Takže za sebe světla TYC opravdu nedoporučuji, ať nedopadnete jako já
-
Přední světla Taiwan vs. Prvovýroba
Ahoj, zrovna jsem namontoval světla od výrobce TYC, tak jsem zvědav. Nadšený z nich nejsem. Jasně že nelze srovnávat Hellu s taiwanem, ale když parkovačka v díře nedrží, dráty nic moc, držáky žárovek taky žádný výbuch. Seřízení zoufalé, tak nevím. Zatím je tam nechám, ale asi se porozhlídnu po vrakáči a zkusím sehnat nějaké rozumné třeba z nějaké bouračky, nebo tak. ?
-
pružiny těžký výkon
To frutisek.cz , pěkné zase dobrá zkušenost pro další zájemce.
-
pružiny těžký výkon
Krom toho že auto neklesne, to má i jiné výhody. Líp se do toho nastupuje a v zimě když je víc sněhu se taky hodí větší světlá výška. Je potřeba si sám posoudit, co od toho čekám a v jakém provozu jezdím s jakou zátěží, mám či nemám tažné, atd....
-
pružiny těžký výkon
Vůbec ne, vyměnil jsem jen a pouze pružiny. Jedinou obavu jsem měl o stabilitu v zatáčkách. Ani to se nepotvrdilo, sedí pěkně, možná právě tím jak jsou ty pružiny tužší. Jízdní komfort se taky nezměnil.
-
pružiny těžký výkon
Zdravím, tak tady bych určitě asi dal pružiny na těžký výkon, kdysi jsem četl, že byly k tomu primárně určeny, ale všechno je potřeba vyzkoušet.
-
Zvyseni svetle vysky
Osobně jsem tento problém vyřešil pružinami ze 4x4. V zatáčkách sedí pořád stejně a ani jiné podružné problémy jsem nezaznamenal. Bydlím pod horami, takže větší světlá výška je lepší. Krom toho se do toho líp nastupuje. Hlavně mi vadilo, když jsem naložil kufr, tak to šlo na břicho hlavně vzadu. Popsal jsem již zde:
-
pružiny těžký výkon
Jednoduše, pružiny pro težký výkon
-
Vrzání větráku klimatizace
Díky moc za popis Kolegovi na supu to začlo silně vrzat teď v zimě, tak se na to kuknem Protože představa rozebírání půlky auta v podobě palubovky byla trochu děsivá
-
pružiny těžký výkon
Uf, tak to je rana jak z děla.
-
pružiny těžký výkon
Taky zajímavé řešení
-
pružiny těžký výkon
Určitě další zajímavé řešení, při zachování světlé výšky.
-
pružiny těžký výkon
Dával jsem je pružiny. Prozatím vše bez problémů.
-
pružiny těžký výkon
Neřekl bych. Nicméně podstatné je, jak vysoko je prázdná. Většinou ale nemusí být ani plně naložená a je na břiše. Kufr má docela dlouhý převis. p.s. Kdysi jsem měl Scorpio klauna v kombi a to mělo samonastavovací podvozek, takže i v plném naložení stačilo ujet cca 5km a auto mělo přiměřenou výšku i při standartních pružinách
-
pružiny těžký výkon
Podle toho co jsme vyspekulovali za tu dobu s kolegou ze servisu bych řekl, že by TEORETICKY se ta věc dala řešit tím, že dle typu konkrétního auta je třeba najít pružiny pro "stejné" auto ve verzi 4x4 . ALE jak už jsem psal, je to velmi individuální a každé auto bych asi posuzoval zvlášť. Jak z technické stránky věci, tak dle potřeb konkrétního uživatele