Přejít na obsah

bigbopp

Uživatel
  • Počet příspěvků

    76
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli bigbopp

  • Narozeniny 04/30/1985

Návštěvy profilu

1076 zobrazení profilu

Oznámení bigbopp

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

25

Popularita

  1. Já mám sportovní podvozek a 18" disky. Jsem s tím spokojenej. Vzhledově to je super, rozdíl v komfortu oproti OIII s 17" disky a standardním podvozkem se kterou jsem jel je minimální. Na zimu mám 16" disky a rozdíl v komfortu není propastný. OIII je obecně tvrdší auto. Jinou kapitolou je světlá výška, která je prostě nižší, zatím jsem s tím žádné problémy neměl. Kombinace velikosti disků a typu podvozku je individuální, každý má jiné preference.
  2. Díky za informace, kabinový filtr jsem úspěšně vyměnil. Někomu se může hodit postup: Filtr je umístěn vodorovně za schránkou spolujezdce, která se vyndá následujícím způsobem. Šroubovákem vycvaknout brzdu schránky, která není moc vidět, ale je vpravo z boku schránky v blízkosti kloubu. Následně schránku vycvaknout z kloubů směrem nahoru a vyndat směrem k sobě. Potom je vidět kryt filtru, u kterého se vycvaknou 3 horní packy a normálně se kryt otevře. Vrácení schránky zpět je jednoduché, jen jsem se trochu trápil s brzdou, které se zpět moc nechtělo. Doporučuji ji vytáhnout na max a pak zacvaknout šroubovákem.
  3. Nevíte kde je u OIII kabinový/pylový filtr a jak ho vyměním?
  4. Přidávám se také, při přejezdu nerovností drnčí přihrádka u spolujezdce. Je to slabounké drnčení, ale je slyšet. Když přihrádku otevřu, přestane to. Snad se to časem usadí a přestane to. Bohužel je to riziko nákupu nového modelu.
  5. Praha - Česká Lípa, spíše eko jízda na hranici rychlostních limitů. Jinak dlouhodobý průměr kolem 7.1l, ale vetšinou jezdím v Praze. V kombinovaném provozu je průměr tak 6,3l.
  6. Teplo začínám cítit cca po 20s. Po pár minutách to pak přepínám na jednu čárku,3 hřejí hodně. Srovnání s jiným autem ale nemám.
  7. to: "ale zase si říkám,že když už kupuji auto za tolik peněz,tak at to stojí za to" moje řeč .
  8. Při takovém nájezdu bych volil benzin. S 1.4 nemám zkušenosti. U 1.8 mám po 4500 km spotřebu od koupě auta 7.2l, ale poslední dobou jezdím krátké trasy v Praze a to se na průměru podepisuje. Mimo město se dá při normální jízdě jezdit v pohodě do 6,5l. V Praze je to ve špičce tak za 8.5l. DSG spotřebu určitě ještě srazí. Pokud neřešíš cenový rozdíl, jdi do 1.8, nemůže tě zklamat, je tichý, úsporný a výkonný.
  9. Con. TS 850 má ochranu ráfku, pokud má v názvu "FR". Cenový rozdíl na jedné gumě je pak asi 200 - 300 Kč. Na 205/55 R16 T ochranu nemám.
  10. Viewer: Naprostý souhlas ohledně 18". Ani manželka si nestěžuje a to je co říct. Chce to holt vyzkoušet a nemít předsudky.
  11. S modrou je to svatá pravda, ale koupil jsem si jí protože se mi líbí (i na jiných autech), ne proto, abych se odlišoval. To bych si nekoupil Octavii . Zatím jsem jich tolik jezdit neviděl, přijde mi, že barvy jsou zatím rovnoměrně rozložené. To se časem změní. každému se prostě líbí/vyhovuje něco jiného a můžeme být za to rádi, jinak by to na silnici bylo fádní. U té zelené bych se akorát bál, že teď vypadá super a je in, ale za nějakých pár let to může být úplně out. To ukáže čas.
  12. jo, xenony jsou pro pěkný vzhled OIII zásadní. Střítbrná a zlatá barva je praktická, ale já bych svou modrou race neměnil, i když je nutné auto po omytí přeleštit, to u stříbrné potřeba není. U RS bych se hodně rozmýšlel jestli modrou nebo zelenou.
  13. Pak, že prej myslivci jezdí jen v kombajnu
  14. nemáš nějaké foto, jak ty stříbrné vypadají na OIII? Rád bych se podíval, jak to bude vypadat? Nechám to přezout až tak za 14 dní. Proč si volil 7J? origo je 6,5, ne?
×
×
  • Vytvořit nový...