Macces Vloženo 28. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 28. Prosinec 2010 Zdravim, po dnesnej vymene vahy vzduchu mi zacali kolisat otacky. A to presne ked sa rozbieham bez plynu, iba so spojkou, tak mi pri uvolnovani zrazu klesnu otacky auto sa zatrase a potom vyskocia. Ako keby som rychhlo pustil spojkovy pedal. Pritom ho pustam pomalicky aby som to precitil. A ked ho zastavim v tom bode kde to klesne tak sa to chova divne a nevie sa to ustalit. Dokonca mi to az skapalo pri rozbiehani. Neviete mi poradit co s tym moze byt? Pred vymenou vahy vzduchu mi to vobec nerobilo a auto sa rozbiehalo plynulo. Vahu vzduchu som menil lebo auto nemalo vykon, stracalo ho az ho uplne stratilo. Pocitac ukazal vadu na vahe vzduchu. Mam Octavku I 1.9 TDI 81 KW 2003, motor ASV. Dakujem velmi pekne za kazdu radu. Macces Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lucky.jack Vloženo 29. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 29. Prosinec 2010 Sakra chlape a co takhle přidávat plyn když se rozjídíš, třeba se ti to přestane třást! Jestli ti to před výměnou váhy šlo normálně, tak to bude nejspíš váhou. Máš správnou pro tvůj typ motoru? Váhu si měnil po logu nebo jen tak zkusmno? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Macces Vloženo 29. Prosinec 2010 Autor Sdílet Vloženo 29. Prosinec 2010 (editace) Za normalnych okolnosti sa rozbieham s plynom, ale napr. ked cuvam, tak nie. A tu ide o to ze musim dat viacej plynu pri rozbiehani aby to neskapalo v tom kritickom bode. A robi to este aj to, ze ked si podradim z 3. na 2. stupen bez plynu, ze iba pustim spojku, tak auto si pribrzdi a potom by si malo samo natiahnut otacky cize postupne prida a udrzuje svoju rychlost. Toto mi krasne robilo, ale teraz sa to pri tom podriadeny bez nasledneho stlacenia plynu zacne na chvilu dusit. A to uz nemam ziadne nohy na ziadnom pedale. Niekde som nasiel ze pri vymene baterii si auto same po cca. 100km nastavuje otacky...ale bolo to pisane pre benzin...neviem ci sa to da aplikovat aj na naftu resp. na to, ked sa baterka nevybrala. A vahu vzduchu mi vymienal chalan v servise, tak neviem ci mam spravnu, ale dost mu verim, tak asi ano. A co znamena "po logu alebo jen tak zkusmo"? diky Editováno: 29. Prosinec 2010, autor: Luďa necituj předchozí příspěvky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lucky.jack Vloženo 29. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 29. Prosinec 2010 "po logu alebo jen tak zkusmo" znamená, že jste diagnostikovali auto na vagu a dělali log za jízdy(měřili hodnoty váhy kolik má požadavek a kolik dává)? Z toho vyplívá: proč se váha měnila? Jestli ti to začlo zlobit až po výměně váhy tak bych se zaměřil hlavně na ni. Paměť závad je čistá? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Macces Vloženo 29. Prosinec 2010 Autor Sdílet Vloženo 29. Prosinec 2010 neviem ci sa teda robil za jazdy, ale skor nie. Pamat zavad je cista. Moze byt teda zla vaha vzduchu a pritom to VAG neukaze? Viem zistit aj ja, ci bola namontovana dobra vaha vzduchu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lucky.jack Vloženo 29. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 29. Prosinec 2010 038906461C je origo číslo. Koukni na původní číslo váhy i BOSCH číslo. V paměti váha být nemusí. Udělat log za jízdy, tam se pozná jestli dává jak má. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Macces Vloženo 29. Prosinec 2010 Autor Sdílet Vloženo 29. Prosinec 2010 no cislo na tej novej nie je ziadne, a nie je to BOSCH. Je tam iba PBT-GF 30, ale toto iste cislo je aj na tej povodnej BOSCH. Ze vraj existuju dve varianty, vyzeraju uplne rovnako...tak sa mohlo stat ze ich predajca zamenil. Inak vymenil som ich teraz...dal som tam povodne...otacky a rozbiehanie sa vratilo do normalu...a zatial to ma aj tah, uvidim dokedy. Bol som zatial iba v posilke s tym (1-2km). Ale zase keby to uz nerobilo alebo vaha vzduchu by bola v pohode, preco to VAG vyhodil ako chybu. Vie PC vyhodit chybu na vahe vzduchu aj ked je problem s niecim inym? Je to nejako prepojene? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lucky.jack Vloženo 30. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 30. Prosinec 2010 Aha tak to bude nejspíš Pierburg. Váhu ti vag v paměti neukáže. Dá se poznat z měřených hodnot, optimálně po logování. Jestli to jezdí, tak neřeš a jezdi. Zajeď si k někomu kdo ti udělá log (klidně na obě váhy) a uvidíš. Je to otázka půl hodinky s logováním s oběma váhama dohromady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vlado.kocur Vloženo 1. leden 2011 Sdílet Vloženo 1. leden 2011 Ahoj chlapi. Mám podobný problém. Nedávno se mi začala Octavia na volnoběh dusit, po zahřátí motoru na 50 stupňů volnoběh nedrží vůbec, takže když vyřadím tak motor zdechne. Kamarád mi to projel diagnostikou, našlo se 9 závad, ale nevěděl jestli to jsou čerstvé závady nebo už předešlé. Nakonec mi odpojil váhu vzduchu, motor se vzpamatoval, ale pořád to není ono.(volnoběh drží i po zahřátí) Nevím jestli to je tou váhou nebo i něčím jiným. Navíc nějak špatně komunikovaly lambdy. Škoda Octavia combi 2.0 85 kW r.v. 2000 Přeju hodně šťastných km v roce 20011 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Falewick Vloženo 3. leden 2011 Sdílet Vloženo 3. leden 2011 Protoze prvni thread kazdeho noveho clena se musi zakonite locknout, a to i kdyz zacina omluvou za zalozeni noveho tematu (je to tradice na vsech forech), premistuji tedy svuj dotaz sem. Diky Haskimu za napad s plynovym lankem. Ahoj vsichni, na skodahome uz koukam dlouho a hodne veci na mem aute se mi povedlo vyresit jenom hledanim v diskuzi, ale ten posledni problem me trapi. Oktavka (AEE, hatchback, rv 2000) vykazuje nekolik neprijemnych veci. Prvni vec je, ze po startu za vlhkeho pocasi oktavka nastavi volnobeh treba na 2000 a dal stoupa, nekdy az pres 3000. Nekdy u toho kolisa, nekdy ne, nekdy to skonci po minute a zcistajasna spadne na normalnich cca 800ot, nekdy to trva dyl. Dost neprijemny pocit, mit na studenym motoru okamzite vysoky otacky plus vsichni kolemjdouci se otaceji kterej zase idiot turuje na parkovisti - kdyz jsem mel u toho jeste diru ve vyfuku, bal jsem se za zacnou hazet sutry Druha vec je ze kdyz se auto pohybuje, pri zarazenem neutralu, volnobeh periodicky kolisa mezi ~1300 a 1800ot. Pokud zastavim, prestane to a otacky jsou normalni. Nahral jsem to na mobil. Taky se to nestava pokazde, jenom nektery dny - jsem si skoro jisty ze se to stava potom co zaznamenam ten prvni problem se rvanim po startu, tj. za vlhka. Oktavka v cervnu nechtela startovat pri teplem motoru, nechal jsem vymenit cidlo teploty a vycistit a resetovat skrtici klapku. Pak startovat zacala, ale zaroven se zacalo projevovat vyse uvedene. Pokud Vas nekoho neco napadne, budu moc rad. V servisu narazim na otraveny ksichty ze je otravuju s autem "ktery jezdi". Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Falewick Vloženo 5. leden 2011 Sdílet Vloženo 5. leden 2011 Tak diagnostika ukazala ze klapka je v pohode. Nechal jsem pro jistotu resetovat, hned po ceste domu to skakalo zase. Ted babo rad. Podle mechanika ktery mi bude menit ve ctvrtek vyfuk muze dira v nem ovlivnovat ty volnobezny otacky. Tak uvidime. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Falewick Vloženo 19. leden 2011 Sdílet Vloženo 19. leden 2011 Tak diagnostika ukazala ze klapka je v pohode. Nechal jsem pro jistotu resetovat, hned po ceste domu to skakalo zase. Ted babo rad. Podle mechanika ktery mi bude menit ve ctvrtek vyfuk muze dira v nem ovlivnovat ty volnobezny otacky. Tak uvidime. Mechanik Vesyma mel pravdu, vymena vyfuku pomohla, zadne kolisani uz se neukazalo a to jsem jel i ve slejvaku, kdy to blblo nejvic.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.