Přejít na obsah

kjus

Uživatel
  • Počet příspěvků

    50
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

12738 zobrazení profilu

Oznámení kjus

  1. To je zajímavé, že se to takto mění v průběhu prodeje. Díky za vysvětlení.
  2. Nejvíc jsem takto ujel necelých 60 kilometrů. Nervózní začínám být až po padesáti, to jsem se naučil už u O3, že ten dojezd je velmi konzervativní.
  3. Dokázal by mi někdo z místních mágů poradit, jak je to s odstraněním označení modelu? Objednal jsem superb combi, požádal o to prodejce a ten mi tvrdí, že "taková možnost u nového Superbu, bohužel, není". Přitom tady na fóru čtu, že si to tak objednal každý druhý. Jde o nějaké nedorozumění? Pokud to neumí prodejce, jde nějak požádat přímo škodovku? Díky.
  4. Stalo se mi to minulý týden, jen tak, z ničeho nic. Nic nepomohlo, musel jsem vyměnit celou páčku (resp. obě). Musí se sundat volant a přečíst číslo dílu, podle VIN existují dvě varianty a údajně to nejde určit jinak. Nový díl mě stál necelých pět tisíc, výměna ani netrvala dlouho, ale doporučuju označit si natočení volantu. Já jsem to samozřejmě neudělal a musel jsem to celé absolvovat dvakrát.
  5. Moje zkušenost je taková, že nejlepší je si ty pojistkové pozice změřit. Vždycky jsem měl dojem, že různé modelové roky a různé výbavy v tom dělají takový zmatek, že je to nejbezpečnější cesta. Pokud budeš osazovat novou pojistku do samostatné pozice, doporučuju si to pak poznačit do seznamu pojistek, pokud budeš jen přidávat ten adaptér na existující pojistku, tam tohle samozřejmě odpadá.
  6. Odpojení při 11,4 V mi připadá už dost pozdě, bývám nervózní, když vidím dvanáct. Ale možná jsem přecitlivělý. Neznám tento konkrétní model, ale obvykle se jistí pouze jeden vodič (zpravidla ten připojený natvrdo). Nic se nezkazí, když bude pojistka u obou, ale většinou je to zbytečné. Vyber si kterékoliv volné pozice, které ti budou vyhovovat. Jen se zamysli, jestli budeš v budoucnu nějak měnit výbavu, a případně se vyhni příslušným pozicím. Kabel dozadu táhnout vrchem není problém, nevím, jestli některé výbavy mají airbag i vzadu (moje jen vpředu), ale i kdyby, nečekal bych nějaké další komplikace. Pro mě byl největší porod protáhnout kabel tou průchodkou pátých dveří.
  7. Díky. Nezdá se mi, že by se ten prostor jakkoliv lišil, ale jsem rád, že mi to někdo potvrdil. Není to poprvé, co škodovka uvádí kompatibilitu chybně.
  8. Nevíte někdo, jak dobře ty koberce pasují i do modelu po faceliftu? Měl jsem oboustranný koberec a byl jsem s ním spokojený. Teď jsem vyměnil dvouokou oktávku za čtyřokou a oficiální e-shop se tváří, že oboustranný koberec existuje jen pro model před faceliftem. Nějak se mi nezdá, že by to v kufru bylo nějak jinak, ale nerad bych koupil koberec, co nebude pasovat...
  9. Koupil jsem auto, ve kterém už tento box byl, ovšem nějaký dement ho tam jenom tak zasunul bez montáže toho pérka nebo čehokoliv dalšího. Je nějaká šance koupit někde pouze ty ostatní součástky (kromě samotného boxu)?
  10. Můj poznatek ze včerejší montáže duální kamery je, že se vyplatí zamyslet se, jestli je nutné mít propojovací kabel se zalomeným konektorem. Pokud nevadí přímý konektor, nejspíš bude tisíckrát jednodušší ten kabel někudy protáhnout. V mém případě to celé trvalo zhruba tři hodiny a z toho asi dvě a půl zabralo protažení kabelu průchodkou k pátým dveřím, připadal jsem si jak porodník.
  11. Rád bych měl možnost zapnout nejdřív zadní mlhovky, potom až ty přední. Momentálně to mám (od výroby) naopak. Na staré fabii stačilo prohodit dva vodiče v konektoru spínače světel, ale pohledem na schéma v OIII jsem pochopil, že teď už jde všechno přes řídicí jednotku a ze spínače světel jde ohledně mlhovek jen jeden drát. Dá se nějak elegantně (tj. bez nadměrného bastlení) prohodit spínání předních a zadních mlhovek?
  12. Co je to furt za kecy s těmi banány?! Pokud existují servisy, které umožňují výměnu s vlastním olejem bez vlivu na záruku, proč bych toho nevyužil? Kromě toho moje "banány" mě stojí dva tisíce plus asi tisícovku za "likvidaci" původního oleje, pokud mám vlastní. Takže o ceně to fakt není. Nechápu, proč to někdo musí pořád komentovat, pokud chcete, jezděte si servisovat auta třeba do Las Vegas, jak je libo. Těm ostatním, kteří chtějí vlastní olej, nemusíte pořád vnucovat svou domnělou nadřazenost.
  13. Až mi dá servis na výběr, který olej chci, přestanu si nosit vlastní. A moje auto stálo taky dost peněz na to, aby dostalo kvalitní olej. To, že si někdo do servisu nosí vlastní pneumatiky, když mu nevyhovuje nabídka, nikomu divné nepřijde, tak nevím, proč kvůli oleji tyto kecy o české specialitě.
×
×
  • Vytvořit nový...