Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

tak takové ty keci, jako nestandartní úprava - atd

???keci? jaky?

jinak pises tajemne jak hrad v karpatech, jako bys vedel neco vic nez ja. co se tyce nastaveni serva a brzd, nemam potrebu neco menit. kamos ma doma Passata 2.0TDI a OII 2.0TDI s podvozkem jak říkáš ty(dynamic packetII) a co jsem se snim tak bavil, tak passat prej brzdi o poznani lip. takze nevim no...

oni spíš budou mít u Passata brzdy jinej nástup. Nemyslím ale, že by při nějakým testu Octa zastavila o x metrů dál.

jasne, ale logicky bych cekal, ze passat na normalnim podvozku(kdyz uz tady ferda zminuje, jak ma octa na sportovne ladenym podvozku uplne jinak naladeny brzdy) bude mit nastup horsi nez ta oktavka a ono je ot naopak. podle me ty brzdy jsou koncernovy a budou temer totozny.

jinak nevim, zda bych ostrejsi nastup brzd nejak rozumne vyuzil, oktavka podle me brzdi hodne dobre uz v serii a kdybych si chtel hrat z brzdama, komplet je vymenim

Jinak by mě zajímalo jak se to bude chovat, protože u toho mého přímo "sportovně sériového" je jinak naladěno i servo a brzdy jsou mnohem ostřejší.....součást Dynamic II paketu....

ty myslíš, že jsou ostřejší brzdy ? Já mám dojem, ale nevím to jistě, že brzdy zrovna jsou stejný, jako v serii. Např. ale posilovač je výrazně tužší, to jo.

No srovnávám firemní OII s mojí OII a proto to mohu tvrdit - to servo je razantně cítit - opravdu mám z něho lepší pocit a ty brzdy si otestuj: zašlápnout tak při 190 km/hod a uvidíš pokud máš DynamicII paket jak to auto jinak brzdí oproti klasice...je to znát. No až někdy poznáš co to je když letíš po D1 a pan Avia ti to tam loupne v 80.....to si pak přeješ mít keramický kotouče.... :D:D:D

dobry. a co ty keci?

jinak to co pises jsem si otestoval, z nejakych 200 na asi 80. jednou to bylo nutny a po druhy jsem si chtel vyzkouset, jestli funguje brzdovej asistent. vysledek? v 17tis km jsem menil predni kotouce... takze tyhle testy muzu doporucit.

jinak, je nekde zmereny, ze dynamic paket zastavi driv nez normal? pochybuju. podle myho dost zalezi na tom, jak jsou ty brzdy sedly, ne v nastaveni.

já nevím, jestli se to dneska jmenuje dynamic paket, když jsem to před 2 roky kupoval, tak to nabízeli jako sportovní úpravu podvozku spolu s Pegasama. Taky si nemyslím, že by to mělo brzdit jinak (líp). Samozřejmě tu hrajou roli materiály, brzdnej tlak a pak pochopitelně velikost třecích ploch (potažmo destiček) a ty jsou tutově stejný. Pokud si chce někdo vyzkoušet co to je když pořádně ohřátý brzdy začnou klouzat, tak ať si tam dá při výměně nějakou podařenou druhovýrobu. Na rozbití držky můžu jen doporučit. To je ale už jiný téma.

jasne, to kdyz nekdo setri na brzdach...kdyby mi nekdo zasponzoroval kotouče, který toho brutálního zacházení moc nesnesou, tak bych to klidne nekde na letisti vyzkousel...

Hmm měření to neee.... :D:D:D . Ja furt nevím jaký keci??? Jen jsem napsal, že zřejmě na tom mým podvozku bude určitě něco jinak když tuhle úpravu co ti provedou pro ten můj podvozek nedoporučují....jen mě to zajímá....právě po té úpravě tvůj pocit...pokud to bude fakt mnohem lepší - tj. příčný pruhy přez silnici atd. No a zkusit brzdy...můžu otestovat to je sranda...

Je fakt, že to je přímo od Škodovky, tak takové ty keci, jako nestandartní úprava - atd...

tyhle keci, to proste nechapu. ja nic o nestandardnich upravach nepsal.

co se tyce tech rozdilu, tak by me to taky docela zajimalo, protoze me zarazilo, ze to nedoporucujou se sportovnim podvozkem. ja totiz zil v tom, ze jsou jenom dve verze, resp 4x4 je treti, normalni a sportovne naladena, kterou mas ty. ale tohle vypada, ze je jeste nejaka jina, nizsi varianta. jenom doufam, ze tam 18ky nebudou delat bordel.

jinak jak pises, ze otestovat je to sranda, tak me ta sranda stala predni kotouce, nastesti na zaruku, ted uz by to neslo. a vzhledem k tomu, ze material kotoucu je 100% stejnej, tak doporucuju jen tak z prdele to nezkoušet

a tos ty kotouče spálil nebo co se s nima stalo ?

Já si ani po 85 t. km nemůžu ztěžovat, protože se snažím prudkýmu dlouhýmu brždění vyhýbat. Kotouče mám najetý pěkně a brzdí to zatím hladce a plynule. U O I jsem po 70 t. km nemoh při brždění udržet volant, jak to vibrovalo.

Upraveno od jirkaK

proste se zvlnily, nejspis nasledkem prudkyho ohřátí a schlazení. od ty doby jsem brzdovyho asistenta nezkousel a kotouce mam porad(78tis km)

No jasně....já nemyslel tebe, ale v případě problémů co slyším, když něco takového provedeš ze strany techniků ve značkových servisech....hmm to je když člověk něco píše a nedopíše...sorry moje chyba ;);)

Sranda na firemní....no a ta moje to zkusím až budu zase muset, ale to bude těžko měřitelné.... :D:D:D .

No jasně....já nemyslel tebe, ale v případě problémů co slyším, když něco takového provedeš ze strany techniků ve značkových servisech....hmm to je když člověk něco píše a nedopíše...sorry moje chyba ;);)

kurva chlape, kdyz uz tohle pises, bud konkretni. co presne za problemy muze prijit?

No na původní OI jsem něco podobného provedl a najednou se začali sypat čepy na řízení a silenbloky...hned první co viděli, že to auto je nějak nízko. Proto jsem si teď koupil origo podvozek a škodovka ho prodává taky najdeš ho přímo na jejich stránkách...

zvolíš:

http://www.skoda-auto.com/cze/drivers/accessories

pak

v menu vylosuješ záložku ŠKoda Octávie a pak záložku Sport...a nikdo ti nebude nic v servise moc říkat....o to mi jde pokud tam dáš nějaký jiný a začne se sypat něco na nápravách budeš solit jako já...

no, ale to je ten co mam objednanej. ten original z originalniho prislusenstvi. originalnejsi uz bejt ani nemuze :) s tema čepama a silenblokama jsem tak nejak smiřenej

s tim co pises mam zkusenost taky. na GIII jsem dal KW podvozek, ale najel na tom jenom25tis, takze se nestihlo nic vysypat

Upraveno od Luke288

To jsou dodatečné sportovní podvozky přímo od Škodovky a to pak už prskat v servisu nemůžou a pak jenom bych časem vyměnil ty tlumiče....

No tak už se jenom těš...já právě zažil to když nebyl origo to bylo keců a teď pokud má už nalítáno kolem 70.000 km to to auto zase zvedne.

ano, ano, ano, to je ten, o kterym celou dobu pisu. i jsi sem daval fotku toho podvozku

No tak už se jenom těš...já právě zažil to když nebyl origo to bylo keců a teď pokud má už nalítáno kolem 70.000 km to to auto zase zvedne.

však ja se tesim, hlavne az zas budu moct nazout 18ky :)

Přestane být tolik houpavé a jen mě zajímavé co se ti dostane do volantu od kol...jak to bude přenášet nerovnosti, protože ten "sportovní sériový" co mám já to někdy je hnus jak to tluče do rukou....hrozně citlivý na špatné silnice...všichni se mi diví, že volant držím třema prstama jen tak opatrně ze strany.... :D:D:D

Jinak hezký dárek k vánocům....

s tim taky pocitam. byl jsem zvyklej na auto tvrdy jak kamen, proto se toho tolik nebojim a doufam, ze tech slibovanych 30mm tam opradu bude.

Upraveno od Luke288

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.