Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

ako dlho ? ja ked idem velmi kludnou jazdou a popritom si kurim do auta, kym rucicka vyleze na 90stupnov tak to trva aj 20km... hovorim kludna jazda na tempo 110...

ako ste natom vy?

Vloženo

EGR zaslepený nemám, ale ze zkušenosti taky sleduju, že pokud je motor zahřátý na 90 °C pouze chvíli a zastaví se, tak o něco málo schladne, ale pokud je zahřátý dostatečně tak si už pak teplotu drží. Každopádně s rychlostí zahřívání benzíňáku se to srovnat nedá. Moc nepomohla ani maska chladiče.

Vloženo

Taky O2 77kw a zahřívá se 20km a při jízdě z kopce teplota klesá,climatronic 24°C.Jo jo benzín je na tom lépe.Dnes mi ani auto nechytlo,bylo asi -19°C.Asi to chce novou baterii.

Vloženo

Takhle to je u moderních dieselů díky snižování spotřeby. Aby ses dřív ohřál tak bys musel mít Webasto. Dneska sem jel na noční a venku -19, auto chytlo na drc a po cca. 5-6km fouká teplo ale na budíku teprve 55, jedu 14km a na konci cesty v tomhle mrazu je teplota na 75. O II 1.9 TDI Sem zvědavej ráno jestli to klesne na -25 :)

Vloženo

Ahoj, taky volnou jízdou cca 10-15 km a auto se zahřeje. Jen by mě zajímalo, jestli vám taky auto při mrazech cca - 6 až - 20 °C startuje drnčivím způsobem. Jako kdyby to naskočilo na 3 válce a pak se chytl 4, jak je to všechno zatuhlé a nebo máte klidný start? Mám 2,0 TDI 103 kW. Díky za rady.

Vloženo

S největší pravděpodobností se ti odporoučela jedna žhavička.Proto ten hádavej zvuk než se trochu chytne. Ale u dvoulitru žhavičky přižhavujou až zhruba do 70°C kvůli lepšímu spalování a kultivovanějšímu chodu motoru.Dej to na diagnostiku a tam ti to napíše kterej je to válec na kterým to nežhaví.

Vloženo

Taky O2 77kw a zahřívá se 20km a při jízdě z kopce teplota klesá,climatronic 24°C.Jo jo benzín je na tom lépe.Dnes mi ani auto nechytlo,bylo asi -19°C.Asi to chce novou baterii.

Nechytlo v jakém smyslu?

Točil startér?

Mohla Ti i zmrznout nafta (zparafinovat v palivovém filtru)....

Vloženo

Motor viz. podpis. Zahřátí na 90°C tak kolem 6km. Otáčky držím od 1500-2200 ot/min.

Pro rychlejší zahřátí v zimě dávám dopředu kus kartonu. ;)

prepac ale tomuto sa neda verit... ja ked prejdem aj 20 km, kludnou jazdou s dsg, tak to nieje na 90stupnov zohriate...musit tomu viac davat aby sa to zohrialo... a do chladicu mi nejde tepla voda, takze by termostat mal byt dobry....

Vloženo

Motor viz. podpis. Zahřátí na 90°C tak kolem 6km. Otáčky držím od 1500-2200 ot/min.

Pro rychlejší zahřátí v zimě dávám dopředu kus kartonu. ;)

Jak dlouho se ti to zahřívalo bez kartonu? Ten karton asi musí udělat dost práce, jinak si to nedokážu představit.

Vloženo

to 'ondriso':

Ano, napadlo Tě to správně.

Některé motory mají topné tyče aby se dříve zahřály.

Některé mají i topnu mřížku aby začlo topení topit dřív než se ohřeje motor.

ako prosim ta zistim, ci mam tu topnu tyc alebo nie... auto mam z talianska... cize asi tam ta tycnebude...

Vloženo

ja dam vzdicky climatonic na hi a dam ofuk predniho i zadniho okna a teplej vzduch me tam jde asi po 3 km teplomer se zvedne asi tak za 10-15 km vetsinou na 70 stupnu pak uz vypnima motor bo sem v praci

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...