ondriso Vloženo 16. Prosinec 2010 Vloženo 16. Prosinec 2010 ako dlho ? ja ked idem velmi kludnou jazdou a popritom si kurim do auta, kym rucicka vyleze na 90stupnov tak to trva aj 20km... hovorim kludna jazda na tempo 110... ako ste natom vy? Citovat
mirko66 Vloženo 16. Prosinec 2010 Vloženo 16. Prosinec 2010 cca 7-10km. Climatic na 22, vyhrievanie zadneho skla, sedacky, zrkadla Citovat
ondriso Vloženo 16. Prosinec 2010 Autor Vloženo 16. Prosinec 2010 a mate zaslepeny egr ventil?ja som s toho uz sedivi, lebo nie a nie sa zohriat.. a ked je zohriaty na 90 a stojim na mieste a kurimtak teplota klesne... egr mam zaslepene Citovat
italik Vloženo 16. Prosinec 2010 Vloženo 16. Prosinec 2010 O2 77kw 4x4 zahrati motoru tak 20km, kdyz jedu z kopce teplota po chvily klesne a v aute je zima. climatronik nastaven na 22. zda se mi ze auto min topi nez predesla O1 Citovat
ratras1 Vloženo 16. Prosinec 2010 Vloženo 16. Prosinec 2010 EGR zaslepený nemám, ale ze zkušenosti taky sleduju, že pokud je motor zahřátý na 90 °C pouze chvíli a zastaví se, tak o něco málo schladne, ale pokud je zahřátý dostatečně tak si už pak teplotu drží. Každopádně s rychlostí zahřívání benzíňáku se to srovnat nedá. Moc nepomohla ani maska chladiče. Citovat
jarin57 Vloženo 16. Prosinec 2010 Vloženo 16. Prosinec 2010 Taky O2 77kw a zahřívá se 20km a při jízdě z kopce teplota klesá,climatronic 24°C.Jo jo benzín je na tom lépe.Dnes mi ani auto nechytlo,bylo asi -19°C.Asi to chce novou baterii. Citovat
šulda Vloženo 16. Prosinec 2010 Vloženo 16. Prosinec 2010 Takhle to je u moderních dieselů díky snižování spotřeby. Aby ses dřív ohřál tak bys musel mít Webasto. Dneska sem jel na noční a venku -19, auto chytlo na drc a po cca. 5-6km fouká teplo ale na budíku teprve 55, jedu 14km a na konci cesty v tomhle mrazu je teplota na 75. O II 1.9 TDI Sem zvědavej ráno jestli to klesne na -25 Citovat
atletmar Vloženo 17. Prosinec 2010 Vloženo 17. Prosinec 2010 Ahoj, taky volnou jízdou cca 10-15 km a auto se zahřeje. Jen by mě zajímalo, jestli vám taky auto při mrazech cca - 6 až - 20 °C startuje drnčivím způsobem. Jako kdyby to naskočilo na 3 válce a pak se chytl 4, jak je to všechno zatuhlé a nebo máte klidný start? Mám 2,0 TDI 103 kW. Díky za rady. Citovat
acek Vloženo 17. Prosinec 2010 Vloženo 17. Prosinec 2010 S největší pravděpodobností se ti odporoučela jedna žhavička.Proto ten hádavej zvuk než se trochu chytne. Ale u dvoulitru žhavičky přižhavujou až zhruba do 70°C kvůli lepšímu spalování a kultivovanějšímu chodu motoru.Dej to na diagnostiku a tam ti to napíše kterej je to válec na kterým to nežhaví. Citovat
pajko Vloženo 17. Prosinec 2010 Vloženo 17. Prosinec 2010 neviete co vyjdu zhavice na dvojliter tdi bkd? Citovat
Dodo-Kolín Vloženo 17. Prosinec 2010 Vloženo 17. Prosinec 2010 Motor viz. podpis. Zahřátí na 90°C tak kolem 6km. Otáčky držím od 1500-2200 ot/min. Pro rychlejší zahřátí v zimě dávám dopředu kus kartonu. Citovat
Dodo-Kolín Vloženo 17. Prosinec 2010 Vloženo 17. Prosinec 2010 Taky O2 77kw a zahřívá se 20km a při jízdě z kopce teplota klesá,climatronic 24°C.Jo jo benzín je na tom lépe.Dnes mi ani auto nechytlo,bylo asi -19°C.Asi to chce novou baterii. Nechytlo v jakém smyslu? Točil startér? Mohla Ti i zmrznout nafta (zparafinovat v palivovém filtru).... Citovat
ondriso Vloženo 17. Prosinec 2010 Autor Vloženo 17. Prosinec 2010 Motor viz. podpis. Zahřátí na 90°C tak kolem 6km. Otáčky držím od 1500-2200 ot/min. Pro rychlejší zahřátí v zimě dávám dopředu kus kartonu. prepac ale tomuto sa neda verit... ja ked prejdem aj 20 km, kludnou jazdou s dsg, tak to nieje na 90stupnov zohriate...musit tomu viac davat aby sa to zohrialo... a do chladicu mi nejde tepla voda, takze by termostat mal byt dobry.... Citovat
tomcat007 Vloženo 17. Prosinec 2010 Vloženo 17. Prosinec 2010 jen pro srovnání - benzín (viz podpis dole) při -15 cca 8 km na 90°C topí už po cca 2 km (klidná jízda 2000 - 2500ot). řekl bych,že 20 km je u nafty v těhle mrazech ok Citovat
Dodo-Kolín Vloženo 17. Prosinec 2010 Vloženo 17. Prosinec 2010 to 'ondriso': Přijeď, předvedu 20km je podle mne nesmysl. Něco nebude OK Citovat
ondriso Vloženo 17. Prosinec 2010 Autor Vloženo 17. Prosinec 2010 este ma napadlo, nemaju diesle nejaky zohrievac ktory pomaha zohrievat ked je zimaa? Citovat
ratras1 Vloženo 17. Prosinec 2010 Vloženo 17. Prosinec 2010 Motor viz. podpis. Zahřátí na 90°C tak kolem 6km. Otáčky držím od 1500-2200 ot/min. Pro rychlejší zahřátí v zimě dávám dopředu kus kartonu. Jak dlouho se ti to zahřívalo bez kartonu? Ten karton asi musí udělat dost práce, jinak si to nedokážu představit. Citovat
Dodo-Kolín Vloženo 17. Prosinec 2010 Vloženo 17. Prosinec 2010 to 'ondriso': Ano, napadlo Tě to správně. Některé motory mají topné tyče aby se dříve zahřály. Některé mají i topnu mřížku aby začlo topení topit dřív než se ohřeje motor. Citovat
ondriso Vloženo 17. Prosinec 2010 Autor Vloženo 17. Prosinec 2010 to 'ondriso': Ano, napadlo Tě to správně. Některé motory mají topné tyče aby se dříve zahřály. Některé mají i topnu mřížku aby začlo topení topit dřív než se ohřeje motor. ako prosim ta zistim, ci mam tu topnu tyc alebo nie... auto mam z talianska... cize asi tam ta tycnebude... Citovat
Dodo-Kolín Vloženo 17. Prosinec 2010 Vloženo 17. Prosinec 2010 to 'ondriso': Z Italie tam na 99% nebude. Je to právě podle umístění prodeje vozu (dle výbavy). Citovat
MeSSi Vloženo 17. Prosinec 2010 Vloženo 17. Prosinec 2010 ja dam vzdicky climatonic na hi a dam ofuk predniho i zadniho okna a teplej vzduch me tam jde asi po 3 km teplomer se zvedne asi tak za 10-15 km vetsinou na 70 stupnu pak uz vypnima motor bo sem v praci Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.