Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Nechce se mi věřit, že mám v čoudu řídicí jednotku Haldexu, nebo celý Haldex na Octavii I. rv. 2000, 1.9 TDi PD 74 kw. Nedávno jsem se otáčel na parkovišti a najednou z pravého kola v plném rejdu rána. Po testování se ozvala rána i zezadu. Jedu tedy za známým mechanikem na dílnu a po otočení klíčku cvakání z Haldexu. Přečetl jsem pár diskusí a většinou výměna řídicí jednotky. Při napojení na VAG se vyskytly tyto chyby:

Datová sběrnice pohonu -defekt

Kody 01316

01314

Řídící jednotka náhonu na všechny kola J492

Kody 01324

00668

Po připojení VAG a najetí na test ABS v Haldexu přestane cvakat.

Jsem z toho celý vedle. Nebude porucha pouze v nějakém čidle, kabelu nebo svorkovnici. Auto je po čipování, nemůže to mít spojitost? Prosím o radu s čím začít a jak nejlevněji. Děkuji

Ahoj,

je možné, dokonce i dost pravděpodobné, že jednotka je KO, ale před tím, než začneš shánět novou, udělej několik zkoušek.

1. Sundej konektor od ŘJ haldexu a zkontroluj, jak je na tom. Podívej se na piny a taky se podívej na piny v té ŘJ, popřípadě propípej vedení. Pokud ti uhnilyv ŘJ, tak to chce jinou ŘJ, pokud máš jen špatný konektor, tak opravit.

2. Test akčních členů haldexu.Otestuje ventil a čerpadlo.

3. Pokud bude vše v pořádku, tak kdy byl naposledy měněn olej v haldexu? A jaká je hladina? Z toho co popisuješ to vypadá, že je haldex pořád připojen. To znamená, že když je ŘJ v pořádku, tak je v haldexu starý olej, nebo je ho tam málo a ty lamely v haldexu se teplem zroutily. Když jsou zroucené lamely, tak to poznáš krásně na zpětný chod v plném rejdu. V autě slyšíš jak někde něco chroupe a máš pocit, že jedeš po vlnitém plechu.

  • 2 týdny později...

Jo Stanley já bych to viděl já bych to viděl na řídící jednotku :palec2:

Nejdřív omrkni a prohoukni ty piny. Často to u té jednotky oxiduje.

  • 1 měsíc později...
  • Autor

Kabely OK. Olej a filtr vyměněn. Pořád cvaká a není komunikace Haldexu s ŘJ ABS a ŘJ Motoru. Takže to vypadá skutečně na ŘJ Haldexu. Vyndal jsem pojistku a mam 4x2 místo 4x4. Do zimy mám co dělat :-( shánět řj, možná celý zadek. Co to je do prčic za výrobek, když se to takhle ................

  • 2 měsíce později...
  • Autor

Problem vyřešen :palec2: . Výměna řídicí jednotky. Na Haldexu uhnila kostra, následně si řj brala kostru zřejmě přes CAN BUS vedení a jednotka se odpálila.Doporučuji jako prevenci kontrolu kostry na Haldexu.

  • Autor

Problem vyřešen :palec2: . Výměna řídicí jednotky. Na Haldexu uhnila kostra, následně si řj brala kostru zřejmě přes CAN BUS vedení a jednotka se odpálila.Doporučuji jako prevenci kontrolu kostry na Haldexu.

Já to říkal hned tak hlavně že už ti ten tvůj černý Ďábel jezdí tak jak má :palec2:

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.