kubahasic Vloženo 6. Únor 2011 Sdílet Vloženo 6. Únor 2011 Dobrý den Jsem zde nováček.Potřeboval bych poradit neb jsem už zoufalý.Mám škodu octavii 1,6 75Kw a poslední dobou mi dělají problém starty ale není to pravidelné.Starter točí ale motor nechytá,až když šlápnu na plyn tak naskočí.A nepravidelně se rožne diagnostika motoru s chybou 16555-řada 1, systém dávkování paliva, systém příliž chudý.A včera mi motor během jízdy prostě zhasl .Zastavil jsem a nastartoval a jel dál už jsem stoho jelen.Vyměnil jsem snad už co se dalo(svíčky,kabely,filtry,regulátor tlaku,škrtící klapku, a pořád nic. Moc prosím o radu.Děkuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kajak Vloženo 8. Únor 2011 Sdílet Vloženo 8. Únor 2011 (editace) zkus benzínové čerpadlo v nádrži,vypadá to jako slabý tlak do do lišty. Editováno: 9. Únor 2011, autor: Luďa necituj předchozí příspěvky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kubahasic Vloženo 9. Únor 2011 Autor Sdílet Vloženo 9. Únor 2011 (editace) Dík za radu zítra to zkusím a dám vědět. Editováno: 9. Únor 2011, autor: Luďa necituj předchozí příspěvky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luďa Vloženo 9. Únor 2011 Sdílet Vloženo 9. Únor 2011 Nestačí ti jedno téma? musíš mít 3??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kubahasic Vloženo 9. Únor 2011 Autor Sdílet Vloženo 9. Únor 2011 Nestačí ti jedno téma? musíš mít 3??? Nezlob se ale dlouho se nikdo neozýval tak jsem to zkusil v jiném tématu je to snad problém? Pokud ano tak se omlouvám. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...