Publikováno Leden 13, 201114 r hledal sem podobne tema ale nic moc jsem nenasel co by se tykalo presne meho problemu, proto se ptam tady. Auto mi po ranu a po celym dni stani vecer po praci chytne na cvrnk, ale nechytne vetsinou na vsechny 4 valce. Dnes rano se stalo ze chytlo na 4 ale po chvili jeden vypadl. Nekdy nastartuju a hned ze zacatku prede jako traktor . Samozrejmne jet se s tim neda. Stava se to jen v zime ale loni sem to nebral v potaz protoze byly velky mrazy a auto se po cca 3 vterinach chytlo . Letos se nechyta ani ted kdzy je nad nulou. Pomuze mu tak tri az ctyri starty. Ve vAGU mi vyjela tahle chybka VAG-COM verze: IHR 304.0 Autosoft Číslo dílu řídícího modulu: 038 906 019 AF Komponent a/nebo - verze: 0000SG 1110 Kódodvání softwaru: 00002 Kód opravny: WSC 13765 Dodatečná informace: TMBNS26Y723356066 SKZ7Z0A1049150 1 Nalezeny chyby: 18075 - Ventil cerpadla/trysky valce 2 (N241) El.zavada v obvodu P1667 - 35-10 - - - Sporadicky Co jsem cetl na netu , muze to byt spatny kontakt ve spojeni kablik a vstrik. Nema nekdo zkusenost co s tim , nesetkal se nekdo primo s timto problemem ? Jinak auto jezdi naprosto v pohode. spotreba v pohode. zadny jiny problem . Kdyz rpestane kuckat po tech 4 startech tak pak jede bez skytnuti . Zadna jina chyba na vagu neni krome chyby servomotorku topeni a kdyz byla slaba baterie tak nizke napeti ale to uz je pryc. Prosim o radu
Leden 13, 201114 r špatný kontakt na konektoru vstřiku se někdy objeví. však můžeš sundat víko a ty kontakty trochu napružit. a nebo jako rychlý test můžeš odpojit konektor ke vstřikům z boku hlavy a proměřit mutimetrem odpor. měl by být kolem 0,5 Ohm. pro druhý válec budeš měřit na kontaktech 7 a 3 Upraveno Leden 13, 201114 r od boobika
Leden 13, 201114 r pokud máš multimetr s rozsahy, tak přepneš na ten nejmenší (např. 200 Ohm), odpojíš kruhový konektor na hlavě motoru, jeden hrot dáš na 7, druhý hrot na 3 a odečteš hodnotu. takhle můžeš pro kontrolu proměřit všechny 4 vstřiky. měřit musíš samozřejmě na té části konektoru, která je na hlavě. ne na volném konektoru. 1- 7+5 2- 7+3 3- 7+2 4- 7+6
Leden 13, 201114 r Autor no multimetr je digitalni bez zmeny rozsahu takze mi zobrazi sam odpo na to mrknu uz sem na to ted koukal a konektor sem nasel odpojil ale na to abyhc to zmeril je potreba trosku tam kouknout na coz ted nemam cas:) az po o. ) edit: ale kdyz to neskyta tak na tom nic nezjistim ne timhle merenim . takze asi nejlepsi merit hned rano ne ? Upraveno Leden 13, 201114 r od shotik
Leden 13, 201114 r osobně bych to změřil kdykoliv pro všechny 4 válce, porovnal a pak, kdy budeš mít víc času, sundal víko a napružil kontakty.
Leden 17, 201114 r Autor jeste se chci zeptat. muzou na to mit vliv i zhavicky? nevim jak jsou tam dlouho. ale dle me jsou jen ke startu pak uz na nic nemaj vliv ne ? dneska rtano em auto chytlo na cvrnk . zhavilo v -1 asi vterinu a chytlo krasne a po cca 5-10 vterinach zaclo zase skytat a jit na tri . pomohlo az tak sedm startu
Leden 19, 201114 r žhaviče ne. když je kosa, tak nažhaví před startem a dožhavují za splnění pár podmínek i po startu. každopádně buď by byl spálený nebo jinak ne plně funkční a potom by byl start špatný vždy v kose a ne, že by to dělalo jak kdy. můžeš si je rychle změřit - odpor proti kostře do 1 Ohm a nebo vyšroubovat dát ho na baterku
Leden 19, 201114 r Pokud to takhle začíná blbnout je potřeba vyměnit svazek pod ventylovým víkem.Časem dochází k oxidaci kabelů a zalisovaných pinů a vzniká přechodový odpor a bude to horší a horší.Není to zrovna nejlevněší ale budeš mít po problémech.
Leden 19, 201114 r Autor ten svazek co sem koukal stoji cca 1700, to by se dalo . uvidime az t rozeberu a zmerim .
Leden 19, 201114 r Měřením toho moc asi nezjištíš to by jsi musel měřit v tý době kdy to dělá tudíž po napětím v provozu tam ti v tu chvíly vznikne ten přechodovej odpor a při běžným měření se ti to bude chovat tak jako by to bylo v pořádku.Hold je to špatně vyřešený kabely v oleji nedělaj dobrotu.
Leden 19, 201114 r Autor no necham to do rana a pak to rozeberu . dneska rano sem kuprikladu zjistil ze na konektoru v hlave je oproti kostre na konektoru 3 odpor 1.2ohmu ama byt 0,5 ostatni jsou jakz takz v poradku . takze chci zejtra rozebrat viko a zmerit to primo na vstriku a pokud vstrik bude v poho tak je to jasny ze to dela svazek
Leden 19, 201114 r Jj uvidíš ale pokud by byl špatnej vstřik tak by to jelo furt na ty tři válce.Tohle se jevý jen na špatný vedení.Možná by nebylo na škodu než budeš měnit svazek pokusit se propájet kabel s pinem prostě ho jen uplně u pinu odizolovat a propájet ho s pinem.K omaštění je dobrej sprej na čištění brzd a pro dobrou přilnavost cínu je perfektní acylpyrin,sice to smrdí jak bolavá noha ale cín pak drží skoro všude.Je lepší než kalafuna.Pak to můžeš testovat jestli se to zlepšilo nebo ne. Upraveno Leden 19, 201114 r od acek
Leden 21, 201114 r Autor tak sem rozebral viko a vsude odpory stejny, bude to asi tim ze je to v teple a navic po 80km jizde. jenze venku v mrazu to rozebirat zetra ranos e mi nechtelo . dneska sem mu radji na start pustil predtim webasto aby se zahral troskua pak chytne jak hodinky. nevim cim to muze bejt . zase investovat 2000 do kabelovyhos vazku a aby to tim pak nebylo se mi moc nechce
Leden 21, 201114 r Zkus to na tom svazku propájet jak jsem psal vejš.A prubni to zase pěkně za studena.
Leden 21, 201114 r Autor ty konektory jsou rozebiratelny vid? no vyndat to bude asi porod pac v hlave to nenaletuju a vyndatz to ven je na vyndani baterky
Leden 21, 201114 r Poud máš vypichováky na piny tak je to celkem sranda vyndat jdou.Ale ty na tom kruhovým konektoru by stačily pouze vyndat ven a bez vypichování to jen odizolovat přímo na kabelech přímo u pinů a propájet to a u vstřiku tam by to bylo asi lepší vypíchnot z konektoru,ale pokud tam bude přístup tak to udělat taky tak jak na tom kruhovým. Jen je tu otázka když už to bude venku nedát raděj novej svazek? Není to zas tak šílená investice.
Leden 21, 201114 r Autor zitra uvidim co to vyvede proletoval sem ty u vstriku ani sem to nevyndaval a zbytek donapnul. pak koupim pripadne tu listu novou
Leden 22, 201114 r Autor takze dnes rano minus tri a start naprosto v pohode. zda se ze pomohlo proletovat a donapnout. coz je lepsi zprava nez kdyby to byl vstrik pripadne kdyz zacne znova tak vymenim celou novou listu dik za cenne rady.
Leden 22, 201114 r Tak hlavně že to pomohlo ale ještě nejásej čas ukáže jestli je to řešení který ušetří korunky.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.