Přejít na obsah

Dzarin

Uživatel
  • Počet příspěvků

    67
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  • Dny vítězství

    1

Návštěvy profilu

1483 zobrazení profilu

Oznámení Dzarin

Nováček

Nováček (1/14)

18

Popularita

  1. Nové poznatky tak po 300km jsou, že při rozjíždění to trochu cukne stále, ten pokles výkonu tam je pořád, ale jinak celkově je vše plynulejší, zlepšení tak o 100% ale na rojzetí na 1 to stále není ono.
  2. Vysvětlí mi někdo proč si musí nový sw sednout? Co se změní po 600-1000km? V motoru se nic nězmění, zajetý už je, sw není umělá inteligence, aby se učil, tak v čem spočívá, že si musí sednout a pojezdit? Mám manuál..
  3. Spotřeba stejná, rozhodně ne vyšší.
  4. Hele když jsem sedl do auta tak jsem si uvědomil, že mi vlastně k tomu nedali vubec žádnej papír, ale už se mi nechtělo vracet, takže žádnou zprávu jsem nedostal. Na číslo motoru se podívám. S tím testovacím jezdcem budeš mít pravdu, protože mi říkali, že si v průběhu nahrání nového SW volali s ŠA a tak nějak to ladili za pochodu. Každopádně ten rozdíl je velký, takhle zpětne když se na to dívám, tak si říkám s jakou hrůzou jsem rok jezdil, bych to vyjádřil tak, že motor+plyn a sw jakoby nevěděl co bude, jestli teda přidat/nepřidat, jet/nejet a teď to zatím jede normálně. Takže pokud má někdo manuál výrobu loni kolem června jako já, tak i když se mu třeba zdá, že je to v pohodě, nebo si na to zvykl, tak rozhodně doporučuji reklamovat. Největší rozdíl je v tom i když jen popojiždím na 1 nebo 2 tak teď to jede bez cukání hladce, o tom jsem si mohl nechat předtím jen zdát. Stejně tak když řadím, z 1 na 2 tak ten přechod je teď mnohem plynulejší.
  5. Tak včera jsem byl na přehrání SW, nový SW očividně pomohl, zatím zlepšení o 100%, uvidíme jak to půjde dál.. I řazení mezi jednotlivými stupni je mnohem hladší a motor s převodovkou pocitově spolupracuje lépe.
  6. Dzarin

    Stěrače

    Posílám video jak stěrač vrací vodu zpět na okno, místo toho aby ji odvedl, Rapid ani Octávka to rozhodně v takové míře nedělají.. VID_20190803_113300.mp4
  7. Ahoj, já mám 1,5 manuál, vyroben loni v červnu a prej tam mají novej SW a příští týden v uterý jedu na přehrání, tak jsem zvědav jestli to zase nezruší, že se spletli a jestli to pomůže..
  8. Já být vámi moc se z toho, že nové motory to nědělají neraduji, když jsem loni v červnu Karoq kupoval, taky to nedělal a docela pohoda, řekl bych tak do 3000km, nad 3000km se to zhoršovalo a zhoršovalo. Když motor není zahřátý, tak cuká i v těchto teplotách při cestě ráno do práce, 8h stání a pak z práce, ten výkonový pokles je tam znát. Přemýšlím jestli se dohadova a vyhádat si vrácení auta jako Michal B. nebo co s tím, každopádně moc nevím jakou náhradu za to.
  9. Máš pravdu, přesně, navíc se to těsnění pomalu začíná odlepovat :/
  10. Měl jsem 3x Tsi, Rapid 63kw, Rapid 81Kw, Golf 1,2Tsi, už nevím kolik bylo KW, žádný z těch motorů neměl rozjezd uplně plynulý, ale to co dělá 1,5 je uplně něco jiného, prostě ztratí výkon a cukne. Za mě tedy z těchto aut rozhodně projev motoru 1,5 za studena nejhorší.
  11. Jojo já už se ve městě skoro pořád rozjíždím bez plynu, ale je to děs...
  12. Uplné vypnutí klimy/topení nemá žádný vliv, cuká stále. Jo a když dám hned dvojku při 10km/h, tak to necuká, taky to ale ani vůbec nejede, jen se sotva plouží :D
  13. Je možné, že některé kusy necukají, ale chyba určitě není v tom, že by se člověk neuměl rozjet. Pokud se se studeným motorem rozjíždím normálním způsobem, tak to prostě cukne ať to dělám jemně jak chci. Stejně tak to cuká všem, kteří to u mě zkoušeli a divili se tomu. To, že přidám extra plyn nebo držím spojku vážně jako řešení nepovažuji. Také mi nabídli nějakou kompenzaci, ale oficiálně problém uznat něchtějí, prý projev motorizace. Přemýšlím jestli tlačit na pilu a vůz se pokusit vrátit, nebo nechat jak je, ale prostě na životnost spojky a dílů motoru to mít vliv musí. Problém je, že moc nevím za co případně vyměnit, 1,5 TSi do města už nechci a 1,0 v nabídce v automatu momentálně není ani u Octávky.
  14. Jiné palivo nepomůže, zkoušel jsem aditivum, lepší palivo, normální, stále to cuká, možná tak někdy víc někdy míň. Pak taky byla dobrá rada včera v servise nezapínat spotřebiče než se motor zahřeje, takže si připlatíte za vyhřívání sedadel, ale němeli byste to v zimě používat, ideál :D
×
×
  • Vytvořit nový...