ferda25 Vloženo 27. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 27. Prosinec 2006 Tak to už máš nacvičené - ruku na dvěře pěkně položíš a děláš, že to je všechno OK... - i kdybych letěl ze skály.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 27. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 27. Prosinec 2006 , nikdy jsem nezazil takovej drasťák, že bych volant neudrzel Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Diamant Vloženo 29. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 29. Prosinec 2006 Ono asi bude veľmi záležať na meteriále, z ktorého sú tie kotúče a obloženie. Hlavne na OI sa niektoré série kotúčov mimoriadne rýchlo a radi zvlnili. Ja som na Fabii neraz brzdil z rýchlosti 160-200 temer na nulu (alebo aj na nulu) a nebol jediný problém. Kotúče sú originálne ešte aj u nového majiteľa. U OII som to skúšal už tiež a pohoda. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 29. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 29. Prosinec 2006 to dělá většinou ta levná druhovýroba. Jednou jsem se taky nechal nachytat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 30. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 30. Prosinec 2006 no, ja zadnou druhovyrobu rozhodne nemel, jedine, ze by ji montovala uz MB Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferda25 Vloženo 30. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 30. Prosinec 2006 Měl jsi, ale klasiku, žádný sportovní podvozek ze série, já si taky myslím, že tam mám jiné kotouče než co se dávají běžně - ty brzdy jdou prostě mnohem ostřejc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 30. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 30. Prosinec 2006 tak tomu neverim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Diamant Vloženo 30. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 30. Prosinec 2006 Ale ono aj ABS a ESP je u športového podvozku alebo u RS nastavené inak. Nie len posilňovač riadenia. Ja som kupoval kolegovi OI 1,6 MPI a na tom aute boli brzdy ako blato. Hoci som najazdil vyše 500 km, stále bol veľký problém donútiť ABS na asfalte, aby sekalo kolesami. Pritom to boli štandardné 195/60 R15 na plecháčoch. Kdesi padol názor, že do prvovýroby dodávajú komponenty viacerí výrobcovia súčastne (u kotúčov a obložení tuším traja) a tie najlepšie sú veci od ATE. Brzdy by mali podľa mňa pracovať tak, že ak na pedál energicky dupnem, tak aj na suchom asfalte dôjde k aktivácii ABS. Ale bez nutnosti na pedál tlačiť tak, že bude v podlahe diera. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 30. Prosinec 2006 Sdílet Vloženo 30. Prosinec 2006 to samozrejme, ale pochybuju, ze na Oktavku na 15kach a 16kach davaj jiny kotouce nez na oktavku na 17kach Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
peter934 Vloženo 13. leden 2007 Sdílet Vloženo 13. leden 2007 Ake znacky elektronov su kvalitnejsie, resp. co si myslite o znackach ako AEZ, Alesio, MAM, Dezent, Ronal, atd. Ktore doporucujete alebo ktore nie? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 13. leden 2007 Sdílet Vloženo 13. leden 2007 z vlastni zkusenosti s AEZ(mel jsem jedny na GIII, tata mel jedny na A6) muzu rict, ze AEZ jsou mekky jak maslo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin IV. Vloženo 26. Únor 2007 Sdílet Vloženo 26. Únor 2007 tak jsem na svý TFSI , kde zatím ještě mám 225/45 17 koupil 18ctky 225/40 18. Tak doufám že to na výkonu nijak nepocítím.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 27. Únor 2007 Sdílet Vloženo 27. Únor 2007 tak jsem na svý TFSI , kde zatím ještě mám 225/45 17 koupil 18ctky 225/40 18. Tak doufám že to na výkonu nijak nepocítím.... na výkonu ? Jak bys to moh poznat zrovna na výkonu, když jsi tam dal stejně široký gumy ? Já jsem udělal stejnou záměnu a poznal jsem to snad jen trochu na prdeli protože to víc drncá. Luke sice asi řekne, že ne, ale já myslím, že oproti 17" tam rozdílek malounko je. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin IV. Vloženo 27. Únor 2007 Sdílet Vloženo 27. Únor 2007 tak jsem na svý TFSI , kde zatím ještě mám 225/45 17 koupil 18ctky 225/40 18. Tak doufám že to na výkonu nijak nepocítím.... na výkonu ? Jak bys to moh poznat zrovna na výkonu, když jsi tam dal stejně široký gumy ? Já jsem udělal stejnou záměnu a poznal jsem to snad jen trochu na prdeli protože to víc drncá. Luke sice asi řekne, že ne, ale já myslím, že oproti 17" tam rozdílek malounko je. no v to doufám Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 27. Únor 2007 Sdílet Vloženo 27. Únor 2007 nedoufej, věř ! A trochu omlácená prdel za tu parádu taky stojí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 28. Únor 2007 Sdílet Vloženo 28. Únor 2007 přesně, nikdy bych nejezdil na 15kách kvuli komfortu. a to bych vám přál videt, co za středověk moje prdel zažívá na D1 a tom škodováckým sportovním podvozku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JasteR Vloženo 28. Únor 2007 Sdílet Vloženo 28. Únor 2007 Ake znacky elektronov su kvalitnejsie, resp. co si myslite o znackach ako AEZ, Alesio, MAM, Dezent, Ronal, atd. Ktore doporucujete alebo ktore nie? Rozhodne bych uprednostnil naky nemcoury, treba Ronal nebo Dezent jsou tvrdy a neco vydrzej, italove jsou prej celkem mekoty.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vasekk Vloženo 1. Březen 2007 Sdílet Vloženo 1. Březen 2007 Jen pro info. Ona má normální OII v techničáků 18" kola? Nebo to má jenom RS? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Speeder Vloženo 1. Březen 2007 Sdílet Vloženo 1. Březen 2007 Jen pro info. Ona má normální OII v techničáků 18" kola? Nebo to má jenom RS? ...ja mám max. 17" Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirka3 Vloženo 1. Březen 2007 Sdílet Vloženo 1. Březen 2007 18-ky má psaný jen RSo,ale určitě to půjde dopsat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vasekk Vloženo 1. Březen 2007 Sdílet Vloženo 1. Březen 2007 18-ky má psaný jen RSo,ale určitě to půjde dopsat No origo RS 18" podle mě dost těžko. Na OI se spidery z RS taky dopsat nedaly. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirka3 Vloženo 1. Březen 2007 Sdílet Vloženo 1. Březen 2007 18-ky má psaný jen RSo,ale určitě to půjde dopsat No origo RS 18" podle mě dost těžko. Na OI se spidery z RS taky dopsat nedaly. Fakt ne?Aha,tak to jsem myslel,že to půjde Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 1. Březen 2007 Sdílet Vloženo 1. Březen 2007 tak po tomhle snad nikdo nepůjde krom STK a na to je čas. Pak taky asi nedejbože pojištovna, kdyby se něco semlelo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 1. Březen 2007 Sdílet Vloženo 1. Březen 2007 nekterý 18ky zapsat jdou, paradoxne origo RS skoda ne. na STK holt nahodis zimaky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vasekk Vloženo 1. Březen 2007 Sdílet Vloženo 1. Březen 2007 No kritcká je právě STK a pojištovna. STK se vyřeší v pohodě, ale s pojistouvnou už je to horší. Ale přece jenom neprve se auto odveze do servisu a pak až přijde pojištovák ne? Takže stále možnost ty kola přehodit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.