Přejít na obsah
  • Vytvořit účet

Twisted

Uživatel
  • Počet příspěvků

    448
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Popularita

47 Výborná

O uživateli Twisted

  • Hodnost
    Profesional

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

  1. Twisted

    Klepání v přední nápravě

    Dík. Letmo jsem to zkusil a zatím nic, ale ještě uvidím. Zespodu se k nim asi dost dobře nedostanu.
  2. Twisted

    Klepání v přední nápravě

    Zdar! Rád bych se zeptal, jak se projevují špatné tyčky stabilizátoru. Mám FII zřejmě ještě s nápravou před modifikací a poslední dobou pozoruji tlumené bouchání na nerovnostech. Nedávno se měnily silentbloky, jinak za 110 tkm nic.
  3. Twisted

    Fabia III Facelift

    Asi první foto, na kterém se mi FL líbí.
  4. Twisted

    Chci si koupit Škodovku

    S poslední větou máš určitě pravdu. Ale Fabii MPI seženeš levněji než za 60, už 3 roky zpátky stály nejlevnější okolo 45. Ta Felicia nejetá být může, ale nemá ani airbag.
  5. Twisted

    Výměna oleje 1,2 HTP

    504.00 je zde myslím povolený i pro pevný interval, ale kašlu na to, na takový olej HTP beztak stavěné nebylo. Zatím jsem tedy nakloněn některému Helixu 5W40. Beztak to moc hrotím, ale už jsem takový.
  6. Twisted

    Výměna oleje 1,2 HTP

    Dík. Ještě by mě zajímalo, jaký je rozdíl mezi HX8 a Ultra. Že by jen v odlišných normách pro nekoncernové značky? Když si nechám vyhledat doporučený olej na stránkách Shellu, vyhodí mi to Ultra 5W40 (a jako prémiovou verzi dokonce Ultra 0W30).
  7. Twisted

    Výměna oleje 1,2 HTP

    Přemýšlím, jaký olej koupit do BZG. Posledně jsem vzal Total 5W40 9000 Energy. Cena luxusní a motor si, zdá se, nestěžuje. Řetěz občas zarachtá, ale určitě ne více než dřív. Na druhou stranu je na autě cedulka, že ŠA doporučuje Helix. Co myslíte, má Helix nějaké zázračné složení bránící degradaci, nebo je to úplně jedno? Jsem odkojený italským autem, tam se to bere trochu jinak.
  8. Twisted

    Má prodloužená záruka smysl? A poškození spojky

    @mbrazdil Já bych se tak lehce odbýt nenechal. Jednak záruka se na spojku vztahovat musí, nevztahuje se jen na běžné opotřebení. Ale to by předchozí uživatel musel jezdit permanentně se spojkou v záběru, jinak nevím. Kromě toho přece můžeš reklamovat skrytou vadu u prodejce, jak píše kolega výše. Tato varianta je asi jednodušší než objíždět AS a přemlouvat je, aby se na spojku podívali. Ale zkušenost s tím nemám.
  9. Twisted

    Servisný interval / servisní prohlídky

    Ano, stačí si vygooglit oleje pro 502.00. https://www.bonatrade.cz/elf-evolution-900-nf-5w-40-4l/?gclid=CjwKCAjwspHaBRBFEiwA0eM3kYtmUMcPPtUMTBbFJPYUSzI_KdnDTixQrMArLPJWezR9SdDnRyzS3hoC-18QAvD_BwE (Neříkám, že používám tenhle a z tohoto obchodu, ale ceny okolo 100-130 kč za litr nejsou až tak výjimečné).
  10. Twisted

    Servisný interval / servisní prohlídky

    Olej pro pevný interval se dá sehnat i levněji a od zavedených značek, žádný Kaufland.
  11. Twisted

    Chci si koupit Škodovku

    To už je subjektivní. Dříve jsem klimu používal jen v nejvyšší nouzi, nesnesu totiž když je zanedbaná a plná svinstva, ale teď na ni nedám dopustit. Ale k tématu, myslím si, že Panda by se měl v první řadě ujistit, že ví, co chce. Je docela možné, že ani taková patnáctiletá Fabia nebude zrovna leštěnka bez investic.
  12. Twisted

    Zadní náprava - kliková a víceprvková

    @Joker 85 Zkrátka mám pocit, že úvaha víceprvek = automaticky bezpečnější a jistější jízdní vlastnosti je trochu přehnaná. Taková Octavia CNG se při vyhýbacím manévru rozkmitá jak kyvadlo, protože prostě rozložení hmotnosti. https://youtu.be/ZwORfRdbaNY
  13. Twisted

    Zadní náprava - kliková a víceprvková

    @kokta7 Mégane RS, 308 GTI, o třídu níže pak takřka všechny.
  14. Twisted

    Zadní náprava - kliková a víceprvková

    A teď si vem, že ho montují do hot hatchů o výkonu 200+ kW.
  15. Twisted

    Chci si koupit Škodovku

    Tak už to s ojetými auty chodí. I na Fabii může odejít leccos (servo, stahovačka, zrovna i ten tapecírunk prý často padá), ale ceny ani dostupnosti dílů se asi bát nemusíš. 1.4 MPI ročník viz kolega výše a koupíš ji snad od 20 tisíc. Pokud nejsi tolik limitovaný cenou, je nejlepší volba z konce výroby 1.4 16V 59 kW (už německý motor). Kde jsou nejlepší ojetiny? To je těžké. České bazary i inzerce jsou plné zanedbaných vraků, chce to dobře vybírat.
×