libero Vloženo 17. Září 2012 Vloženo 17. Září 2012 tu máš DP http://media0.mypage.cz/files/media0:49a838ad7024d.pdf.upl/Topen%C3%AD%20a%20klimatizace.pdf Citovat
kapl Vloženo 21. Září 2012 Vloženo 21. Září 2012 Když už je motorek jednou přidřený a začne pískat (což se projeví nejdříve nejčastěji při poklesu teplot) existuje jediná cesta - koupit nový nebo se pokusit najít na "vrakáči" relativně nový (datum výroby je na něm vylisováno) a vyzkoušet lehkost otáčení aspoň rukou (v ceně kolem 1.000,- Kč). Pro toho, kdo jezdí často je pokus o promazávání nerozebiratelného motorku jen ztrátou času s dočasným řešením a navíc s pachem mazadel uvnitř....Kdo nevěří, tak ať si rozřízne pouzdra a zjistí, že to,co v nich vykonala směs prachu a původních mazadel nelze žádným dodatečným promazáváním odstranit. Howgh. Citovat
lakystar Vloženo 15. Červen 2013 Vloženo 15. Červen 2013 Nemáte niekto skúsenosť s ventilárom kurenia z číny, lebo škoda-diely ponúkajú dve alternatívy originál a z číny, že splní svoju funkciu aj ten z číny? http://www.skoda-diely.sk/eshop/6q1820015h-motor-topeni.html Citovat
Gerrik Vloženo 10. leden 2021 Vloženo 10. leden 2021 V 16. 2. 2011 na 12:18, Ekkar_z_Bastlírny napsal: Klima - bez klimy se liší jen elektronikou, ovládáním klapek a dalším (chladicím) "radiátorem" v tělese - motorek s větrákem je u všech verzí stejný, jeho uložení taky. Svého času jsem ty držáky (i další věci na topení/klimu) vyráběl. Radku, myslíš, že bys dokázal pro mne i pro ostatní popsat blíž postup toho vyndání přihrádky - třeba kde jsou "zákeřné" západky nebo nějaké schované šrouby, aby se při té demontáži přihrádky neponičilo víc než je nezbytně nutné? I když ono se to asi bude mezi F1 a F2/R dost lišit... Dík. Chlapi, opravdu jsou vsechny motorky stejne? Nezalezi na motorizaci ani jestli to je s klimou ci bez? Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.