Jump to content

miggy

Uživatel
  • Content Count

    178
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

5 Neutral

About miggy

  • Rank
    Uživatel

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Nuž, asi je to tak, ako píšeš, teda vymeniť celé rameno :(
  2. Menil som iba ramená a silentbloky na ramenách. Zvyšok je pôvodný.
  3. Áno, som tu ešte. Prečo?
  4. Iba odhlučnenie kapoty Ti veľmi nepomôže. Chcelo by to pokračovať na priečke medzi motorom a prístrojovou doskou. A ináč, mne to odhlučnenie kapoty začali rozoberať kuny po asi dvoch týždňoch :(
  5. Ahojte Skúsim sa aj ja zapojiť do tejto diskusie. Predpokladám, že problém si už dávno vyriešil. Ale ak nie, odporúčal by som Ti pár (možno 100km, možno 1000km) odjazdiť na benzíne a potom si dať naladiť LPG mapy tak, aby boli korekcie minimálne. Bol som na tom podobne ako Ty. Stále bol s tým nejaký problém. Kým šlo auto na benzín, tak to bolo utrpenie. Keď sa preplo na LPG, tak zrazu ožilo. Menil som snáď všetko. Použitých sviečok mám doma viac než dosť. Každá sa ohriala pár tisíc km a šla druhá. Potom som raz niečo riešil s motorom a dlhšie som jazdil na benzín. Vtedy šlo auto perfektne. Plynulý záťah, žiadne šklbanie, žiadne divné zvuky. Dal som ho do LPG servisu, na opätovné nastavenie LPG a problémy prestali. Po dlhšom čase sa to síce trošku rozladilo, ale stále je to pomerne OK. Pokiaľ nesvieti kontrolka motora, tak to nejako nechcem riešiť. Myslím si, že po opätovnom nastavení by sa to zlepšilo, ale nestojí mi to za to.
  6. Ahoj Na niečo tam ten reflektor bol. Myslím si (opravte ma, ak sa mýlim), že je tam kvôli tomu, aby sa viacej oleja odstrekujúceho od vačkového hriadeľa vrátilo späť. A zase dať tam ten reflektor späť nie je až také zložité.
  7. miggy

    Rozvody 1.8T

    Auto (1.8T / 4x4 / combi) som kúpil, keď malo na tachometri 200 000 km. Rozvodovú sadu som kúpil asi rok na to a ďalší rok na to som sa konečne dopracoval k jej výmene. To už ale bolo na tachometri asi o 15 000 km viacej. A oplatilo sa (viď foto):
  8. Mám 1.8T / 4x4 / combi a najnižšiu spotrebu som mal 6,4l/100km, ale to už nebola jazda. Určite by sa dalo ísť aj nižšie, ale bolo by to obmedzovanie ostatných. Auto používam na ťahanie vozíka, na chatu, na prevoz väčších vecí, takže priemerná spotreba je okolo 8,5l/100km.
  9. Keď som kupoval ramená ja, tak boli obidva rovnaké. V dielenskej príručke som síce čítal, že by mali byť rozdielne, ale nebolo to tak. Obidva sa predávali pod tým istým označením / kódom. Možno originálne sú také, ako píšeš, ale druhovýroba na tom bola trošku ináč :(
  10. Viem, že neskoro, ale ja som to vyriešil takto:
  11. Aha prepáč. Neodpovedal som na základnú otázku Je to spodné rameno.
  12. Nazdar Ak to spravíš tak, ako píšeš, tak jeden závit musí byť opačný (tak ako na napínači lana). Osobne som neveril možnosti rozpílenia ramena a zvarenia ho späť a tak som zvolil inú možnosť (viď. obrázky vyššie). Je to síce náročnejšie na konštrukciu, ale verím tomu viacej.
  13. Nuž nakoniec som to vyriešil takto:
  14. Robil som to v práci a aj keď máme veľkú halu so všetkým možným, šéf po mne zazeral a dával nemiestne poznámky, keď auto stálo vo vnútri 1,5 mesiaca a nič sa s ním poriadne nedialo. Raz nebol čas, potom neboli náhradné diely, alebo náhradné diely nepasovali, potom nebola chuť a tak sa to vlieklo 1,5 mesiaca. Keď budem veľký, kúpim si garáž s dvojstĺpovým zdvihákom a budem mať priestor len pre seba. Predvčerom som šiel 100km na aute po snehu a bol som rád, že som ho na ceste udržal. Celou cestou mi zadok auta odskakoval raz do jednej a potom do druhej strany. Takže ma čaká výmena silentblokov vlečných ramien zadnej nápravy.
  15. Takto sa to stalo mne. Horšie na tom, že vytiahlo aj kĺbový hriadeľ z rozvodovky, tak som mal o ďalšiu starosť naviac.
×
×
  • Create New...