-
1,4 16V 63 kW, opakovaný studený start
No,je to divné...nikdo to nechápe.Ale zkoušel jsem startovat(jen po dlouhém stání) ze strany spolujezdce,protože ze strany řidiče se po otevření dveří sepne palivové čerpadlo na 2vtř.asi.A právě tato funkce kdo vymyslel,že by měla předčerpat palivo před startem a tím pádem lepší start...se alespoň tedy mě minula funkčností. Tak jsem to malou úpravou deaktivoval...a zatím je pohoda... A jestli to čte nějaký technik,tak by mě docela zajímalo ,proč je to lepší,když by nemělo..?
-
1,4 16V 63 kW, opakovaný studený start
Ahoj,ještě tu někdo řeší aktuálně horší studené starty?Po letech trápení a zkoušek všeho možného....jsem na něco přišel a rád bych vyzkoušel,jestli to pomůže i někomu jinému..???
-
1,4 16V 63 kW, opakovaný studený start
Chalani je to ostuda škodovky -jako i mimo jiné problémy.Mám najeto cca 60tis.(od nova problém)závada nezjištěna v servise A dnes při -15 start na 6x .Vedle felícia 17 let stará 140tis najeto,víceméně skoro žádný servis.A šla na první škrt.No,ale tak "na oko" řekli ze škodovky,že zas tak problémů neni(asi mají jiných mnohem více)motor neni v prodeji už,tak to nechce a nebude prostě nikdo řešit...
-
1,4 16V 63 kW, opakovaný studený start
Tento motor už měl končit EU4 v roce 2010,jenže "bezporuchovýma" TSI ho museli ještě vrátit a přiškrtit na EU 5.To říkají každému,že neni žádný problém.Ale zajímavé je,že už mám 4x přehrávaný soft(vždy malé zlepšení,ale stále ne na 100%)...no ale vždy žádné problémy přece nejsou..?!
-
1,4 16V 63 kW, opakovaný studený start
No taky co jsem zjistil...viděl jsem fabku modelově oba 2011 s motorem výroba Germany a i Poland.Jsou na chlup stejné.Ale pak kdo ví...kvalita
-
1,4 16V 63 kW, opakovaný studený start
Tak u tebe je to ta EU5+.Ale mohl si ušetřit 500 kilo...to mohli udělat na záruku....
-
1,4 16V 63 kW, opakovaný studený start
Proč? dle ŠA mají problém jen tyto typy. jinak je vše ok.
-
1,4 16V 63 kW, opakovaný studený start
A jaký máš m.rok?Dnes jsem se ptal na to,tak je to prý jen pro modely co mají EU 5+(cca dva roky stará auta) ,ne s EU 5 ....
-
1,4 16V 63 kW, opakovaný studený start
A další sranda je,že já jsem údajně ze servisu ŠA první,co má problémy.Ale přitom tady je toho na netu plno
-
1,4 16V 63 kW, opakovaný studený start
Já mám přesně pravý opak..... dělá to přes zimu-to samé dle popisu a už 3x nový soft a vždy nějaké zlepšení bylo.Jenže.....???já mám model 2011 1,4 mpi CGGB ale jen EU5(bez plus)..
-
1,4 16V 63 kW, opakovaný studený start
Tak už někdo vyzkoušel nový SW ŘJ motoru?
-
Motor 1.4 16V 63 kW
Děkuji za příspěvek...mě to hlavně dělalo přes zimu..Koupil jsem aditiva Vif do benzínu,tak testuji.Zdá se to prozatím lepší.Ale pravděpodobně něco kolem vstřiků to bude..
-
Jaký olej do 1.4 16V 63 kW
Údržbu má takovou,že si jí vůbec ani nezaslouží
-
Jaký olej do 1.4 16V 63 kW
Suri tak to už pojede samo Zdá se mi,že máš nějaké silnější kabely k svíčkám,než mám já...nějak se asi šetřilo u mě.. Jirko už to neni v záruce. Stručně špatné studené starty,nepravidelný chod.Pořád se v tom hrabali,pak chvilku klid,pak zas....uteklo mezi 2roky záruky a tím s autorizovaným končím.
-
Jaký olej do 1.4 16V 63 kW
tak to já bohužel už od nova cca 1000 km jen samé problémy