Jump to content

dafro

Člen ŠKODA Klubu
  • Posts

    310
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

1,550 profile views

dafro's Achievements

Contributor

Contributor (5/14)

  • Reacting Well Rare
  • Conversation Starter Rare
  • One Year In
  • First Post Rare
  • Collaborator Rare

Recent Badges

98

Reputation

  1. Z výroby je 508.00 0W-20, ale mohou být oba.
  2. dafro

    Nabíjanie

    To je přece naprosto normální. Nic to nevypovídá o nabití a stavu baterie. Ty diody pouze signalizují průběh nabíjecího programu. Ten vždy začíná od začátku. Nutno použít multimetr a napětí změřit.
  3. Myslím, že je to normální. Slýchávám to někdy také, zejména když mám otevřené okno a jedu kolem nějaké zdi (např. v garážích).
  4. Na pryskyřici a lepidla doporučuji Auto Finesse ObliTARate. Na zaschlé mušky a ostatní nečistotu např. Auto Finesse Citrus Power. Mám vyzkoušeno a používám. Nastříkat na mikrovlákno a opatrně bez tlaku otřít.
  5. A není to náhodou toto? https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/5g0886296-krytka-36337.html
  6. Před nanesením se musí provést korekce laku. Někdy i dvoukrokové leštění celé karoserie. A to je časově náročné. Jinak nebude nikdy výsledek dokonalý.
  7. Chlapi, doporučuji přečíst nějaké stránky věnované detailingu. I tady na fóru najedete spoustu informací. Je to na dlouhé vysvětlování. Osobně doporučuji videa např. od Umyem, jsou tam výborně shrnuty pro a proti (vosk, keramika, fólie). Jinak keramika i fólie je nejlepší na nové auto. I tak je většinou nutná korekce laku (je poškrábaný už z výroby). Cenovka kvalitní keramiky se pohybuje od 25 tis. Kč (životnost 3 roky při pravidelné údržbě), u kvalitní fólie na přední část auta (životnost až 10 let) to bude podobné. Keramika ale lak proti mechanickému poškození neochrání.
  8. dafro

    Brzdy

    ... a jezdím pouze, když svítí 🌞 Jinak to snad ani není možné! 😁
  9. Hvězdička znamená úspěch!😁
  10. dafro

    Autobaterie

    Marné to není. Moje chyba, píšu blbosti. Samozřejmě měřím klidové napětí. Když nabiji nabíječkou, tak má druhý den po nabití klidně i 13,2V. Po jízdě však druhý den max. 12,7V. Jen mě zajímá, v čem je zásadní rozdíl mezi nabíjením nabíječkou a alternátorem. V každém případě děkuji za vysvětlení a chápu Tvou reakci ...
  11. dafro

    Autobaterie

    @bouchy možná jsem to špatně popsal. Měl jsem na mysli napětí měřené na svorkách baterie voltmetrem bezprostředně po jízdě (resp. po nabití externí nabíječkou). Za jízdy to trvale ukazuje +/- 14,5V.
  12. dafro

    Autobaterie

    Jde mi o to, že mám vyřazeno to inteligentní nabíjení, ale na hodnoty napětí (13V a více), o kterých píše @DušanV se nikdy (ani po dlouhé jízdě) nedostanu, jedině za použití externí nabíječky. Dokáže to někdo vysvětlit?
  13. dafro

    Autobaterie

    Jen by mě ještě zajímalo, zda tohoto stavu nabití lze dosáhnout běžným provozem automobilu?
  14. Ano, ale nechci to tady plevelit. Aktuálně jsou tady na fóru na toto téma živá min. dvě témata. Jak jsem již psal, hledej a odpověď najdeš.
×
×
  • Create New...