Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Zdravim členy

jsem tady nový tak bych se chtěl představit , je mi 23 ,jsem z Děčína a před třema měsícema jsem si koupil právě Octavku od strejdy za symbolickou cenu ale začla mi zlobit. Předtim jsem byl fanda Renaultů a Golfů takže Octavia je pro mě něco úplně neznámýho.

Chtěl jsem se Vás právě zeptat kdo z Vás má taky Sdi motor a nějak mu rozumí , prolezl jsem snad už celý forum ale nikde jsem nenašel problém s tim že mi přestává nějak jet , ztratila výkon a začala trochu víc papat. Začlo to asi před měsícem když začly mrazy že mi auto začlo špatně startovat ( chytlo až třeba až napotřetí ) a když chytla tak jela na tři válce ( celý motor se klepal a hulilo to jako kráva ). Nedělá to pořád ale je to čím dál tim častější a rád bych to dal do kupy. Chtěl jsem se jěště zeptat , našel jsem téma že pár lidem to děla zvuky NĚKDE u levýho kola a nevědí jestli to je něco na kole a nebo v převodovce , taky mi to přišlo že je v pytli sylentblok ale ten je taky v cajku a podvozek mám komplet novej ( před půl rokem všechno měněný ) takže fakt nevim čim to mže bejt a v tématu bylo hodně možností čim to může bet ale žádnej konkrétní. :-( Pravda je že to přestane skoro dělat když se ohřeje motor,tim pádem i převodovka.... Musim teda ale říct že tam není origo převodovka ale bohužel z tý 1,6 což mě fakt se*e protože to auto jede jinak než jelo. Teďka s tim na dálnici jedu 120Km/h a konec a když jsem jezdil do Německa tak jsem s tim dal přesně 200 Km/h. Jestli někdo nevíte o nějaký převodovce , klidně i poškozený ( prej se tam v ní ničí nějaký věci který se nechaj opravit ) že bych si jí vzal. A ještě jestli nemáte někdo kapotu ( modré barvy ) :) Děkuji všem za odpovědi a rady.

Auto je jinak

r.v . 2000

najeto 136 tisic ( pocitivých )

ale je to holota

Upraveno od Čučan

nooo presne 200 :smich: ale to si jel skopce a na neutral ne?? s sdi jet 200 tak to neeeeee. :prc:

  • Autor

nooo presne 200 :smich: ale to si jel skopce a na neutral ne?? s sdi jet 200 tak to neeeeee. :prc:

Když myslíš ? Nedělám si z huby s*áč ;-)

no hadam se s tebou nebudu ale zajimave sdi, ktere jede 200 km/h neverim ze na rovince to tolik jelo, chudák to auto

Čučan: Z čeho, že tam máš převodovku?

Upraveno od pulux

  • Autor

Tedka tam je bohužel z bezina z 1,6 :-(

Tak to je teď nejsilnější ale nejpomalejší SDI co tu je. :smich:

  • Autor

Jo tak to s tebou souhlasim :palec2::smich: proto bych chtěl sehnat zpátky tu SDi převodovku , ale nikde jí tady nemůžu sehnat :-(

Kouřivost a ztráta výkonu je většinou způsobená špatnou funkcí egrventilu zůstává otevřený a během chodu nasává místo čistýho vzduchu většinu spalin co vyprodukuje a tím ztratí výkon a víc hulí.Pak je třeba zjistit jak na tom jsou filtry hlavně palivovej,popřípadě ho vyměnit.Co se týká špatnej startů tak je z povětšiny případů špatnejma žhavícíma svíčkama.Pokud budou v pořádu a vedení k nim taktéž bude problém ve špatným vtřiku tryska bude poškozená a bude špatně rozprašovat.Důvodem by mohlo bejt to tvoje honění 200 kilometrovou rychlostí.Jestli je špatnej vstřik je to jen otázka času že ti to propálí píst.Tím jak ukapává nerozprášená nafta.A převodovka z benzínu je jinak zpřevodovaná proto to víc jak těch 120 nepojede.Pokud to dáš obráceně do benzíňáku diselovou tak to zas bude upalovat jako sviňa ale musí na to bejt pořádnej motor kterej to pobere.

Odpichnul bych se od toho co psal Acek :palec2:

Jinak jsem si vzpomel na jednu historku, co me rikal kdysi kamos. Ze k nim prijel nejaky starsi pan taky s O1 SDI, ze to auto skoro nejde a dlouho trva nez to nastartuje, ze je to horsi jak 120ka.

Takze to tam nechal a oni ze to ruzne prochazeli atd.

Kdyz se pak podivali na vzduchovy filtr, tak tam zadny nebyl :feve: Na krytu filtru byl stitek s vymenou pred 3 roky.

Po zmereni koprese to bylo jasne, motor byl vyhoneny diky tomu, ze tam lital bordel a pekne se to vybrousilo!

Kdyz to pak majiteli rekli, tak jen koulel oci a rikal, ze mu vymenuje olej a tyhle veci jeho sosed, ktery dela v autodilne !

Konec to melo takovy, ze ten pan zavolal tomu sousedovi, aby se dostavil do toho servisu a vysvetlil machanikum jak ze to delal ty vymeny atd. Po nejakych tahanicich, to dopadlo tak, ze by se GO motoru apsolutne nevyplatilo, takze sehnali cely motor a na cene se z veci casti podilel onen soused= (mechanik na baterie).

  • Autor

Super , tak díky za rady kouknu na ty svíčky a filtry atd... A ten Egrventyl je prosim te kdyztak kde ? Jinak jak jsem psal s tou 200Km rychlosti tak jsem to zkousel jen dvakrat jet takhle rychle protoze jsem jel pro známýho šífáka do německa tak jsem to upaloval po německý dálnici ;-) Jinak díky za rady , dam pak vedet jak dopadnu , zitra na to kouknu :-)

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.