Twisted

Uživatel
  • Počet příspěvků

    189
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Popularita

13 Dobrá

O uživateli Twisted

  • Hodnost
    Uživatel
  1. Lepší pro motor to podle mě je a je to tak doporučeno i výrobcem...i když baterie tak možná dostává zabrat a s nezávislým topením tuplem (jen poznámka, nechci rozjíždět OT).
  2. Mezi H4 a H7 je rozdíl zcela zásadní. H7 patří do světlometu s čočkou (můžeš jej vidět na straně 2 v příspěvku od Galviho).
  3. Myslím, že u ročníků 2012 a výše se obávat nemusíš, rozvody už nebyly tak problematické a přinejhorším snad není problém nechat řetěz zkontrolovat. U starších TSI z firemních flotil jsem slyšel i o odcházejících turbech a jiných závadách, ale nevím, jak často se vyskytují.
  4. Pokud chceš na volantu přepínat stanice ze seznamu uložených stanic, běž do nastavení rádia -> šipky -> paměť. Pokud máš na mysli něco jiného, tak nevím, v nastavení šipek jsou jen dvě volby.
  5. To je úplně normální. Dnes jsem na to koukal a zamlženo bylo i nad LED.
  6. Mně se třeba líbí, že u standardních světel svítí pořádná plocha a ne jen malý proužek. Ale jako jo, pěkné na pohled ty LEDkové jsou.
  7. Jsem 150 km od domova a od chvíle, kdy jsem sjel z dálnice, se někde z podvozku či od motoru ozývá rachot/klepání a jsou cítit vibrace. Na nerovnostech mi připadá, jako by se něco urvalo a mlátilo, jinak je to poznat v závislosti na motoru, někdy i na volnoběh. Nevím, jestli se dnes dostanu do servisu, takže bych byl rád, kdyby někdo dovedl odhadnout, o co může jít a zda mohu opatrně dojet domů. Viz video. EDIT: Do servisu jsem se nakonec dostal a v pořádku dojel. Je to uvolněné výfukové potrubí. Moderátor pokud chce, může téma smazat.
  8. Souhlasím s Souhlas, otáčky si člověk musí hlídat, ideálně nad dvěma tisíci, jinak přichází dunění a vibrace. Co se týče srovnání 70 a 81 kW, možná stojí za zmínku, že se neliší jen softwarově a převodovkou (jako tomu tuším bylo u 1.2), ale třeba i větším turbem silnějšího motoru. Takže si myslím, že příplatek se docela vyplatí.
  9. Vyhřívání čelního skla lze objednat třeba v Rusku.
  10. Bral bych Fabii. Ovce 1.6 žere, po letech má svoje problémy (olej, převodovka) a průměrně jede. Ale záleží na stavu konkrétních vozů a také tvých prioritách.
  11. Mimochodem, ta možnost chodit do neautorizovaného servisu, který používá korektní technologické postupy, platí i pro prodlouženou záruku? Mám zato, že ne.
  12. A který ročník to je? Respektive, která verze motoru?
  13. Já objednal za GT300 za 11 doláčů (+1.30 trackovaná doprava a pojištění). Jsem na ni zvědav, stejně vypadající Lamax u nás stojí 1100 kč.
  14. Hm...lítání po servisech nesnáším, takže to vidím na vyřešení v rámci první výměny oleje.
  15. Ano, auto je nové a ten sviňák se v něm vozí už od převzetí. Jsou v něm větrací otvory, takže proč by se nedostalo? Proto se obávám, že reklamace nepomůže. Je výrobní vadou, že se osminohá potvora rozhodla vlézt zrovna tam? Rozlepovat se mi to určitě nechce.