libero Vloženo 17. Září 2012 Sdílet Vloženo 17. Září 2012 tu máš DP http://media0.mypage.cz/files/media0:49a838ad7024d.pdf.upl/Topen%C3%AD%20a%20klimatizace.pdf Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jay Kay Vloženo 17. Září 2012 Sdílet Vloženo 17. Září 2012 Super. Tohle jsem potřeboval. Díky moc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 17. Září 2012 Sdílet Vloženo 17. Září 2012 nz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kapl Vloženo 21. Září 2012 Sdílet Vloženo 21. Září 2012 Když už je motorek jednou přidřený a začne pískat (což se projeví nejdříve nejčastěji při poklesu teplot) existuje jediná cesta - koupit nový nebo se pokusit najít na "vrakáči" relativně nový (datum výroby je na něm vylisováno) a vyzkoušet lehkost otáčení aspoň rukou (v ceně kolem 1.000,- Kč). Pro toho, kdo jezdí často je pokus o promazávání nerozebiratelného motorku jen ztrátou času s dočasným řešením a navíc s pachem mazadel uvnitř....Kdo nevěří, tak ať si rozřízne pouzdra a zjistí, že to,co v nich vykonala směs prachu a původních mazadel nelze žádným dodatečným promazáváním odstranit. Howgh. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lakystar Vloženo 15. Červen 2013 Sdílet Vloženo 15. Červen 2013 Nemáte niekto skúsenosť s ventilárom kurenia z číny, lebo škoda-diely ponúkajú dve alternatívy originál a z číny, že splní svoju funkciu aj ten z číny? http://www.skoda-diely.sk/eshop/6q1820015h-motor-topeni.html Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Gerrik Vloženo 10. leden 2021 Sdílet Vloženo 10. leden 2021 V 16. 2. 2011 na 12:18, Ekkar_z_Bastlírny napsal: Klima - bez klimy se liší jen elektronikou, ovládáním klapek a dalším (chladicím) "radiátorem" v tělese - motorek s větrákem je u všech verzí stejný, jeho uložení taky. Svého času jsem ty držáky (i další věci na topení/klimu) vyráběl. Radku, myslíš, že bys dokázal pro mne i pro ostatní popsat blíž postup toho vyndání přihrádky - třeba kde jsou "zákeřné" západky nebo nějaké schované šrouby, aby se při té demontáži přihrádky neponičilo víc než je nezbytně nutné? I když ono se to asi bude mezi F1 a F2/R dost lišit... Dík. Chlapi, opravdu jsou vsechny motorky stejne? Nezalezi na motorizaci ani jestli to je s klimou ci bez? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.