Přejít na obsah

Falewick

Uživatel
  • Počet příspěvků

    71
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení Falewick

Nováček

Nováček (1/14)

8

Popularita

  1. Ahoj, kolik je rezerva v nádrži potom, co dojezd ukazuje 0 km? Včera jsem měl kvůli nehodě za Mělníkem a stavebním uzavírkám asi 50km půlnoční objížďku a k pumpě přijel s nulou - a hodně nervózní posádkou. Jednou jsem po dálnici jel ještě asi 20 nebo 25km s nulou a pak dostal do nádrže asi 53L. 1,2 TSI 77kW.
  2. Taky mi přijde mnohem důležitější "poučené" chování k motoru - dochlazování turba, netrápení studeného motoru, výměna oleje nikoliv po 30 tkm, než jestli bude či nebude chipnuto. U 63kW bych do toho šel hned, já mám 77kW a zatím se rozmýšlím.
  3. Uvažuji o chipu 77kW Rapidu. Většinou nevěřím neschváleným úpravám, ale rezerva tam myslím je - přece jen škodovka bude vyrábět 1.0 TSI s 81kW, francouzi mají 1.2ky s 97kW, atd.. Měl by někdo nějaké doporučení na firmu? Kamarád byl u dieseltechnik (5.000,- za 92kW/206Nm) a na nic si nestěžoval...
  4. Líbí se mi ty Exomounty s přísavkou, jsou dražší ale to automatické zacvaknutí při vložení telefonu je super
  5. Trochu se bojím trvalých následků toho lepiče, tchán si dal na palubku tu gumovou protiskluzovou podložku, po roce ve vedru a zimě je sloupl a teď je na palubce (měkčené-Kia) jasně patrné to místo kde byla a pochybuji že to půjde odstranit. Kdyby seto chytlo na tu piano lištu tak asi ok Pořídím rozměrově co nejmenší přísavkový držák a budu experimentovat s umístěním - ale ten kabel od nabíjení mi poleze krkem..
  6. Díky, asi teda zkusím něco na okno, ale ta poloha uprostřed na okně mi přijde dost nápadná a nešikovná, plus potáhnu kábel od ručky přes celý interiér. Ale asi není zbytí. Byl bych si zaplatil i navigaci, ale prý ta škodovácká nestojí za moc...
  7. Uvažuji o držáku, neměl by ještě někdo nějaký tip na upevnění telefonu? Mám držák do držáku nápojů od škody, ale ten je totáně mimo zorné pole a taky z něj kouká jen asi 2/3 telefonu a navigace není vidět (SGS4 mini). Ten Exomount do CD mechaniky mi přijde nešikovný a u toho do větrání se zase bojím, že ty lamely to neudrží a na nerovnostech bude mobil vypadávat z polohy. Upevnění na palubku - přísavka držet nebude kvůli textuře a ta lišta "piano" je sice hladká, ale zase není plochá. Upevnění na sklo mi přijde nešikovné, je to hrozně daleko a přísavka někdy padá...
  8. Já v kilometrovém období 105-170 měnil kromě běžných věcí taky 2x termostat (jednou vč. té trubice co v ní je), 2x čidlo teploty, zadřený mechanismus stěračů, komplet zapalování (cívka, kabely, rozdělovač), škrtící klapku. Taky mi chcípalo a dusilo se, po výměně komplet zapalování auto blblo vesele dál, pomohla až výměna klapky.
  9. Tohle téma mě teda hrozně nakrklo. Nejsem žádný audiofil, ale chci kvalitu za svoje prachy. V Octě I jsem po 10 letech vyměnil předek za repro Magnat (900,- Kč) a byla spokojenost. Vzhledem k věku auta svépomocí. Mám teď objednaný Rapid s 6 repro, doporučí mi někdo nějakou kombinaci reproduktorů, co by se tam dala případně dát místo zde popisovaných továrních? Jen co koupit, montáž bych nechal na audioservisu.
  10. Těch 17 chlebů mě fakt pobavilo-
  11. Podle SPZ to zmizelo prakticky obratem - tohle je tak trochu důvod proč nechci auto z bazaru, nevím kdo má všechno papíry a klíče....
  12. Ahoj, na AEE zaznamenávám následující problém - motor v nízkých otáčkách drnčí. Může za to tepelný štít svodů, je na třech šroubech, dva nahoře jsou v poho, ale spodní komplet odrezl. Stáhnul jsem ten kryt k rozvodům drátem, ale nepomohlo to, motor prostě vibruje víc než ten drát udrží. Chtělo by to vložit nějaký pružný prvek mezi svody a ten plech, ale kvůli teplotě mě nic nenapadá. Nemáte někdo zkušenost?
  13. Ahoj, jednoduchý dotaz- sháním neoriginální autorádio za co nejméně peněz, ale musí se umět pohybovat ve složkách na flash disku (mp3). Moje rádio č.1 umí skákat na předchozí a další složku, ale neumožňuje mi vybrat si tu složku kterou chci ze seznamu. Moje rádio č.2 označuje složku číslem a skladbu taky, takže se v tom můžu pohybovat a vybrat si třeba 07-19 a potom až mi to ukáže název při přehrávání, ale to je totálně prd. Jediná další podmínka je 1DIN a ISO konektor. A ta cena, na kvalitě nesejde.
  14. Řeším to samé. Vyměněno cívka+kabely+rozdělovač+svíčky+klapka (VDO, 9000 za orig. už by mě zabilo). Vyzkoušená lambda, tou to nebylo. Ve dvou servsech to rozebrali, zkoušeli i katalyzátor, vstřiky a nic. Debilní motor.
  15. Tak po výměně klapky (za novou Siemens VDO, 4kkč) už to skoro neblbne. Při volnoběhu na neutrál motor trochu klepe s autem, je to sotva cejtit ale je to tam, to bych fakt rád vymýtil. Taky ručička otáčkoměru nepadá k volnoběhu plynule ale po skocích, a někdy to v záběru na plnej plyn jednou škubne kolem 3000ot (tak jednou na hodinu, na to prdí pes). Asi zkusím reset té nové klapky, třeba se zajížděla..
×
×
  • Vytvořit nový...