Michal Manďák Vloženo 18. leden 2011 Sdílet Vloženo 18. leden 2011 Dobrý den, mám 2002 Octavii 4x4 2.0i 85kw a za studena mi nechce nastartovat, dusí se a občas naběhne až třeba na potřetí nebo i víc. Potom za jízdy za studena při akceleraci pocukává a netáhne za současného problikávání kontrolky check engine. Jsou nové svíčky i lambda sonda. Nevíte náhodou někdo, co s tím může být? Děkuji za odpovědi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michal Manďák Vloženo 19. leden 2011 Autor Sdílet Vloženo 19. leden 2011 Dobrý den, mám 2002 Octavii 4x4 2.0i 85kw a za studena mi nechce nastartovat, dusí se a občas naběhne až třeba na potřetí nebo i víc. Potom za jízdy za studena při akceleraci pocukává a netáhne za současného problikávání kontrolky check engine. Jsou nové svíčky i lambda sonda. Nevíte náhodou někdo, co s tím může být? Děkuji za odpovědi. Opravdu nikdo nevíte??? Prosím o pomoc. Díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
nosal Vloženo 19. leden 2011 Sdílet Vloženo 19. leden 2011 A co na to VAG? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michal Manďák Vloženo 1. Únor 2011 Autor Sdílet Vloženo 1. Únor 2011 Dobrý den, mám 2002 Octavii 4x4 2.0i 85kw a za studena mi nechce nastartovat, dusí se a občas naběhne až třeba na potřetí nebo i víc. Potom za jízdy za studena při akceleraci pocukává a netáhne za současného problikávání kontrolky check engine. Jsou nové svíčky i lambda sonda. Nevíte náhodou někdo, co s tím může být? Děkuji za odpovědi. Tak jsem nechal vyměnit svíčky, lambda sondu a zapalovací cívku a startuje v pohodě, jen stále za studena pocukává při plném plynu. Při zahřátí až tak kolem 150km/h, za současného blikání kontrolky check engine. Diagnostika píše 2 chyby: (P0300): zjištěno vynechání zapalování/trvalá závada a (P0304): Válec 4 / rozpoznán výpadek ve spalování / trvalá závada. Mechanik říká, že už opravdu neví ... Nevíte někdo, co to může být??? Díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
feela Vloženo 1. Únor 2011 Sdílet Vloženo 1. Únor 2011 Kabely si taky dával nový, když si měnil tu cívku? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michal Manďák Vloženo 1. Únor 2011 Autor Sdílet Vloženo 1. Únor 2011 Kabely si taky dával nový, když si měnil tu cívku? Mechanik měnil kabel ke 4. válci, to je ten, co hlásila čtečka jako chybu spalování ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
feela Vloženo 2. Únor 2011 Sdílet Vloženo 2. Únor 2011 Tak bych ještě zkusil vstřik jestli je dobrej. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
minak Vloženo 3. Únor 2011 Sdílet Vloženo 3. Únor 2011 Dobrý Den chtěl jsem se zeptat co byla příčina toho pokoktávání protože já mám octavii combi 1,9 a pokaždé když to auto stojí 12 hodin venku tak ho nastartuji ono běží a po 300 metrech se at mám tam 3 rychlost a otáčky jdou dolu začne se to jakoby dusit kouř v zádu a musim podřazovat a pak už to všechno proběhne a jezdí to dál a neudělá to.nevím už co stím Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
nosal Vloženo 4. Únor 2011 Sdílet Vloženo 4. Únor 2011 Mechanik měnil kabel ke 4. válci, to je ten, co hlásila čtečka jako chybu spalování ... Zkusil bych vše z 4 válce prohodit s jiným, jestli se závada přesune, současně změřit tlaky ve válci. Tyhle dvoulitry, prý měly některé obráceně nasazený některý kroužek na pístu (asi stírací - již si to nepamatuji - to jsem pouze četl - prý proto to tak žere olej). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.