
pajos2
Uživatel-
Počet příspěvků
18 -
Registrace
-
Poslední návštěva
Návštěvy profilu
847 zobrazení profilu
Oznámení pajos2
Nováček (1/14)
3
Popularita
-
V neautorizáku, předběžně do 50 tis., ale dle skutečného stavu poškození. Je to přes známýho, tak doufám že to dopadne. A náhodou, nemám s tím zkušenosti, ale kde shánět ten půlmotor ?
-
JJ, díky za info. Jo a ještě tedy na závěr, info ze servisu - přeskočil rovodový řetěz a motor je pa pa. Předběžná cena opravy u nich - nový motor 150 tis bez práce, nebo repase a do toho se jim nechce. Ja umřu
-
A víte někdo jestli poslední Supy 2016 1,8 Tsi DSG 132 Kw mají také suchou spojku?
-
Přátelé, zdravím, vím že to je již 5 let co jsem založil téma "cukání", ale musím bohužel konstatovat, že po první výměně spojky v 25 tis 2012, jak jsem popisoval, pak další výměna v 70 tis, 2014. a pozor! ten samý problém ve 140 Tis! 2017. Opět výměna spojky. Od té doby NAVÍC: v cca 45 výměna mechatroniky! Dále - spotřeba oleje 1 l na 1200 km - navržená oprava za cca 70 tis! ( vím, že se to řeší v jiném fóru, tak se omlouvám, to jen pro info ), dále mi řekli, že mám natažený rozvodový řetěz, do týdne po jejich infu jsem auto nastartoval a jako by jelo na 3 válce. Je opět v servisu, čekám co na mě vybalí. No, nakonec musím konstatovat, že jsem z auta totálně zklamán a nemám ani odvahu ho prodat, protože nechci být taková .... Známý si i přes moje varování koupil toho samého Supa 1,8 Tsi DSG v r. 2016, tak uvidíme No, bude to chtít ještě pevné nervy a ty přeji všem, kterých se to týká
-
Zdravím, asi mám stejný - podobný problém. Rozsvítila se mi oranžová kontrolka závady motoru, motor se přepnul do úsporného režimu - ztratil vkon, nejde "vytáhnout", na palub. počítači nehlásí teplotu oleje - nuly, déle točí startér než nakopnu. Po kontrole závad - malé tlaky vstřiku paliva - viz obrázek. Co by jste prosím doporučili? Hned výměna tl. čerpadla? SUP II, 2010, 1,8 TSi, 118Kw Díky. P.
-
Ano, mám to taky potvrzeno - svolávačka na výměnu přev. oleje a přehrání sw. Již jsem objednán a doufám, že to nějak nedokur.í Mám ještě jeden dotaz - žere mi to olej jak prokoplé, cca 1000 km/ 1 l. Co jsem nafutroval do toho supa oleje, jsem za život nedal do všech aut co jsem měl Vy v pohodě??? (Suberb 1,8 TSi, 2010)
-
Zdravím, taky mi něco "vrže" - jakoby bylo něco uvolněného v B sloupku u řidiče ( u ucha) . Mám Supa 2, ale dělala to i Okta. Má s tím někdo zkušenost a případnou radu ? Díky.
-
Uf, ať hledám jak hledám - není to tam. Mám Supa rv. 6/2010.
-
Zdravím, ve Fóru jsem se dočetl, že lze nastavit intezitu i trvalé svícení osvětlení prostoru pro nohy. Jak se to nastavuje?
-
To maca02 - ano měl jsem stejný problém (drnčení mezi 1° a 2° při pootočených kolech )
-
Lidi bojujte, protože když se chce, všechno jde - výměna spojky během 7 dní, místo plánovaných 8 tisíc (kulance), mi naúčtovali 5518 Kč bez DPH vč. práce. Až se bojím, aby tam ta nová spojka byla Zatím jízda jako s novým
-
Zdravím , dnes mi ( a to jsem se řádně nachechtal ) volali, jak že jsem byl spokojen s poslední opravou, tak si to chudák paní vyslechla. Nicméně nevím , jestli to k něčemu bude, ale vše jsem jí to popsal i to že nejsem sám, kdo tyto problémy má. Tvrdila, že se ten hovor nahrává, tak jsem využil situace Informace prý po mém svolení poskytne servisu i Škodovce. Co se týká našeho problému, nechci být skeptik, ale osobně mám pocit, že moje výměna spojky nebyla poslední. 3 spojku za 3 roky nemají ani auta v Autoškolách :) Co se týká dotazu 5icz - jezdím 50% město a zytek meziměsta do cca150 km a samo dovolené zahraničí. Žádné prudké rozjíždění, žádná divočina, snad jen po dálnici jsem párkrát jel nad rychlostní limit ( 200 ) ale psss. K autu se chovám jako k mazlíkovi a neutrál dávám, jen když jedu někde z dlouho z kopce, proože si ten automat občas zytečně podřazuje. Takže tak no.
-
Lidi zlatí, je to skutečně problém tohoto typu vozu - spojky. Když jsem tuto otázku zakládal, netušil jsem to. Jak jsem psal, první výměna mé spojky proběhla cca po roce 25 tis. a pozor, teď mám najeto cca 70 a mám kvůli stejnému problému vyměněnou spojku ZNOVA !!!! Druhá, resp. 3 spojka (vč. té původní) na 70 tis km a 3 roky!!!! Bylo to 2 měsíce po záruce, takže jsem za to platil 8 tis a Škoda zbytek. A to jsem se na to auto tenkrát tak těšil Asi by se to mělo někde více řešit - vidím o pomalu na svolávací akci, ale to už by museli přiznat svou chybu a zpětně řešit již proběhlé opravy atd. a to asi neudělají.
-
Jak? Kudy? Co je třeba demontovat? Svazek kabelů omotaný izolací jsem v prostoru nad nohama řidiče našel, ale zdá se mi nemožné tam ještě něco přidat. Jsem amatér, ale při "nakopnutí" jsem schopen všeho Díky za odpověď.
-
Zdravím, takže problém vyřešen výměnou celé spojky - naštěstí v rámci záruky ( končila za 2 dny !! ). Ale po dlouhých pereptiích, kdy mi to ještě vrátili, že závada byla odstraněna - nebyla, pouze to opět flashli, tak jsem jim tam hodil klíče na stůl, že snad nejsou dacia ( nic proti ní .) aby tam byly takové vady na voze za mega a že to půjde do televize, jak se škoda stará o své zákazníky a jaké dělá vlajkové lodě své automobilky :) A najednou MB odsouhlasila výměnu celé spojky. Zatím od výměny nalítáno cca 30 tis a zatím dobrý. Malá zkušenost a šok - když mi auto vraceli, tak mi technik řekl, že lamely byly úplně hin a že mi tam teď dali pořádné - jsem myslel, že ho prohodím tím logem nad dveřma. Na dotaz co tam tedy z výroby dávají mi začal koktat, tak jsem na to rychle radši zapoměl. Chlapi když je něco v záruce tak otravovat - vyhrožovat a nedat se, ono to vždy jde a je to taky hodně o lidech. Oprava by stála cca 20 tis. Takže přeji všem úspěch.