Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Zitra ti tady upnu schema zapojeni parkovaku, pokud nezapomenu. Jinak can l a can h jde do gatway na pozici 6 a 16 (pohonu) myslim. Schema vse vyresi.

nepravdivá informace, can jde na piny 15 a 6

  • o 3 měsíce později...
Vloženo

Díky za schémata. Ale jelikož jsem si nebyl moc jistý a navíc jsem v tu dobu dočasně neměl diagnostiku, tak jsem to hodil na zapojení do servisu. Měli zapojit napájení do pojistek a kábly napojit na can. Všechno se zdálo v pohodě, ale vždy po vypnutí zapalování se zařazenou zpátečkou se po chvíli ozval dlouhý tón ze bzučáku PDC a většinou druhý den byl yeťík v nouzáku na nízký stav baterie. Po té, co jsem po dvou dnech nenastartoval, tak jsem to odvezl do servisu, kde to zapojovali. Bylo mi řečeno, že to vybíjí jednotka PDC, tak ji po třech dnech odpojili a auto mi předali.... (takže do tohohle servisu už nikdy) tak se ptám, jestli má být v té řj stálé napájení, nebo až po otočení klíčkem ? Díky za odpověď

Vloženo (editace)

Taky si myslím. díky.  Takže tedy ten dlohý tón po vypnutí zapalování bylo odpojení CANu ?

A ještě bych se chtěl zeptat, co si myslíte o tom automatickém parkování. Jestli by to šlo dodělat a jestli je problém, když mám jen MFD.

Díky

Editováno: , autor: Toshibman1

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...