Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Dobrý den, mám 2002 Octavii 4x4 2.0i 85kw a za studena mi nechce nastartovat, dusí se a občas naběhne až třeba na potřetí nebo i víc. Potom za jízdy za studena při akceleraci pocukává a netáhne za současného problikávání kontrolky check engine. Jsou nové svíčky i lambda sonda. Nevíte náhodou někdo, co s tím může být? Děkuji za odpovědi.

  • Autor

Dobrý den, mám 2002 Octavii 4x4 2.0i 85kw a za studena mi nechce nastartovat, dusí se a občas naběhne až třeba na potřetí nebo i víc. Potom za jízdy za studena při akceleraci pocukává a netáhne za současného problikávání kontrolky check engine. Jsou nové svíčky i lambda sonda. Nevíte náhodou někdo, co s tím může být? Děkuji za odpovědi.

Opravdu nikdo nevíte??? Prosím o pomoc.

Díky.

A co na to VAG?

  • 2 týdny později...
  • Autor

Dobrý den, mám 2002 Octavii 4x4 2.0i 85kw a za studena mi nechce nastartovat, dusí se a občas naběhne až třeba na potřetí nebo i víc. Potom za jízdy za studena při akceleraci pocukává a netáhne za současného problikávání kontrolky check engine. Jsou nové svíčky i lambda sonda. Nevíte náhodou někdo, co s tím může být? Děkuji za odpovědi.

Tak jsem nechal vyměnit svíčky, lambda sondu a zapalovací cívku a startuje v pohodě, jen stále za studena pocukává při plném plynu. Při zahřátí až tak kolem 150km/h, za současného blikání kontrolky check engine. Diagnostika píše 2 chyby: (P0300): zjištěno vynechání zapalování/trvalá závada a (P0304): Válec 4 / rozpoznán výpadek ve spalování / trvalá závada.

Mechanik říká, že už opravdu neví ...

Nevíte někdo, co to může být???

Díky.

Kabely si taky dával nový, když si měnil tu cívku?

  • Autor

Kabely si taky dával nový, když si měnil tu cívku?

Mechanik měnil kabel ke 4. válci, to je ten, co hlásila čtečka jako chybu spalování ...

Tak bych ještě zkusil vstřik jestli je dobrej.

Dobrý Den chtěl jsem se zeptat co byla příčina toho pokoktávání protože já mám octavii combi 1,9 a pokaždé když to auto stojí 12 hodin venku tak ho nastartuji ono běží a po 300 metrech se at mám tam 3 rychlost a otáčky jdou dolu začne se to jakoby dusit kouř v zádu a musim podřazovat a pak už to všechno proběhne a jezdí to dál a neudělá to.nevím už co stím

Mechanik měnil kabel ke 4. válci, to je ten, co hlásila čtečka jako chybu spalování ...

Zkusil bych vše z 4 válce prohodit s jiným, jestli se závada přesune, současně změřit tlaky ve válci. Tyhle dvoulitry, prý měly některé obráceně nasazený některý kroužek na pístu (asi stírací - již si to nepamatuji - to jsem pouze četl - prý proto to tak žere olej).

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.