Přejít na obsah

1,9 Sdi Rada ohledně motoru


Čučan

Doporučené příspěvky

Zdravim členy

jsem tady nový tak bych se chtěl představit , je mi 23 ,jsem z Děčína a před třema měsícema jsem si koupil právě Octavku od strejdy za symbolickou cenu ale začla mi zlobit. Předtim jsem byl fanda Renaultů a Golfů takže Octavia je pro mě něco úplně neznámýho.

Chtěl jsem se Vás právě zeptat kdo z Vás má taky Sdi motor a nějak mu rozumí , prolezl jsem snad už celý forum ale nikde jsem nenašel problém s tim že mi přestává nějak jet , ztratila výkon a začala trochu víc papat. Začlo to asi před měsícem když začly mrazy že mi auto začlo špatně startovat ( chytlo až třeba až napotřetí ) a když chytla tak jela na tři válce ( celý motor se klepal a hulilo to jako kráva ). Nedělá to pořád ale je to čím dál tim častější a rád bych to dal do kupy. Chtěl jsem se jěště zeptat , našel jsem téma že pár lidem to děla zvuky NĚKDE u levýho kola a nevědí jestli to je něco na kole a nebo v převodovce , taky mi to přišlo že je v pytli sylentblok ale ten je taky v cajku a podvozek mám komplet novej ( před půl rokem všechno měněný ) takže fakt nevim čim to mže bejt a v tématu bylo hodně možností čim to může bet ale žádnej konkrétní. :-( Pravda je že to přestane skoro dělat když se ohřeje motor,tim pádem i převodovka.... Musim teda ale říct že tam není origo převodovka ale bohužel z tý 1,6 což mě fakt se*e protože to auto jede jinak než jelo. Teďka s tim na dálnici jedu 120Km/h a konec a když jsem jezdil do Německa tak jsem s tim dal přesně 200 Km/h. Jestli někdo nevíte o nějaký převodovce , klidně i poškozený ( prej se tam v ní ničí nějaký věci který se nechaj opravit ) že bych si jí vzal. A ještě jestli nemáte někdo kapotu ( modré barvy ) :) Děkuji všem za odpovědi a rady.

Auto je jinak

r.v . 2000

najeto 136 tisic ( pocitivých )

ale je to holota

Editováno: , autor: Čučan
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kouřivost a ztráta výkonu je většinou způsobená špatnou funkcí egrventilu zůstává otevřený a během chodu nasává místo čistýho vzduchu většinu spalin co vyprodukuje a tím ztratí výkon a víc hulí.Pak je třeba zjistit jak na tom jsou filtry hlavně palivovej,popřípadě ho vyměnit.Co se týká špatnej startů tak je z povětšiny případů špatnejma žhavícíma svíčkama.Pokud budou v pořádu a vedení k nim taktéž bude problém ve špatným vtřiku tryska bude poškozená a bude špatně rozprašovat.Důvodem by mohlo bejt to tvoje honění 200 kilometrovou rychlostí.Jestli je špatnej vstřik je to jen otázka času že ti to propálí píst.Tím jak ukapává nerozprášená nafta.A převodovka z benzínu je jinak zpřevodovaná proto to víc jak těch 120 nepojede.Pokud to dáš obráceně do benzíňáku diselovou tak to zas bude upalovat jako sviňa ale musí na to bejt pořádnej motor kterej to pobere.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Odpichnul bych se od toho co psal Acek :palec2:

Jinak jsem si vzpomel na jednu historku, co me rikal kdysi kamos. Ze k nim prijel nejaky starsi pan taky s O1 SDI, ze to auto skoro nejde a dlouho trva nez to nastartuje, ze je to horsi jak 120ka.

Takze to tam nechal a oni ze to ruzne prochazeli atd.

Kdyz se pak podivali na vzduchovy filtr, tak tam zadny nebyl :feve: Na krytu filtru byl stitek s vymenou pred 3 roky.

Po zmereni koprese to bylo jasne, motor byl vyhoneny diky tomu, ze tam lital bordel a pekne se to vybrousilo!

Kdyz to pak majiteli rekli, tak jen koulel oci a rikal, ze mu vymenuje olej a tyhle veci jeho sosed, ktery dela v autodilne !

Konec to melo takovy, ze ten pan zavolal tomu sousedovi, aby se dostavil do toho servisu a vysvetlil machanikum jak ze to delal ty vymeny atd. Po nejakych tahanicich, to dopadlo tak, ze by se GO motoru apsolutne nevyplatilo, takze sehnali cely motor a na cene se z veci casti podilel onen soused= (mechanik na baterie).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Super , tak díky za rady kouknu na ty svíčky a filtry atd... A ten Egrventyl je prosim te kdyztak kde ? Jinak jak jsem psal s tou 200Km rychlosti tak jsem to zkousel jen dvakrat jet takhle rychle protoze jsem jel pro známýho šífáka do německa tak jsem to upaloval po německý dálnici ;-) Jinak díky za rady , dam pak vedet jak dopadnu , zitra na to kouknu :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...