Přejít na obsah

minak

Uživatel
  • Počet příspěvků

    6
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení minak

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. To už jsme všechno skusil a čeká mě další pokus
  2. Tak jsem vyměnil vstřiky,čerpadlo,Egr ventyl,stim související všechny ventyli na podtlatku vyměnila se řídící jednotka i s palubní deskou a závada trvá-po startu zhruba po pul minutě motor má snahu stopnout a klepe se jako když jde na 2 válce to trva po ujetí asi 200 až 300 metrů po delší stání.Jak mile se stim jezdí tak už to nedělá
  3. No tak jsem to nechal vyměnit a skouknout ten erg ventil a bohužel to dělá furt
  4. Ahoj mám octávii r.2000 1,9 tdi ráno nebo pocca 12 hodinách když to nastartuji tak běží po ujetí 200 metrů tak se mi při rychlosti snižou otáčky že musim podřazovat a jak tomu přidávám plyn tak se za autem hulíí jak z fabryky a vyměnil jsem už čerpadlo střiky vz.váhu hadičky všude já už nevím jesli něco špatně v paluní desce?díík když mi někdo poradí
  5. AHoj já mám to saméé už jsem vyměnil čerpadlo,střiky vzduchovou váhu a nic
  6. Dobrý Den chtěl jsem se zeptat co byla příčina toho pokoktávání protože já mám octavii combi 1,9 a pokaždé když to auto stojí 12 hodin venku tak ho nastartuji ono běží a po 300 metrech se at mám tam 3 rychlost a otáčky jdou dolu začne se to jakoby dusit kouř v zádu a musim podřazovat a pak už to všechno proběhne a jezdí to dál a neudělá to.nevím už co stím
  7. Dobrý Den chtěl jsem se zeptat co byla příčina toho pokoktávání protože já mám octavii combi 1,9 a pokaždé když to auto stojí 12 hodin venku tak ho nastartuji ono běží a po 300 metrech se at mám tam 3 rychlost a otáčky jdou dolu začne se to jakoby dusit kouř v zádu a musim podřazovat a pak už to všechno proběhne a jezdí to dál a neudělá to.nevím už co stím

×
×
  • Vytvořit nový...