Přejít na obsah

co tomu rikate


keny

Doporučené příspěvky

btw jakym zpusobem rozloupnete madlo aby se daly povolit srouby a aby se to nezmrvilo ten palst? Cim na to? ;)

Nozem a takovym plochym udelatkem na vyrezavani oken, pripadne necim obalit ...

Tak to ja to asi odriznu, nebo rozstipu a pak koupim jine... :D

Poresime -_-

Kuci, borci jako vy dva si nevíte rady s madlem? Pouhým nehtem odloupnu horní část a pak už jen kvrdlám tak, aby ten spodek vyjel...... -_-

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

for keny

Ahoj kluci. měl bych na vás malou prosbu a to jak sundat čalounění na Š oct. 1,8 LP, blbne mi tam zámek asi servo nebo kabel, a nevím jak to sundat, po odstranění šroubků do okola a po povolení jednoho za páčkou otevírání, ( po vylomení malého repro) pořád toněkde drží. Ale nevím kde?? poraďte a popřípadě pošlete i do mejlu radu.

Díky Ahoj

elektrikar05@seznam.cz

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

for keny

Ahoj kluci. měl bych na vás malou prosbu a to jak sundat čalounění na Š oct. 1,8 LP, blbne mi tam zámek asi servo nebo kabel, a nevím jak to sundat, po odstranění šroubků do okola a po povolení jednoho za páčkou otevírání, ( po vylomení malého repro) pořád toněkde drží. Ale nevím kde?? poraďte a popřípadě pošlete i do mejlu radu.

Díky Ahoj

elektrikar05@seznam.cz

Jestli to chapu spravne, tak je rec o ridicovejch dverich. Musis vycvaknout malej plastik u madla, pak vycvakas (je to nacvakany, zadny sroubky) ovladani oken a za nema jsou 3 velky srouby, pak uz to musis jen vytahnout zpoza ty mrchy u okna. Pokud je rec o pravejch dverich, tak jen musis vycvaknout vnejsi cast madla (treba opatrne nehtama, nebo treba jidelnim nozem) a v tom madle jsou opet ty velky srouby, tady jen dva -_-

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...
Ehm, to je to prvni, cos mel udelat ;)

Nejsem vůbec hifista nebo tak, ale je pravda že do těch podložek půjdu, protože když zesílím tak strašně chrastí dveře a zvlášť u spolujezdce, jen nechápu co máte proti Symphony, měl jsem ho než jsem dal Navi, řekl bych že rádio fungovalo líp než v Navi, jen bych se chtěl zeptat jestli je tedy zvuk v Navi lepší nebo horší než v Symphony???

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nejsem vůbec hifista nebo tak, ale je pravda že do těch podložek půjdu, protože když zesílím tak strašně chrastí dveře a zvlášť u spolujezdce, jen nechápu co máte proti Symphony, měl jsem ho než jsem dal Navi, řekl bych že rádio fungovalo líp než v Navi, jen bych se chtěl zeptat jestli je tedy zvuk v Navi lepší nebo horší než v Symphony???

Podložky jsou kůli basám a lepšímu zvuku. Pokud ti něco chrastí musíš vytlumit, pokud nemáš nebo nechceš utratit peníze za tlumící matroš pomůže i polepení lepenkou, aby se tam nic neklepalo. Pomáháš si tukáním a lepíš dokut tam nic nerezonuje. lol Ale spešl matroš je spešl matroš.

Editováno: , autor: zabiak
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Podložky jsou kůli basám a lepšímu zvuku. Pokud ti něco chrastí musíš vytlumit, pokud nemáš nebo nechceš utratit peníze za tlumící matroš pomůže i polepení lepenkou, aby se tam nic neklepalo. Pomáháš si tukáním a lepíš dokut tam nic nerezonuje. lol Ale spešl matroš je spešl matroš.

Možná sem se blbě vyjádřil chrastí taky, ale spíš bych řekl rezonuje při větším zesílení, podložkama snad nic nezkazím ne? A polepit mám celý dveře tou lepenkou? co ten igelit na dveřích a pod reproduktorem je nějaká bílá pěna něco jako mirelon? A když to nebude přímo z MFD ty podložky ale z dřevotřísky budou lepší ty basy?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Možná sem se blbě vyjádřil chrastí taky, ale spíš bych řekl rezonuje při větším zesílení, podložkama snad nic nezkazím ne? A polepit mám celý dveře tou lepenkou? co ten igelit na dveřích a pod reproduktorem je nějaká bílá pěna něco jako mirelon? A když to nebude přímo z MFD ty podložky ale z dřevotřísky budou lepší ty basy?

Podložkama určitě nic nezkazíš. Tlumící fólii polepíš vnitřní i vnější plech, před tím vše sundáš - včetně igelitu atd. a pořádně odmastíš. Nejlépe karosářský odmašťovač, protože často používaný technický benzín je pořád trošku mastný. Pokud uděláš podložky "pouze" z dřevotřísky, pořád to bude o moc lepší než ty plastové redukce.

Ale repra bych taktéž vyměnil, zvžoval bych třeba tyto ;)

http://www.prohifi.cz/reproduktory-do-auta...ension-el6-comp

každý máme jiné ucho, ale kovové výšky bych si já osobně do auta nedal, a to jsem jim dal už moc šancí mne přesvědčit, že to umí hrát, ale nepovdlo se :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Možná sem se blbě vyjádřil chrastí taky, ale spíš bych řekl rezonuje při větším zesílení, podložkama snad nic nezkazím ne? A polepit mám celý dveře tou lepenkou? co ten igelit na dveřích a pod reproduktorem je nějaká bílá pěna něco jako mirelon? A když to nebude přímo z MFD ty podložky ale z dřevotřísky budou lepší ty basy?

Ty podložky tomu dají fakt hodně a doporučuji :palec2: Bez nich ani ránu .

Já nevím, ale dřevotříska se tam moc nehodí je tam vlhko a mohla by shnít dřevotříska saje vlhkost.

Prostě dveře musí být pevné. Si poklepej na ten plech co to dělá za pazvuky a do to ho ti pak mlátí basy a dělá to bordel.

Takže to musíš zpevnit aby se ti při poklepání pazvuky neozývaly :) . Prostě klepat klepat :)

Ta lepenka je spíše znouzecnost, ale lepší než ten původní igelit. Spešl matroš na tlumení ti to zpevní dokonale.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Všem díky za rady, :palec2: půjdu teda do MFD, vyrobím je podle návodu, jen nevím čím má k sobě přidělány oba díly, jestli slepené nebo sešroubované, a čím natřít? Viděl jsem i barvy které po zaschnutí vytvoří na materiálu jakoby plast, to asi není dobrá barva co?

Jen nechápu jak polepit Tlumící fólii vnitřní i vnější plech, vnější bych pochopil ale co je ten vnitřní to jako polepit celý vnitřek dveří nebo jen tu stranu kde jsou otvory??? Když se tam dá lepenka nebude to náhodou taky táhnout vlhkost???

Co se týká repro měnit nebudu já tak náročný nejsu, a nepoznám "rozdíl" jen mi vadí při těch basách ta rezonance, ale dělá to jen repro u spolujezdce, všiml jsem si že je tam nějak divně našroubovaný (spíš nepřesně) na rozdíl od řidiče, magnet reproduktoru se skoro dotýká nějakého plechu ze dveří a takový bílý pěnový materiál za reproduktorem (asi proti vlhkosti) se celý dotýká reproduktoru... Další věc je ta mřížka před reproduktorem nevadí tomu???

Jen bych se chtěl ještě zeptat jestli je tedy zvuk v Navi lepší nebo horší než v Symphony???

A k čemu je tedy ten igelit na těch dveřích???

Editováno: , autor: JarynR
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jako tu stranu kde jsou otvory. Když se podíváš tak už tam jeden tlumící plát je od výroby, ale je malej. Prostě poklep a co se ti klepe tak to vyztuž tlumícím matrošem.

Igelit je tam aby si neměl vlhkej tapec. Ten původní igelit je taky samolepící, aby se ti tam toho moc neklepalo, ale je tenkej. Ten igelit za reproduktorem taky vyřízni je to taky vyzkoušeno, že to vlhnout nebude. Podle toho co říkáš bych možná typoval, že ti do těch spolujezdcových dveří někdo lezl a ten samolepící igelit tam možná ani není a je tam něco jiného. Lepenka netáhne vlhkost dyť je to taky igelit. Lepenka je pouze znouzecnost, ale lepší než ten původní igelit. A taky jestli je tam blbě zašroubovanej tak ho tam dej správně ne?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

...nad sestavením podložek nemusíš přemýšlet ;) napiš MilanoviII a on ti je pošle... má udělaný tak že je potřeba je jen opatřit nátěrem...nic víc :palec2:

Neříkám, že ne, ale znáte to radost z udělané práce je ta tam, já si rád se vším vyhraji a navíc, když jsem teď rozdělal kuchyňskou linku tak sem zjistil že dvířka jsou právě z toho MFD takže si to už vyříznu sám, jen nevím jestli k sobě ty 2 díly šroubovat nebo lepit, a i když bych je vzal od MilanaII tak nevím čím je natřít....

Jako tu stranu kde jsou otvory. Když se podíváš tak už tam jeden tlumící plát je od výroby, ale je malej. Prostě poklep a co se ti klepe tak to vyztuž tlumícím matrošem.

Igelit je tam aby si neměl vlhkej tapec. Ten původní igelit je taky samolepící, aby se ti tam toho moc neklepalo, ale je tenkej. Ten igelit za reproduktorem taky vyřízni je to taky vyzkoušeno, že to vlhnout nebude. Podle toho co říkáš bych možná typoval, že ti do těch spolujezdcových dveří někdo lezl a ten samolepící igelit tam možná ani není a je tam něco jiného. Lepenka netáhne vlhkost dyť je to taky igelit. Lepenka je pouze znouzecnost, ale lepší než ten původní igelit. A taky jestli je tam blbě zašroubovanej tak ho tam dej správně ne?

Igelit tam je, úplně stejnej jako u řidiče, ale reproduktor jsem skoušel několikrát otočit a různě a prostě je nějak blízko na nějakým plechu ze dveří jako kdyby ty dveře byly uplně od jinýho auta, jako úplná nepřesnost z výroby (to si nemyslím jen popisuju) proto si myslím že když tam dám ty podložky z MFD tak se to tím zvedne a nebude to do toho zasahovat...

Takže kolem toho malého tlumícího pásu mám taky něco dolepit? nebo ten stačí a polepit to co klepe + díry

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Mám dotaz k tomu vytlumení a všeho okolo. Už tam je nalepený od výroby nějaký polystýren, ten mám taky odlepit? Nechci do toho cpát moc peněz, bude stačit to vytlumit tím mirelonem? Jaká prácička je s těma podložkama, mám možnost totiž do stolárny tak bych si je taky chtěl smontovat sám. Jo a je dobre třeba taky vtlumit zadní dveře? Ona octa je zatím nejhorší auto, co se týče odtlumení od venkovního hluku a motoru, ve kterém sem seděl. Sice nevím jak novší ročníky ale moje z roku 97 je děs.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 6 měsíců později...

ZDAREC CHLAPI , TAKY JSEM TLUMIL DVÍŘKA A JE TO I S TĚMA ORIGO PAPÍRÁKAMA FAKT DOST VELKÝ ROZDÍL, HLAVNĚ TY BASY lol ,KDYŽ JSEM TO DODĚLAL A PUSTIL RÁDIO TAK JSEM BYL MILE PŘEKVAPEN . TAK NEVÁHEJTE A DO TOHO, STOJÍ TO ZA TO.

TADY JE PÁR FOTEK PRO INSPIRACI

post-22246-1219437540_thumb.jpg

post-22246-1219437595_thumb.jpg

post-22246-1219437627_thumb.jpg

post-22246-1219437663_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Ona i ta drevotriska pevnost ma a kdybys je striknul barvou, vlhkosti se bat nemusis. Problem je spise v tom, ze se s tim materialem o dost hure pracuje.

Jinak lide se tu casto ptaji na to tlumeni dveri atd., tak jsem zkusil sepsat mensi navod jak na to, treba to nekomu pomuze:

http://www.prohifi.cz/rady-a-navody/tlumen...skoda-octavia-i

Kdyby tam nekomu neco chybelo, at mi klidne napise a neco dopisu/opravim ;-) Ale pro nekoho, kdo tape, to muze treba trosku pomoci.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ona i ta drevotriska pevnost ma a kdybys je striknul barvou, vlhkosti se bat nemusis. Problem je spise v tom, ze se s tim materialem o dost hure pracuje.

Jinak lide se tu casto ptaji na to tlumeni dveri atd., tak jsem zkusil sepsat mensi navod jak na to, treba to nekomu pomuze:

http://www.prohifi.cz/rady-a-navody/tlumen...skoda-octavia-i

Kdyby tam nekomu neco chybelo, at mi klidne napise a neco dopisu/opravim ;-) Ale pro nekoho, kdo tape, to muze treba trosku pomoci.

Super návod :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...