Přejít na obsah

Kolisave otacky


Macces

Doporučené příspěvky

Zdravim,

po dnesnej vymene vahy vzduchu mi zacali kolisat otacky. A to presne ked sa rozbieham bez plynu, iba so spojkou, tak mi pri uvolnovani zrazu klesnu otacky auto sa zatrase a potom vyskocia. Ako keby som rychhlo pustil spojkovy pedal. Pritom ho pustam pomalicky aby som to precitil. A ked ho zastavim v tom bode kde to klesne tak sa to chova divne a nevie sa to ustalit. Dokonca mi to az skapalo pri rozbiehani. Neviete mi poradit co s tym moze byt?

Pred vymenou vahy vzduchu mi to vobec nerobilo a auto sa rozbiehalo plynulo. Vahu vzduchu som menil lebo auto nemalo vykon, stracalo ho az ho uplne stratilo. Pocitac ukazal vadu na vahe vzduchu.

Mam Octavku I 1.9 TDI 81 KW 2003, motor ASV.

Dakujem velmi pekne za kazdu radu.

Macces

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Za normalnych okolnosti sa rozbieham s plynom, ale napr. ked cuvam, tak nie. A tu ide o to ze musim dat viacej plynu pri rozbiehani aby to neskapalo v tom kritickom bode. A robi to este aj to, ze ked si podradim z 3. na 2. stupen bez plynu, ze iba pustim spojku, tak auto si pribrzdi a potom by si malo samo natiahnut otacky cize postupne prida a udrzuje svoju rychlost. Toto mi krasne robilo, ale teraz sa to pri tom podriadeny bez nasledneho stlacenia plynu zacne na chvilu dusit. A to uz nemam ziadne nohy na ziadnom pedale.

Niekde som nasiel ze pri vymene baterii si auto same po cca. 100km nastavuje otacky...ale bolo to pisane pre benzin...neviem ci sa to da aplikovat aj na naftu resp. na to, ked sa baterka nevybrala.

A vahu vzduchu mi vymienal chalan v servise, tak neviem ci mam spravnu, ale dost mu verim, tak asi ano.

A co znamena "po logu alebo jen tak zkusmo"? :)

diky

Editováno: , autor: Luďa
necituj předchozí příspěvky
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

"po logu alebo jen tak zkusmo" znamená, že jste diagnostikovali auto na vagu a dělali log za jízdy(měřili hodnoty váhy kolik má požadavek a kolik dává)? Z toho vyplívá: proč se váha měnila? Jestli ti to začlo zlobit až po výměně váhy tak bych se zaměřil hlavně na ni. Paměť závad je čistá?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no cislo na tej novej nie je ziadne, a nie je to BOSCH. Je tam iba PBT-GF 30, ale toto iste cislo je aj na tej povodnej BOSCH. Ze vraj existuju dve varianty, vyzeraju uplne rovnako...tak sa mohlo stat ze ich predajca zamenil.

Inak vymenil som ich teraz...dal som tam povodne...otacky a rozbiehanie sa vratilo do normalu...a zatial to ma aj tah, uvidim dokedy. Bol som zatial iba v posilke s tym (1-2km). Ale zase keby to uz nerobilo alebo vaha vzduchu by bola v pohode, preco to VAG vyhodil ako chybu. Vie PC vyhodit chybu na vahe vzduchu aj ked je problem s niecim inym? Je to nejako prepojene?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj chlapi. Mám podobný problém. Nedávno se mi začala Octavia na volnoběh dusit, po zahřátí motoru na 50 stupňů volnoběh nedrží vůbec, takže když vyřadím tak motor zdechne. Kamarád mi to projel diagnostikou, našlo se 9 závad, ale nevěděl jestli to jsou čerstvé závady nebo už předešlé. Nakonec mi odpojil váhu vzduchu, motor se vzpamatoval, ale pořád to není ono.(volnoběh drží i po zahřátí) Nevím jestli to je tou váhou nebo i něčím jiným. Navíc nějak špatně komunikovaly lambdy.

Škoda Octavia combi 2.0 85 kW r.v. 2000

Přeju hodně šťastných km v roce 20011

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Protoze prvni thread kazdeho noveho clena se musi zakonite locknout, a to i kdyz zacina omluvou za zalozeni noveho tematu (je to tradice na vsech forech), premistuji tedy svuj dotaz sem. Diky Haskimu za napad s plynovym lankem.

Ahoj vsichni,

na skodahome uz koukam dlouho a hodne veci na mem aute se mi povedlo vyresit jenom hledanim v diskuzi, ale ten posledni problem me trapi.

Oktavka (AEE, hatchback, rv 2000) vykazuje nekolik neprijemnych veci. Prvni vec je, ze po startu za vlhkeho pocasi oktavka nastavi volnobeh treba na 2000 a dal stoupa, nekdy az pres 3000. Nekdy u toho kolisa, nekdy ne, nekdy to skonci po minute a zcistajasna spadne na normalnich cca 800ot, nekdy to trva dyl. Dost neprijemny pocit, mit na studenym motoru okamzite vysoky otacky plus vsichni kolemjdouci se otaceji kterej zase idiot turuje na parkovisti - kdyz jsem mel u toho jeste diru ve vyfuku, bal jsem se za zacnou hazet sutry

Druha vec je ze kdyz se auto pohybuje, pri zarazenem neutralu, volnobeh periodicky kolisa mezi ~1300 a 1800ot. Pokud zastavim, prestane to a otacky jsou normalni. Nahral jsem to na mobil. Taky se to nestava pokazde, jenom nektery dny - jsem si skoro jisty ze se to stava potom co zaznamenam ten prvni problem se rvanim po startu, tj. za vlhka.

Oktavka v cervnu nechtela startovat pri teplem motoru, nechal jsem vymenit cidlo teploty a vycistit a resetovat skrtici klapku. Pak startovat zacala, ale zaroven se zacalo projevovat vyse uvedene.

Pokud Vas nekoho neco napadne, budu moc rad. V servisu narazim na otraveny ksichty ze je otravuju s autem "ktery jezdi".

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Tak diagnostika ukazala ze klapka je v pohode. Nechal jsem pro jistotu resetovat, hned po ceste domu to skakalo zase. Ted babo rad. Podle mechanika ktery mi bude menit ve ctvrtek vyfuk muze dira v nem ovlivnovat ty volnobezny otacky. Tak uvidime.

Mechanik Vesyma mel pravdu, vymena vyfuku pomohla, zadne kolisani uz se neukazalo a to jsem jel i ve slejvaku, kdy to blblo nejvic..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...