Přejít na obsah

Kajak

Uživatel
  • Počet příspěvků

    35
  • Registrace

  • Poslední návštěva

1 Sledující

Oznámení Kajak

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. zkus benzínové čerpadlo v nádrži,vypadá to jako slabý tlak do do lišty.
  2. skontroluj černý mínusový kabel od baterky ke kostře karoserie a ten samý černý mínusový od karoserie k motoru nebo převodovce,jsou přišroubovaný šroubem přes velké oko,jak ke karoserii,tak k motoru (možnost uklepání u oka nebo uhnilý )
  3. Ahoj kluci,neřešil jste někdo polepy nebo jiný způsob lišt dveří a přístrojové desky z nějaké folie,která se aspoň trochu podobá origu versus carbon (viz.foto).Jede mi o přelepení vnitřního madla Scout,které je origo stříbrné a mám v autě origo versus karbon. Předem díky za vaše nápady popř. nabídky,Kajak. Tel.: 606806704 E-mail: vwkajak@centrum.cz
  4. Ahoj chlapi,dokáže někdo specifikovat,co by mohlo způsobovat závadu a následně chybu v ŘJ motoru na OII RS 2.0FSI r.v.2006,naj. 93tis. km,chybu nelze vymazat,VIS chybu nezná,motor běží zcela v normálu,rozsvítila se kontrolka diag. motoru za jízdy v tahu,možná ve vyšších otáčkách horší výkon,ale možná se mi to jen zdá. 012691 - řízení sacího potrubí 1.válec - otevření - stop mimo platný rozsah P3193 - 002 - dolní hranice překročena Předem děkuji za jakékoli informace a rady,Kajak.
  5. Děkuji za odpověď,dle VIN by to měl být model 2007. Poslal jsem ti SZ s VINem. Zatím díky moc,Kajak.
  6. Prosím,byl by někdo ochoten poradit,jakou komfortní jednotku použít do OII sedan,r.v.8/2006,chci dodělat dálku origo vystřelovacími klíči - auto má z výroby origo centrál,přední el. okna a klíče obyč bez dálky. Do komfortky mám zapojeny tři konektory - dva velké a jeden malý. Zkoušel jsem čtyři různé,sladil s dálkou,ale pokaždé něco nefungovalo nebo při zamčení odskočilo víko kufru,nezamkla nádrž nebo nebyla možnost v přizpůsobení zaktivovat bliknutí směrovek. Moc díky za každou radu,rád bych to zprovoznil z důvodu dodělání alarmu přes origo dálku.
  7. Ahoj,jestli už to má nějaké km,tak vyměň těsnící o-kroužky na vstřikovačích,to je nejjednoduší a nejlevnější možnost a jestli to bude stejný,nebo ještě horší,tak tě asi čeká tandem čerpadlo,prolíná ti nafta zkrz čerpadlo do motoru .
  8. Ahoj,nedávno jsem řešil stejný problem a dopadlo to následovně.Koupil jsem starší spolujezdcovu,obě rozmontoval a rozčalounil,ze spolujezdcovi použil neprosezené molitany a očalounil a smontoval zpět a sedačka je jak nová.Ještě jde o to,v jakém stavu máš látku na opěradle a jestli tam máš Air Bag.Pokud ano,látku musíš použít z tvého původního opěradla a molitan jde vyměnit,ale musíš do něj z boku vyříznout otvor na Air Bag a to co vyřízneš,musíš zpět vlepit na druhou stranu a u spodků je to jedno,jestli je to pravý nebo levý.Trochu zdlouhavý,ale snad jsem to popsal srozumitelně.Jinak samozřejmě z GIV jsou pohodlnější,ale jaká cena,co potah zadních sedadel???S tím přečalouněním budeš mít vše origo jak má být a jestli nevážíš víc než Ital,tak ti to vydrží stejně,jako když koupíš novou.Tak zatím ahoj,čalounění ZDAR a zbytečně neutrácej!!!Kajak
  9. Víš,někde jsem četl,že se moc nedoporučuje tempomat do vozidel se slabším výkonem,tak jestli ti to dělá jenom při tempomatu,tak to možná bude ono,prostě je to slabší motor a ŘJ motoru se to snaží dohnat a přidá víc,než by bylo potřeba a následně ubere,asi bych si s tím nelámal hlavu,hlavně že jinak je vše O.K a jezdí ti to v pohodě.
  10. Co píše diagnostika?Asi bych začal teplotním čidlem,je to nejrychlejší,nejlevnější.
  11. To je divný,jestli ti to dělá jenom z mírnýho kopce,tak si myslím že je to normální a nikdy jsi si toho nevšiml,taky jsem to občas zpozoroval,že to jakoby přidává a ubírá,jenom je to prostě taková blbá rychlost a ŘJ neví jestli přidat nebo ubrat.
  12. Kajak

    trubicka

    Ahoj,ještě mě napadá,zkus povolit trubky u vstřiků i dole na čerpadle,jestli nejsou napružený a tím tahem ke vstřikům a vibracema od motoru ti praskají.
×
×
  • Vytvořit nový...