yenkie Vloženo 18. leden 2011 Sdílet Vloženo 18. leden 2011 Nazdar Už si neviem rady tak sa skúsim opýtať vás. Mám Š Fav, r.v.89, klasika, karbec. Za studena krásne naštartuje a asi cca po 5-10 sec začne akoby vynechávať jeden valec /na volnobeh/. Vyplnem motor, zavrem garáž a keď znova naštartujem, už chytí len na tri valce. Jediné čo pomôže, je pretúrovať ho, ale na studeno je to divočina, a nie riešenie. Vymenil som toho hodne už, je tam treti karbec, new hlava rozdelovača, new sviečky, new káble, new vzd. filter. Už ma prisahám bohu nič nenapadá. Snáď ešte vymeniť rozdeľovač a indukčku. Mám podozrenie na sviečky, sú tam klasika brisk aká tam patria. Vždy keď dám new tak to pár dní ide OK. Rozmýšlam dať tam nejaké kvalitnejšie, len netuším či to má cenu. Auto má hodnotu pár korún a už nemám chuť cpať tam peniaze keď výsledok je neistý, a už ma to ani nebaví. Skúste poradiť, nestretli ste sa s niečim podobným. Dík Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 18. leden 2011 Sdílet Vloženo 18. leden 2011 Změřit kompresní tlaky - buď je podpálený ventil, nebo připečené kroužky na jednom válci. Kdyby ses býval podíval na svíce když jsi je poprvé vyndával, ta jedna nepálící by byla černá. Obávám se, že jsem Tě příliš nepotěšil - jestli je to motor 136 a nebyl určený pro bezolovnaté palivo (první 136 nebyly!), může být i některý ventil přidřený ve vodítku. Každopádně oprava za hubičku to nebude. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
yenkie Vloženo 21. leden 2011 Autor Sdílet Vloženo 21. leden 2011 Dík, si ma nepotešil. Je to 135 r.v. 89, tam môžem liať bezolovnatý. Jeden tvrdí tak jeden tak. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 21. leden 2011 Sdílet Vloženo 21. leden 2011 Ano, 135 byly od začátku deklarované jako schopné provozu na Bleifrei = bezolovo. Tím padá možnost poškození vodítek vinou absence olova - zbývají kroužky nebo sedla ventilů. Dál prověř těsnění mezi karbíkem a společným sacím potrubím a taky mezi sáním a hlavou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Blue_Fau Vloženo 10. Únor 2011 Sdílet Vloženo 10. Únor 2011 Pokud by nic nepomohlo, zkus se jednoduše kouknout na podtlakovou hadičku ze sání k posilovači brzd. Poznal bys to po hmatu nebo uslyšíš nepřirozený syčení a motor právě většinou jede jakoby na 3 válce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.