Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Nazdar

Už si neviem rady tak sa skúsim opýtať vás. Mám Š Fav, r.v.89, klasika, karbec. Za studena krásne naštartuje a asi cca po 5-10 sec začne akoby vynechávať jeden valec /na volnobeh/. Vyplnem motor, zavrem garáž a keď znova naštartujem, už chytí len na tri valce. Jediné čo pomôže, je pretúrovať ho, ale na studeno je to divočina, a nie riešenie.

Vymenil som toho hodne už, je tam treti karbec, new hlava rozdelovača, new sviečky, new káble, new vzd. filter. Už ma prisahám bohu nič nenapadá. Snáď ešte vymeniť rozdeľovač a indukčku. Mám podozrenie na sviečky, sú tam klasika brisk aká tam patria. Vždy keď dám new tak to pár dní ide OK. Rozmýšlam dať tam nejaké kvalitnejšie, len netuším či to má cenu. Auto má hodnotu pár korún a už nemám chuť cpať tam peniaze keď výsledok je neistý, a už ma to ani nebaví.

Skúste poradiť, nestretli ste sa s niečim podobným.

Dík

Změřit kompresní tlaky - buď je podpálený ventil, nebo připečené kroužky na jednom válci. Kdyby ses býval podíval na svíce když jsi je poprvé vyndával, ta jedna nepálící by byla černá. Obávám se, že jsem Tě příliš nepotěšil - jestli je to motor 136 a nebyl určený pro bezolovnaté palivo (první 136 nebyly!), může být i některý ventil přidřený ve vodítku. Každopádně oprava za hubičku to nebude.

  • Autor

Dík, si ma nepotešil. Je to 135 r.v. 89, tam môžem liať bezolovnatý. Jeden tvrdí tak jeden tak.

Ano, 135 byly od začátku deklarované jako schopné provozu na Bleifrei = bezolovo. Tím padá možnost poškození vodítek vinou absence olova - zbývají kroužky nebo sedla ventilů. Dál prověř těsnění mezi karbíkem a společným sacím potrubím a taky mezi sáním a hlavou.

  • 3 týdny později...

Pokud by nic nepomohlo, zkus se jednoduše kouknout na podtlakovou hadičku ze sání k posilovači brzd. Poznal bys to po hmatu nebo uslyšíš nepřirozený syčení a motor právě většinou jede jakoby na 3 válce.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.