-
Počet příspěvků
2840 -
Registrace
-
Poslední návštěva
Kontaktní metody
-
ICQ
253115320
Návštěvy profilu
2180 zobrazení profilu
Oznámení Tangerín
Nováček (1/14)
3
Popularita
-
jj vím, tak ony všechny zimní pneu jsou měkčí jak ty letní a do toho víc lamel, to si myslím že je hlavní rozdíl mezi nima a jejich účinkem...zda už pak člověk zvolí spíše silniční dezén - viz třeba od vadi58 ty Nokiany či víc hrubej, už si musí každej sám rozmyslet podle toho, kde bude víc jezdit.. ale jak jsem četl v nějakým časopisu se zimníma pneu, tak všichni známí výrobci již dělají zimáky na velice dobré úrovni, s čím souhlasím :-)
-
Přesně nevím, zda už jeto C, ale jeto pneu na SUV a 4x4 (dodávkové byly jiná kategorie), mám to na Honde CR-V, rozměr 225/65 R17. Zatím jsem s něma ujel jen 20km, ale krom trochu dunivějšího zvuku oproti letním Contišům jsem nic negativního nezaznamenal a rukou je cítit, že ty vzorky jsou měkčí jak u letních. V servisu mi říkal, že je už dával na Mitsub. Outlander, BMV X3 apod... a jsou prý velice dobré na sněhu atd. a díky nějaké speciální silice, která v nich je obsažena, se na silnici rychle nesjíždí, uvidím :-)
-
Sice Yetiho nemám (ač jsem o něm uvažoval) ale dneska jsem byl auto přezout na tyhle pneu - Dunlop Grandtrek SJ6 :-)
-
Minulý týden jsem se povozil a pořádně vyzkoušel jak Yetiho 2,0TDI 81kw 4x4 výbava Mont Blanc, tak té Hondě CRV 2,2i-DTEC Comfort a rozhodnuto. Ač mám Škodu rád a chtěl bych SUV od Škody, bude doma Honda...ale děkuji za poskytnuté info :-)
-
Tak jsem si to celý vlákno přečetl a jak to tak vidím, zase tak velkej rozdíl finanční to nebude. Hlavně abych se případně netrefil na páteční model :-)
-
jj díky za info :-) Jsem nevěděl, že se za čištění brzd připlácí...u fábky mně vždycky zadní bubny vyčistili v rámci prohlídky a na faktuře jsem zato žádnou položku neviděl. Může mi někdo ještě napsat, kolik ho vyšel zhruba servis u 2,0TDI 4x4?
-
Kolik vám vychází běžnej roční (nebo po ujetí km) servis? Když jsem byl teďkom s Fabií a hodili jsme na téma Yeti řeč, tak mně bylo řečeno, že Yeti vychází kolem 4tkč a větší servis o něco víc, cca kolem 6tkč Co se týká Hondy, rozhodil jsem pár e-mailů po prodejcích a u jednoho servis se slevou normální kolem 4.000Kč, velkej servis 8.000Kč + po dobu servisu zapůjčení náhr.vozidla zdarma. Druhej prodejce odepsal běžné servisy kolem 8.000Kč, velkej kolem 10.000Kč.
-
Ahoj, měl bych na Vás dotaz.... pokud vše dobře dopadne, budu řešit koupi auta, určitě SUV,nafta,4x4. Ze všech kandydátů zatím zůstal v kurzu Yeti a Honda CRV. O Yetim jsem už toho četl až až....o CRV tolik info není. Během následujících pár dní si půjdu obě auta vyzkoušet, projet se a taky si nechat vyčíslit ceny servisu a některých díků. Bohužel při výběru auta hraje velkou roli kufr, jinak by asi bylo vybráno... Máte někdo s Hondou CRV 3gen v 2,2 nafte zkušenost?
-
***** hodně štěstí
-
Jo jinak nápad LED z FIIRS je taky výbornej. Když jsem FIIRS poprvé viděl na netu, říkal jsem si, že jsou z toho auta použitelný kola, LED svícení a sedačky. Jen u LED jsem nikde tenkrát nedohledal rozměr :-( ale vidím, že pasujou A sedačky z FIIRS jsem si ozkoušel onekdá a super, jen co se nějaký budou objevovat na prodej, hned beru
-
To mi ani neříkej, že stačil přepinovat drát Mlhovky jsem měl, i když je pustím max. 20x do roka, nebylo co řešit a šly pryč. Navíc v andělech mám HIDku, takže i když jsem rozsvítil mlhovky, xenony je přesvítili...
-
Tak hotovo, vše se úspěšně zadařilo. Přikládám nějaký fotky z montáže, třeba se to někomu někdy hodí. Origo držák na světla jsem rozřezal, trochu zatočil a světla přišrouboval na místa, kde držela mlhovka. Kabeláž mezi světlama jsem protáhl výztuhou. Černej drát šel na mínus k baterce, žlutej dle návodu byl připájenej k potkávačkám a bílej drát ke spínačce na TFL. Cesta - kolem nádržky na vodu, gumovou zátkou ke spolujezdcovi, pak přes středovej tunel přímo ke spínačce. A už jen finální foto
-
Zkusil jsem to tam strčit bez pinu, jen tak provizorně a paráda, už vše funguje a svítí jak má Volal jsem hned kamošovi, zrovna je v dílně, prej tam nějakej PIN kuchneme ze staré elektriky, tak tam hned letím...pak už jen protáhnu drát dovnitř auta a bude. Zatím moc díííík za pomoc, máš u mě Woody pivo až se zadaří úplně, nahážu se fotky.
-
Ahaaa,tak teď sehnat někde samotnej PIN k tomu drátku, ten pak strčím na tuto pozici a bude to OK? Tzn. kliček venku, nebo nultá pozice a bude tma, jakmile pootočím na pozici start, denní svícení se rožne.