Přejít na obsah

OCTA75

Uživatel
  • Počet příspěvků

    14
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení OCTA75

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. Ahoj, budu kupovat novou Octavii RS a opět bych potřeboval pomoct. Můžeš mi napsat soukromě na komunic@seznam.cz, děkuji

  2. Díky všem. Každá recenze dobrá. U Audi je to asi soft. jinak upraveno (má 150 Kw), ale možná se pletu. Osobní zkušenost bude k nezaplacení, pokud dá recenzi baracudakb, jen dobře, už se těším. Uvažuji o RS s tímto motorem, jen bych nechtěl udělat chybu.
  3. Děkuji stanmarovi za tuto recenzi. Také uvažuji o koupi tohoto motoru a zatím jsem nic nenašel, takže díky
  4. Nakonec jsem na to přišel sám, ale dík za radu. Bylo to přesně ono.
  5. Mám problém s instalací aktualizace map na kartu pro Amundsen. Při zahájení stahování mi to napíše, nelze stáhnout, karta je plná. Tak jsem to stáhnul do počítače, bohužel mi to také nejde, opět to píše, karta plná. Když zajedu do karty a hledám "odstranit", nic takového tam není a když mrknu do vlastností, je tam napsáné, že karta je chráněna proti přepisu! Prosím o radu co s tím. Už jsem celkem zoufalej.
  6. Já objednal Octavia fresh 1,2 tsi s dost slušnou výbavou navíc 1. prosince a v pondělí 15.2. si auto jdu převzít do autosalonu. Komplet výroba + nachystání a vyřízení papírů 10 týdnů. Auto přišlo na autosalon v uterý 9.2., takže příprava necelý týden a to jsem si to od nich nechal dát na značky. Kdybych tento luxus oželel, měl bych auto připraveno v pátek.
  7. Diesla jsem již nechtěl, po deseti letech jsem se rozhodl pro změnu, už vzhledem ke snížení spotřeby u benzínů. 1,2 tsi jsem měl půjčenou na čtyři dny a pořádně ji prověřil včetně spotřeby. Po ujetí 1200 km byla průměrná spotřeba 6,1 litrů na sto. A to jsem ji nijak nešetřil
  8. Je to tak, motor 1,2 tsi. Už jsem to tu jednou popisoval, měl jsem půjčené na pár dní oboje motorizace, a vzhledem k cenovému rozdílu 45 000 Kč v mé výbavě a pro mě nezanedbatelnému rozdílu jízdy (ne výkonu), jsem se rozhodl pro 1,2 tsi. Kdyby v nabídce fresh byla i 1,4 tsi, rozhodování by bylo složitější a asi bych šel do silnějšího motoru. Pro usnadnění rozhodování při výběru barvy jsem dám fotky. Tím nechci říct, že jsem vybral nejlepší barvu, ale není nad to to vidět jak vypadá ve skutečnosti. Předchozí dvě auta jsem měl ve stříbrné barvě a musím uznat, že je to nejlepší barva na údržbu. A to samé předpokládám u cappuccinové, aspoň doufám.
  9. Ještě jsem zapomněl, že jsem změnil kola na 17" Denom a barva je cappuccino. U barvy jsem se rozhodoval mezi již vybranou a modrou denim. Měl jsem to štěstí a zrovna při návštěvě autosalonu obě barvy stáli vedle sebe v přibližné výbavě (už připravené k prodeji na objednávku) co budu mít já, a tak jsem se rozhodl pro cappuccino, ale bylo to těsné
  10. Děkuji všem za přání, a také všem čekatelům přeji co nejkratší dobu čekání. Jen pro info, objednal jsem v této výbavě: Výbava Oc je ambition fresh + "SUNSET" (PH7) 4 700 Kč "CLIMATRONIC" - dvouzónová klimatizace s elektronickou regulací včetně kombi- filtru s aut. cirkulací a chlazenou schránkou u spolujezdce (PHB) 18 000 Kč Kola z lehké slitiny "ILIAS" 6,5J x 16" - 4 ks (PJ1) 0 Kč Rezervní kolo ocelové (plnohodnotné), zvedák vozu, klíč na kola (PJB) 1 600 Kč Koženka na zadní straně opěry předních sedaček - Ambition (PLD) 500 Kč Malý kožený paket (3 ramenný sportovní multifunkční kožený volant pro rádio a telefon) (PLU) 2 300 Kč Infotainment Amundsen 6,5" s navigací (včetně mapového podkladu), Bluetooth, Apple konektivita (PNC) 13 000 Kč Komfortní telefonování s hlasovým ovládáním (PT3) 500 Kč "LIGHT ASSIST" s "DAY LIGHT", dešťový senzor, osvětl. prostoru pro nohy vpředu a vzadu (WAJ) 5 300 Kč Bi-Xenon.světl.s AFS a s LED den. svícením, výsuv. integ.ostřik.světel a před. mlh.světl. černé (WB1) 25 000 Kč PŘÍSLUŠENSTVÍ - Gumové koberce LHD (YDC) 625 Kč Zásuvka na 230 V (9Z3) 2 500 Kč Zadní sedadlo nedělené, zadní opěradlo s loketní opěrou dělené a sklopné (3NU) 1 400 Kč Vnitřní zpětné zrcátko s aut. stmíváním (4L6) 1 000 Kč Odkládací schránka v kufru vpravo i vlevo, cargoelement vpravo (3N9) 300 Kč REAR VIEW CAMERA (KA1) 8 000 Kč Zadní světla s LED diodami (8SK) 3 500 Kč a po slevě 6,5% jsem se dostal na cenu 503 000 Kč s leasingovým úrokem 4,3%.
  11. Pro ty co čekají na svou vysněnou octavku. Já objednal 1. prosince a dnes mi volali z autosalonu, že už ji dovezli, dokonce o 14 dnů dříve. Až ji budu mít doma, dam foto.
  12. Nedokážu to přesně popsat, pocitově se mi sní jezdilo ve městě líp. 1,4 tsi má jinak převody a měl jsem pocit, že se víc trápí (chce jet a já jí to nedovolím ) a ve městě měla 1,2 menší spotřebu cca o 0,3 l/100. Vše opravdu hodnotím pocitově.
  13. Jenom k tomu dodám, že jsem měl půjčenou i 1,4 tsi a porovnání s 1,2 tsi je takové, že jsem nakonec objednal 1,2 tsi. Ve městě je s 1,2 tsi větší zábava, jedině kde byla 1,4 tsi o dost lepší byla dálnice. Tam jsem měl pocit, že jedu ve svém starém dieslu. Rozdíl v ceně při mé konfiguraci byl 46 000 Kč (protože fresh nenabízí 1,4 tsi) a to byl pro mě rozhodující faktor, protože pro moji jízdu tam opravdu velký rozdíl nebyl. Pokud někdo jezdí převážně dálnice, určitě doporučuji 1,4 tsi.
  14. Nemyslím, že máš pravdu. Jelikož jsem řešil to samé, půjčil jsem si 1,2 tsi 81Kw na tři dny a projel všechny trasy které běžně jezdím, včetně dálnice. Motor mě velmi překvapil. Jede velice dobře, s dynamikou neměl problém, dokonce jsme jeli ve čtyřech lidech a plně naloženým kufrem. Po městě a okrskách jede líp než moje 1,9 tdi 66 Kw, při srovnání byl pouze horší při rozjetí z 80 km rychlosti zpět na 140 km rychlost na dálnici. Tam to trvalo o něco déle, nicméně při použití tempomatu to bylo lepší (nevím proč!). Preferuji stejnou jízdu jako visor33, takže můžu jenom doporučit. Za tři dny jsem ujel 1200 Km s průměrnou spotřebou 6,1 litrů a nájezdem 50% dálnice 20% okrsky a 30% město. Doufám, že jsem visor33 trochu pomohl v rozhodování
×
×
  • Vytvořit nový...