Publikováno Leden 10, 201114 r Ahojte, mam tuna fabiu model 2000 1.4/50kw, problem je ten ze na volnobeh je vidiet na otackomery a aj sluchom pocut ze auto obcas pokuckuje , ako keby malo snahu vynechat, robi to to najviac pri zahriati, alebo viacmenej ihned pri nastartovani a auto nema pozadovany vykon. Ako som cital na fore, ze vraj je to bezny problem, ale toto auto doposial nerobilo, az jedneho dna nan prislo a zacalo blbnut. Auto ma cca 60000km, tak prislo na radu, vymena filtrov, sviecok, cistenie skrtiacej klapky, vymena tesnania klapky, sviecok, zapalov.listy, zamena vstrekovacov, ich kontrola,, vymena lambda sondy , odstranenei katalizatora a problem neustal, pretrvava nadalej, servis nevie rady co stym. Tak som sa dal do merania. Vag hlasi chybu : Adresa 01: Motor Labely: 047-906-033.lbl Øídící jednotka: 047 906 033 Díl: 1,4l SIMOS3PB 00HSSJ49 Kódování: 00021 Dílna #: WSC 13765 VCID: D0AB86C93A91 16556 - rada valcu 1: system odmerovani paliva: system prilis bohaty P0172 - 35-10 - - - Sporadická + mate v prilohe jednotlive bloky nameranych hodnot. Vsetko mi pripada ako keby bol problem v lambda sonde pred katom, lebo je tam iba jedna sonda, ale diagnostika nepise tento problem az pri jej odpojeni to zaznamenalo chybu, takze neviem..., ale hodnoty teploty dava -32? v bloku 34 namer hodnot , co je asi nejaka blbost, lebo by tam mala byt normalne teplota v st. celzia Alebo tesnenie sania, pripadne vyfuku ako tu popisujete. Vdaka za rady VCDS fabia problem.doc
Leden 11, 201114 r Aky mas kod motora? lebo mne tak isto vypisuje test lambda sondy-32 a to mam novu takze je to v poriadku a to posklbavanie mne robi stale hlavne na volnobeh ked mam auto zohriate menil som filtre, nova lambda, tesnenie pod hlavou valcou, rozvodovu retaz stale rovnako.
Leden 11, 201114 r Autor Ahoj, nepoviem ti presne, ale jeden z tych prvych motorov okolo 2000 , musel by som presne pozriet
Duben 28, 201114 r Ahoj,Měl jsem taky tento problém a nakonec jsem dnes zjistil,že je to škrtící klapkou.Chybu ketrou ti ukázal Wag jsem měl i já,po výměně klapky je vše ok.Motor se zklidnil a emise konečně v pořádku.Totiž auto se chovalo docela dobře a zjistil jsem to až na emisích při STK.Škubání,padání otáček jsem přisuzoval špatnému benzínu,ale nakonec klapka.
Červen 15, 201114 r Tu chybu jsem měl taky vyměnil jsem lambda sondu potom vyčistil škrtící klapku a znovu nastavil. A bylo po problému. Ale nejdřív bych zkusil vyčistit a znovu nastavit škrtící klapku.
Červen 27, 201114 r Ahojte, mam tuna fabiu model 2000 1.4/50kw, problem je ten ze na volnobeh je vidiet na otackomery a aj sluchom pocut ze auto obcas pokuckuje , ako keby malo snahu vynechat, robi to to najviac pri zahriati, alebo viacmenej ihned pri nastartovani a auto nema pozadovany vykon. Ako som cital na fore, ze vraj je to bezny problem, ale toto auto doposial nerobilo, az jedneho dna nan prislo a zacalo blbnut. Auto ma cca 60000km, tak prislo na radu, vymena filtrov, sviecok, cistenie skrtiacej klapky, vymena tesnania klapky, sviecok, zapalov.listy, zamena vstrekovacov, ich kontrola,, vymena lambda sondy , odstranenei katalizatora a problem neustal, pretrvava nadalej, servis nevie rady co stym. Tak som sa dal do merania. Vag hlasi chybu : Adresa 01: Motor Labely: 047-906-033.lbl Øídící jednotka: 047 906 033 Díl: 1,4l SIMOS3PB 00HSSJ49 Kódování: 00021 Dílna #: WSC 13765 VCID: D0AB86C93A91 16556 - rada valcu 1: system odmerovani paliva: system prilis bohaty P0172 - 35-10 - - - Sporadická + mate v prilohe jednotlive bloky nameranych hodnot. Vsetko mi pripada ako keby bol problem v lambda sonde pred katom, lebo je tam iba jedna sonda, ale diagnostika nepise tento problem az pri jej odpojeni to zaznamenalo chybu, takze neviem..., ale hodnoty teploty dava -32? v bloku 34 namer hodnot , co je asi nejaka blbost, lebo by tam mala byt normalne teplota v st. celzia Alebo tesnenie sania, pripadne vyfuku ako tu popisujete. Vdaka za rady Je to špatná lambda sonda mě to taky dělalo dal jsem jinou a bylo to ok ale nekupuj lambdu od auto kelly!!!!!
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.