Přejít na obsah

felda 1,3 bmm r.v.96


Mudr.Holous

Doporučené příspěvky

Důvodů proč to nejde nastartovat může být několik. Pokud se jedná o BMM, tak tam žádný karburátor není, je tam škrtící klapka a vstřikovací ventil. Pokud jde palivo až k vstřikovacímu ventilu a na LPG to běžně jezdilo může být:

1. vadný nebo zaseknutý vstřikovací ventil.

2. elektronika LPG nepřipojila vstřikovací ventil.

3. špatně seřízený LPG nebo chyba v Lambda regulaci zblbla ŘJ motoru.

Nepíšeš co máš za LPG. Jestli to má emulaci nebo nemá.

Pokud je zblblá ŘJ motoru, je nejjednodušší provést pomocí VAG "reset" RJ, pokud nemáš VAG tak odpoj na cca 0,5 hod napajení ŘJ.

Zkus resetovat ŘJ a dej vědet.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokazit se může všechno. BMM je velmi jednoduchý systém, ale pro to abych mohl poradit potřebuji znát následující:

1. Na LPG jde auto nastartovat a normálně jede? - pokud ano, je závada někde v systému vstřiku paliva (vštřikovač, čerpadlo, potenciometr skrtící klapky, přepínač LPG).

2. Pokud to nefunguje ani LPG - závada může být na více místech.

3. Bylo auto provozováno jen na LPG, nebo i pravidelně na benzín?

4. Máš k dispozici diagnostiku - VAG?

Pokud máš k dispozici VAG, tak nejjednudušší je zkontrolovat dobu vstřiku při pokusu o start, stav Lambda regulace, zda se mění úhel otevření škrtící klapky v závislosti na sešlápnutí pedálu.

Další možnost je sundat kryt vzduchového filtru a zkontrolovat při startu zda se do škrtící klapky vstřikuje palivo. (je to krásně vidět).

Můj typ je chyba v systému dodávky paliva (pokud to na LPG jede), ale věcí kolem dodávky paliva je několik.

Zkus napsat co nejvíce informací a budem postupovat dál.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pro mě je to docela španělská vesnice,ale co dokážu rozeberu.

1.Na LPG jsem to nastartoval, když nebyli takové mrazy i když jsem musel asi 3-4 krát zapnout a vypnout zapalovací skříňku,ale to jsem připisoval tomu,že se musí nějak dostat plyn na vstřiky.

2.

3.Auto mnělo každý start na benzín a žena i na benzín jezdila min. jednu jízdu z práce a po předešlích zkušenostech se zadřeným čerpadlem bylo tankováno od rezervy do půlky nádrže.

4.diagnostiku VAG bohužel k dipo nemám.

Při pokusech o start je slyšet čerpadlo,cvakne relé a pak i přepínač(benzín/LPG),ale jestli všechno cvaká dobře to nevím.

Kryt jsem mněl sundanej a nic to nevstřikuje tak jsem šel od čerpadla až ke vstřikům.Mé zjištění je následující:čerpadlo dává tak jsem sundal i hadičku ke vstřikům a tam to taky šlo tak jsem prostříkl i kontakty u vstřiků a tam jsem zkončil.Když stříknu benzín do klapky tak to nastartuje,ale to asi vždycky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak nevím, nějak mi to neštymuje ... píšeš benzín ke vstřikům, prostříkl i kontakty vstřiků, to by pak nasvědčovalo že máš lištu se vstřiky a tedy MPIčko ne? Páč BMM má jen vstřikovací hlavu umístěnou nad klapkou.

Editováno: , autor: Malta
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Holousi - popiš co máš pod kapotou - máš jednobodový vstřik - ty mají oválný "air-box" s jedním jediným vstřikovačem na škrticí klapku - anebo MPI, který má nad samotným motorem hranatou škatuli s hadicí k rezonátoru sání před pravým podběhem a vstřiky vzadu za motorem???? LPG u obou těchto motorů se radikálně liší, bez podrobné informace se nedá radit!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No když je to pro tebe španělská vesnice, nebude lepší navštívit někoho kdo tomu aspoň trochu rozumí! Můžu poradit např. vyměň ŘJ, škrtící klapku, baterku, bla, bla, atd., ale to nehci. Ale na druhou stranu bez základních znalostí diagnostiky to nepůjde (nemyslím přímo VAG, ikdyž je občas potřeba)

Pokud nedochází ke vstřiku paliva, zkontroloval bych funkčnost vstřikovacího ventilu (natlakovat systém zapnutí a vypnutí zapalovaní, odpojit konektor od vstřikovacího ventilu, připojit na vývody 12V a sledovat zda se ventil otevře - štříká palivo). Pokud stříká postupovat dál po drátech, někde musí být původní vedení přerušené a napojeno vedení k přepínání plynu (odpojit vedení přepínání plynu, spojit původní dráty a odzkoušet). Pokud bude motor fungovat je závada v přepínání plynu, v opačném případě se zaměřit na ŘJ - zkontrolovat přes VAG dobu vstřiku, Lambda korekci, potenciomet škrtící klapky.

Pokud to je nad rámec tvých znalostí a schopností obrať se na někoho, kdo tomu rozumí - ale to už se opakuji.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...