-
Zkušenosti s firmou OPONEO
Při výběru nových pneumatik jsem na narazil na firmu "www.oponeo.cz". Mají velmi zajímavé, až podezřelé, ceny. Máte někdo zkušenosti s touto firmou? Franta
-
Možnosti kódování u OIII
Co jste s Ferdou dokódovali?
-
Využití prostoru dvojité podlahy
jó to by šlo, a nejlépe od každého trochu a pořádně promíchat :-))
-
Využití prostoru dvojité podlahy
Když už jsem pořídil dvojitou podlahu, tak chci mít tento prostor využitý a ne mít krabici nebo organizér v kufru. Zavazadlový prostor chci mít prázdný, připravený pro příležitostný náklad.
-
Využití prostoru dvojité podlahy
Přemýšlím o využití prostoru dvojité podlahy. Drobné nezbytnosti, které se používají pro provoz vozidla je možné uložit v tomto prostoru. Ale, když je pouze uložíte, dojde k jejich posouvání a pak je můžete mít až u zadních sedaček a obtížněji dostupné. Při přepravě většího nákladu a potřeby snížení podlahy musíte tento prostor celý vyklidit. Stejně tak je obtížná manipulace s rezervou či tažným zařízením. Tak mě napadlo vyrobit takový "kapsář" kde by se tyto věci ukládaly. Byl by v tom systém, Každá věc by měla své místo, nic by se neposouvalo ani necinkalo. Vyjmutím kapsáře uvolníte celý prostor mezipodlahy pro jiné použití. Kapsář by se nechal složit a zapnout suchými zipy. Pokud jej navíc opatříte uchy máte tašku pro pohodlné přenášení. Možná jsem teď vymyslel něco vymyšleného a tak mě nasměrujte. A nebo je to nápad pro šikovnou hospodyňku (šičku), výrobní družstvo a nebo dokonce simply clever pro ŠA?????
- Zástěrky
-
Vzpěry kapoty
Jsou tam, fungují velmi dobře, ale mám trochu obavu z délky závitu u kloubu pro uchycení kapoty. Originál šroub má závit delší a to drží pouze kapotu. Nyní na něj tlačí i plynová vzpěra. Asi by se měl výrobce zamyslet, možná že ty originální šrouby ani neviděl.
-
Vzpěry kapoty
Vzpěry jsem hned v pátek koupil přímo v HK. Dokonce mi je tam, shodou okolností, někdo s bílým RS předvedl. Tímto dotyčného zdravím. Po montáži dodám foto či video.
-
Zelená Octavia RS Combi
-
2.0 TDI CR EA 288
Mě vůbec nešlo o ty hodnoty, ale o poměr, že mezi motory 110 kW a 135 kW není skoro rozdíl ve spotřebě a naopak motor 135 kW je mimo město papírově úspornější. V praxi si majitel RS asi neodpustí to zrychlení, a jsme někde jinde.
-
2.0 TDI CR EA 288
Na stránkách skoda-auto.cz v konfigurátoru.
-
2.0 TDI CR EA 288
Zajímavá je také spotřeba u motoru 110 kW a 135 kW. 110 kW Spotřeba - město 5,6 l/100km Spotřeba - MIMO město 4,1 l/100km Spotřeba - kombinovaná 4,6 l/100km 135 kW Spotřeba - město 5,7 l/100km Spotřeba - mimo město 3,9 l/100km Spotřeba - kombinovaná 4,6 l/100km
-
2.0 TDI CR EA 288
Má někdo zkušenosti s motory AE 288 s vyvažovacími hřídeli a bez vyvažovacích hřídelů? Pochopitelně jiný výkon i kroutící moment, ale mě by zajímaly například vibrace a chod motoru v různých otáčkách. Bude se sice jednat o pouze subjektivní pocity, i tak to něco vypoví. Určitě tam ty vyvažovací hřídele nejsou jen tak při dnešních úsporných opatřeních.
-
Semafory v Thajsku
Dopravu mají strašnou, ale semafory vychytaný. http://www.youtube.com/watch?v=I1-t6eX6O1I
-
Vzpěry kapoty
Pořád jsou ty škodovky trochu DODO (dodělej doma), ale možná nám to dělá Boleslav proto abychom se mohli realizovat.