Stanley 8 Vloženo 5. Únor 2011 Sdílet Vloženo 5. Únor 2011 Nechce se mi věřit, že mám v čoudu řídicí jednotku Haldexu, nebo celý Haldex na Octavii I. rv. 2000, 1.9 TDi PD 74 kw. Nedávno jsem se otáčel na parkovišti a najednou z pravého kola v plném rejdu rána. Po testování se ozvala rána i zezadu. Jedu tedy za známým mechanikem na dílnu a po otočení klíčku cvakání z Haldexu. Přečetl jsem pár diskusí a většinou výměna řídicí jednotky. Při napojení na VAG se vyskytly tyto chyby: Datová sběrnice pohonu -defekt Kody 01316 01314 Řídící jednotka náhonu na všechny kola J492 Kody 01324 00668 Po připojení VAG a najetí na test ABS v Haldexu přestane cvakat. Jsem z toho celý vedle. Nebude porucha pouze v nějakém čidle, kabelu nebo svorkovnici. Auto je po čipování, nemůže to mít spojitost? Prosím o radu s čím začít a jak nejlevněji. Děkuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FrantisekM Vloženo 12. Únor 2011 Sdílet Vloženo 12. Únor 2011 Ahoj, je možné, dokonce i dost pravděpodobné, že jednotka je KO, ale před tím, než začneš shánět novou, udělej několik zkoušek. 1. Sundej konektor od ŘJ haldexu a zkontroluj, jak je na tom. Podívej se na piny a taky se podívej na piny v té ŘJ, popřípadě propípej vedení. Pokud ti uhnilyv ŘJ, tak to chce jinou ŘJ, pokud máš jen špatný konektor, tak opravit. 2. Test akčních členů haldexu.Otestuje ventil a čerpadlo. 3. Pokud bude vše v pořádku, tak kdy byl naposledy měněn olej v haldexu? A jaká je hladina? Z toho co popisuješ to vypadá, že je haldex pořád připojen. To znamená, že když je ŘJ v pořádku, tak je v haldexu starý olej, nebo je ho tam málo a ty lamely v haldexu se teplem zroutily. Když jsou zroucené lamely, tak to poznáš krásně na zpětný chod v plném rejdu. V autě slyšíš jak někde něco chroupe a máš pocit, že jedeš po vlnitém plechu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honza 75Kw Vloženo 20. Únor 2011 Sdílet Vloženo 20. Únor 2011 Jo Stanley já bych to viděl já bych to viděl na řídící jednotku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dodo-Kolín Vloženo 21. Únor 2011 Sdílet Vloženo 21. Únor 2011 Nejdřív omrkni a prohoukni ty piny. Často to u té jednotky oxiduje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stanley 8 Vloženo 24. Březen 2011 Autor Sdílet Vloženo 24. Březen 2011 Kabely OK. Olej a filtr vyměněn. Pořád cvaká a není komunikace Haldexu s ŘJ ABS a ŘJ Motoru. Takže to vypadá skutečně na ŘJ Haldexu. Vyndal jsem pojistku a mam 4x2 místo 4x4. Do zimy mám co dělat :-( shánět řj, možná celý zadek. Co to je do prčic za výrobek, když se to takhle ................ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stanley 8 Vloženo 22. Červen 2011 Autor Sdílet Vloženo 22. Červen 2011 Problem vyřešen . Výměna řídicí jednotky. Na Haldexu uhnila kostra, následně si řj brala kostru zřejmě přes CAN BUS vedení a jednotka se odpálila.Doporučuji jako prevenci kontrolu kostry na Haldexu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stanley 8 Vloženo 22. Červen 2011 Autor Sdílet Vloženo 22. Červen 2011 Problem vyřešen . Výměna řídicí jednotky. Na Haldexu uhnila kostra, následně si řj brala kostru zřejmě přes CAN BUS vedení a jednotka se odpálila.Doporučuji jako prevenci kontrolu kostry na Haldexu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honza 75Kw Vloženo 22. Červen 2011 Sdílet Vloženo 22. Červen 2011 Já to říkal hned tak hlavně že už ti ten tvůj černý Ďábel jezdí tak jak má Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.