-
Zapalovací svíčky.
když jsem se kde koho ptal tak mi vyšlo že dokud to nedělá nějakou neplechu, cukání, nepravidelný chod, prostě něco neobviklého tak je neměnit. mám tam origo, najeto 96k km a vyrobená je 2015.
-
Závady, rušivé zvuky pri štarte a iné
začal jsem si taky všímat že těsně po nastartování motoru se tak na sekundu ozve takový zvláštní zvuk, takové zarachtání. může to být ten přestavovač? mám najeto 10k km a motor 1,2tsi 81kw. jinak během jízdy žádné rušivé zvuky nemám.
-
Dálkové zamykání
jj, pardon. to jsem spletl. 2035 používám v práci.
-
Dálkové zamykání
pozor, poslední dvě číslice určují tloušťku baterie. 2035 tam nejde.
-
protikorozní ochrana karoserie
zdar. bylo mi doporučeno abych jednou, či dvakrát do roka vyndal plastové vnitřní blatníky. udajně se za ně dostávájí nečistoty, prach, kamínky, písek. ve vzniklé směsi se drží vlhkost která nemá šanci vyschnout a zvišuje možnost koroze. máte s tím někdo nějakou zkušenost? nebo vyloženě nějaké typy na místa která je nutno hlídat?
-
Motor EA 211 1.2 TSI (66 a 81 kW)
tak snad to tak má být. no uvidím jak se ty otáčky budou chovat dál.
-
Motor EA 211 1.2 TSI (66 a 81 kW)
rafika stála na místě a olej i voda zahřátá, ujel jsem deset kilometrů. jeden po městě a zbytek napůl do stoupání. nijak jsem auto nehnal.
-
Motor EA 211 1.2 TSI (66 a 81 kW)
jj, volnoběžné otáčky mám na mysli. všechno vyplé. čekal jsem na čerpačce tak jsem měl klid sledovat motor a po chvilce se mi zdálo jako by auto "pocukávalo" bez zařezené rychlosti se sešláplou nožní brzdou a všiml si těch otáček.
-
Motor EA 211 1.2 TSI (66 a 81 kW)
nikde jinde jsem to nenašel a tak to píši sem. v jakých otáčkách vám pracuje zahřátý motor 81kw. mě točí nějakých 950, zdá se mi to moc. mám najeto necelých 9000km.
-
Front Assistant
najeto 7500km, FA se aktivoval (začal brzdit) zatím dvakrát. jednou jsem udělal myšku za ciklistou a podruhé když jsem vjel prudce do kruhové křižovatky ve které byli nějaké květináče.
- Přední základní světlomety