Přejít na obsah

kjus

Uživatel
  • Počet příspěvků

    73
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

12806 zobrazení profilu

Oznámení kjus

  1. kjus

    Škoda Superb 4

    Zatím je to v pohodě, ale je třeba trochu plánovat tankování. Většina pump v Paříži naftu nenabízí.
  2. kjus

    Škoda Superb 4

    Od letoška už do Paříže s trojkou vjet nejde. Respektive jde jen v noci a o víkendech. Vzhledem k tomu, že původní plán byl zakázat i třídu 2 už vloni, vidím to jen jako otázku času. Kromě toho je velký problém ve městě naftu natankovat.
  3. kjus

    Škoda Superb 4

    No taky si říkám, že jsem udělal chybu. Doteď jsem si vždycky kupoval záměrně benzín, poprvé jsem to porušil, a hned se mi to vymstilo. Ve Francii už teď nejde získat emisní plaketu s třídou 1. A v nedaleké budoucnosti by se to mělo zhoršit/rozšířit. Ohledně hodnoty nebo prodejnosti nebudu spekulovat, ale toto je (pro mě reálný) problém, který pociťuju už teď.
  4. kjus

    Škoda Superb 4

    Což je ovšem výborná změna, protože konečně můžu rozsvítit zadní mlhovku samostatně. Dřív, když jsem nechtěl porušit zákon, to byly obě, nebo nic.
  5. Hlavně je to strašně nekonzistentní. Na svém parkovacím místě mám sklopnou zábranu a čas od času se auto rozhodne, že ji přejíždět nebudeme. Někdy zase umí zastavit, aniž by na zemi bylo cokoliv. Vždycky jsem z toho na infarkt.
  6. kjus

    Škoda Superb 4

    No pointa mého sdělení byla, že jen kvůli sítím bych do servisu rozhodně nejezdil, protože stejně stojí za houby. Netušil jsem, že z toho bude křížová výprava.
  7. kjus

    Škoda Superb 4

    Nevidím důvod srovnávat pouze s předchozím superbem. Neustále jsou tu i srovnání s kodiaqem a passatem. Smiř se s tím, nebo si najdi jinou zábavu. Pokud jde o sítě v kufru, má Octavia prostě navrch.
  8. kjus

    Škoda Superb 4

    A to ukazuje co? Můj problém je, že nejde dát síť do poloviny hloubky kufru.
  9. kjus

    Škoda Superb 4

    Ne když chybí úchyty. Není za co sítě chytit tak, aby to šlo udělat obdobně jako dřív. Navíc mají jiný rozměr.
  10. kjus

    Škoda Superb 4

    Opakuji, zklamání oproti předchozímu autu. Mít sítě po stranách je mi celkem k prdu. V Octavii jedna dělila kufr napůl a druhá držela věci u zadní hrany, to bylo mnohem užitečnější.
  11. kjus

    Škoda Superb 4

    Jen kvůli tomu bych do servisu nejezdil. Ten síťový program je pro mě velké zklamání oproti předchozímu autu.
  12. Reagoval jsem jen na to, že lidi jsou hnidopiši. Prostě ve vší obecnosti bych čekal jinou úroveň pohodlí vzhledem k ceně auta a prezentaci výrobce. To mi nepřijde jako rozežranost. U dacie za nižší statisíce by to bylo něco jiného.
  13. Možná proto, že si koupili auto za mega a půl, u kterého se výrobce bije v prsa hláškami jako simply clever, prémiový vůz a podobně, a pak zjistí, že toto nejde, tamto jde, ale moc nefunguje… Fakt nemám radost, když si nemůžu uložit nějakou svoji konfiguraci tak, aby si to auto pamatovalo a neměnilo to. Nebo mě nebaví každou chvíli utírat kliky, aby fungovalo kessy. Když je pod nulou, nikdy nefunguje tempomat. A nejde ani přepnout do módu “postaru” bez udržování vzdálenosti. Takže ne, lidi nehledají problémy, hledají komfort, který jim byl slíbený a za který si zaplatili.
  14. Už se mi několikrát sám od sebe vypnul autohold. Nemůžu říct s jistotou, že to souvisí s tímto, ale zatím se mi to tak jeví.
  15. To nemůžu potvrdit, s autem teď týden jezdila žena a tuhle informaci z ní už nikdo nikdy nedostane. Nicméně zkusil jsem to nastavit na spínání na stupeň tři a opět se to zapnulo na dvojku, opět s tím podivným chováním (vypnutí po jediném stisknutí). Nemám s tou funkcí dost zkušeností na to, abych poznal, jak to topí reálně.
×
×
  • Vytvořit nový...