Jump to content

Twisted

Uživatel
  • Content Count

    844
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

141 Excellent

About Twisted

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Twisted

    Bzučení klimatizace při A/C

    @ben06 a píská? Fakt už nevím, co tím Škoda sleduje, že tenhle problém neřeší.
  2. Twisted

    Koupě ojeté Fabie I - poraďte

    Mazda 3 trpí katastrofální úrovní protikorozní ochrany. Fabii SDI jsem hledal tak čtyři roky zpátky a stočené a bourané vraky to byly už z fotek.
  3. Twisted

    Škoda Rapid facelift

    S faceliftem, pokud vím, přišla automatická dálková světla.
  4. Twisted

    Motor 1.0 TSI

    Já bych řekl, že od začátku se změnil snad jen původně hrubší zvuk, ale nejezdím s Rapidem denně. S tím, že se motoru líbí od 2 tisíc nahoru, můžu jen souhlasit. Rádce řazení neřešit.
  5. Twisted

    Rozmery kol

    To by mi asi bylo jedno. Z hlediska aquaplaningu nebo v zimě je to výhoda a stejně mi Punto na 165/70 drželo stejně, ne-li líp než Fabia na laciných 195/55. Scala není žádná těžká váha.
  6. Twisted

    Koupě ojeté Fabie I - poraďte

    což zrovna v F1 nebude jisté. Ten nájezd je vzhledem k dovozu velmi divný a pokud není doložen servisní historií, nebral bych ho vážně.
  7. Twisted

    Scala a konkurence

    Pro Scalu je možná lépe odpovídající konkurencí Civic. Akční ceny stojí za zvážení.
  8. Twisted

    Škoda SCALA

    Dnes jsem ji poprvé viděl, naloženou spolu s Rapidy na kamionu z Brna...a stejně se mi Rapid LB líbí víc.
  9. Twisted

    Automobilky vs. nařízení EU

    @DušanV Velmi hezky řečeno. Taky tu někdo dobře zmínil tu přípravu na start letadla. Dnes všichni vypínáme S/S, za 5 let budeme před každou jízdou projíždět infotainment a vypínat další tři polofunkční nesmysly. Pak už je otázka, jestli časem vypnout půjdou. EU údajně argumentuje tím, že chce připravit řidiče na autonomní řízení a převzít od nich část kontroly nad vozidlem. No není to úžasné? S takovou za 20 let budeme všichni jezdit jedním standardizovaným eurovozidlem a maximálně 30 km/h... Tak hlavně běžte letos k volbám.
  10. Twisted

    Škoda SCALA

    Tři úrovně by byly super.
  11. Twisted

    Škoda SCALA

    Podle ceníku má 1.0 85 kW kotouče. Ovládání Climatroniku je krok zpět, ale je pravda, že na ventilátor nesahám skoro nikdy.
  12. Twisted

    Citigo-e / Citigo E

    Zajímavé...to už tu jednou bylo, ale od té doby uběhla hromada let a dnes bych čekal rovnou sérii, zvlášť když se jedná o rebrandovaný e-up. Asi jde spíš o propagační akci.
  13. Twisted

    Škoda SCALA

    Hmm, že bych přecenil odchylku tachometru? Já byl teď s Rapidem na dálnici snad podruhé v životě a utkvělo mi v paměti těch 2800. Nicméně podstatnější bude, jestli jsou lépe zpřevodované nižší stupně.
  14. Twisted

    Škoda SCALA

    @Martab ale to je přece stejné jako v Rapidu. Možná jestli to měřili podle tacho, tak o chlup víc. EDIT: koukám, že SM naměřil 2663. Já to mám odečtené z budíků při 135-140 tacho.
  15. Twisted

    Scala a konkurence

    Konečně tomu přestali říkat liftback.
×