-
Cuknutí při zrychlování
To isté cuknutie robilo aj ocovi na služobenej Fabii 1,2 HTP a keď sme vymenili sviečky tak to prestalo cukať. Pred tym ako sme vymenili tie sviečky tak som to mal aj na diagnostike napojene a nenašlo žiadnu chybu. Ak si ešte od nova nemenil sviečky tak by to mohlo byť tiež tým
- ASR a ESP
-
ASR a ESP
Zdravím páni. Chcem sa opýtať či je možné, že ak mám na Fabii || ASR tak mám ku tomu aj automaticky EDS? Niekde som čítal, že ak má auto systém ASR tak má v ňom aj EDS. Celé by to malo fungovať tak, že do 40 km/h funguje EDS a pri vyššej rýchlosti by malo fungovať ASR... tak preto sa pýtam či to tak nemá poriešené aj Fabia.
-
Roomster - výměna zadních bubnů za kotouče
Zatiaľ tu zadnú nápravu nechcem meniť, nakoľko mám na tej originálnej náprave najazdené len 10 000km a bola by to škoda ju vymeniť len kvôli kotučom. Keby sa dali tie kotučove brzdy dorobiť na tu moju originalnu nápravu tak neváham, ale dorobiť sa to nedá lebo ta náprava nemá držiak na brzdový strmeň... čo je škoda lebo napr. FABIA | tam ten držiak mala aj keď si mal bubnové brzdy, teda aspom naša FABIA r.v. 2003 to tak mala.
-
Sviečky pre 1.2 HTP 51kW a výmena
Zdravím páni, dnes výmena sviečok na Fabii 1.2 HTP - BZG, použil som NGK ZFR5P-G. Pôvodne som chcel kupiť BOSCH F7HER02 ale bolo mi povedané v dvoch autotechnach že pod takym označenim sa už nevyrabaju... Sviečky som menil po 60 000 km a pôvodne sviečky tam boli BOSCH FR7HC+. Uvidim ako budem spokojny s tymi NGK, ale zatiaľ všetko v poriadku
-
FII - Výměna zadních bubnů za kotouče
Zdravím páni, tiež sa mi moc nepáči že mám na svojej Fábii bubny a tak som si ich chcel vymeniť za kotúčové brzdy. Prvé čo som išiel spraviť tak som zašiel do autorizovaného servisu ŠKODA a povedal som im čo by som chcel spraviť a aj som sa opýtal či takúto prestavbu ŠKODOVKA zakazuje.... Odpoveď príjmacieho technika: Škodovka to určite nezakazuje, to je všetko len o peniazoch - bubny sa viacej kazia, treba ich častejšie servisovať a nakoniec to zhrnul vetou BUBNY VLASTNE ANI NEBRZDIA !!! a ešte mi aj povedal, že už takúto prerábku na niekoľkých Fábiach robili a že nemali s tým žiadne ďalšie problémy (STK,...). Takže neverím tvrdeniu že Škodovka takúto prerábku zakázala a ak to je aj náhodou pravda, tak to bude len kvôli peniazom a nie kvôli učinku brzdnej sily. Nakoniec som od tej prerábky upustil, z dôvodu že mi bolo ľúto meniť novú nápravu za neakú ojazdenú ale časom túto prerábku nevylučujem....