Vůbec ničeho se neboj, já ho mám taky a úplně stejnej rok výroby a počet km navíc v combi. Motor o výkonu 47 kw je opravdu o něco hlučnější než 40 kw varianta. V určitých otáčkách má zvuk jako když se do válců dostal písek. Připomíná to jakési chroustání. Tyhle motory vydávají zvuky naprosto odlišné od čtyřválcové koncepce. Proto buď v klidu a věř, že naběháš dost tisíc km než se položí. Někde jsem četl, že na slováči ho má nějakej taxikář a 320 000 km bez problému.
Nechci být za blázna, ale i když nás učili v autoškole, že startování se provádí hlavně se sešlápnutou spojkou aby se odlehčilo starteru, tak někde jsem četl, že jsme jedinej stát kdo to dělá. Jinak já osobně při startu spojku vyšlapuji vždy a rychlost při parkování taky řadím automaticky. Z kopce navíc zatahuji ručku a v zimě pokud to jde opři auto kolama o obrubník a brzdu nezatahuj aby Ti ručka nezamrzla.