Přejít na obsah

hkr

Facebook Uživatel
  • Počet příspěvků

    9
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

688 zobrazení profilu

Oznámení hkr

Nováček

Nováček (1/14)

4

Popularita

  1. Rizeni. Ted jsem resil to same na B7 passatu. Nejlepe je to sliset na panelove ceste, jak kdyz v naprave boucha kov o kov.
  2. není to blbost, pokud je to unášené olejem, tak logicky v tu chvíli působí v kopci na auto větší gravitační síla, než síla, kterou vyvine tření oleje. Důkazem budiž spotřeba při stání na místě - při zařazeném D/R je vždy vyšší, než při N/P.
  3. Netřeba diskutovat, mam ve svém okolí CBAB 103kw DSG s 300tkm a CFGC 130kw DSG se 100tkm a obě se chovají zcela stejně, motor prostě je neustále trochu v tahu při D a stání na místě na brzdě.
  4. Mno... Tak buď tam mam taky něco špatně, nebo nevím. Každopádně přísahám bohu, že jsem to někde četl, že mokrý spojky jsou neustále v tahu, fakticky rozepínaj jen v rychlosti pod 20kmh bez plynu, při zastavení začnou zas spínat. Ale kde jsem to četl? zkusim to najít. Ještě mě napadá, nemáte aktivovanou volnoběžku? // tak jsem si to peclive vyzkousel a mate pravdu, ze po sundani nohy z brzdy po chvilce zabere, ale tlak je tam po celou dobu, neni kompletne rozpojena. Ale je fakt, ze je to mozna jen unaseni olejem, coz u 7st neexistuje.
  5. Hele, nevím jak je to u 3,6FSI, ale u 2.0TDI je u DSG spojka neustále v záběru, ať už je to jakoby samovolné unášení olejem, nebo fyzický kontakt. A kdybych si měl tipnout, u 3.6FSI je to stejně, jen motor prostě neduní, protože je z principu kultivovanej.
  6. Nechceš srovnávat kultivovanost 4cyl a 6cyl, že ne?
  7. Melete tu trošku nesmysly. 7st DSG je suchá a při stání na brzdě se spojky zcela rozepnou (proto žádné vibrace). Kdyby byla v kontaktu, uvaří se (asi jako lidi, co stojej s manuálem v kopci na rychlost, po pár tisících zcela modrá spálená lamela, co neunese krouťák. 6st DSG je mokrá, lamely jsou v oleji (chlazené) a při stání na brzdě je jedna lamela neustále sepnutá, ač logicky ne naplno (proto na rovině okamžitě popojíždí kupředu). Tedy vibrace zcela normální - čím je opotřebenější setrvačník, tím logicky víc vibruje. Můj setrvačníi na CFGB 125kw 4x4 Passatu má 148tkm a vibruje dost, ale nehodlám řešit, dokud ho neuslyšim cinkat za studena.
  8. Tak jen bych chtěl dodat, že cukání se od návštěvy Tukasu, kdy se mi na diagnostické jízdě už ani neobjevilo (jako na potvoru), neprojevilo. Zatím jsem opatrně optimistický, ale mám takovou teorii, že po výměně onoho termostatu na DSG se převodovka postupně zadaptovala. Po výměně to ještě škubalo, ale od druhého dne už týden úplný klid Tedy, pokud to někomu pocukává v nízkých otáčkách jen po dlouhém zahřátí, doporučuju výměnu termostatu na DSG - ještě doplním, že se mi dlouho zahřívalo mj. auto, což mě právě vedlo k té teorii, že se přehřívá DSG Jinak, zde šikovný odkaz, který mě na tezi navedl - http://supervag.com/wp-content/uploads/2016/02/DiagCON-prevodovky2-web.pdf
  9. Ahoj, taky se přidám do diskuze. Na mém Passatu CFGB mám problém se škubáním DSG. Dělá to jen po velmi dlouhé jízdě (zahřátí na třeba 20-30km), vypozoroval jsem, že na maxiku musí být teplota oleje tak 93st a víc. Projevuje se to jen ve velmi nízkých otáčkách (1400 a méně), tedy hlavně dobržďování a ploužení se po městě. A také se to projevuje jen na 2, 4 a 6 rychlostní stupeň. Pocitově je to jako kdyby se spojka na chvilku rozpojila (jako kdybych s manuálem jel po rovině a levou nohou ťukl do spojky - rozpojí a hned spojí). Zkusil jsem vyměnit ventil 1K0121113A , v naději, že je to způsobeno přehříváním oleje v DSG a jeho snahou chladit lamely (pulsy, rozpojí lamely). To ale nepomohlo. Diagnostika je čistá. Za studena, nebo relativního tepla řadí DSG zcela bezproblémově. Dnes mám jet do Tukase na diagnostiku, ale moc šancí tomu nedávám. Můj tip - buď mechatronika, nebo prostě v pičce lamela. Je to možný? Dodám, že vozidlo má 147tkm a olej v DSG jsem měnil před 1000km. Díky.
×
×
  • Vytvořit nový...