xavian Vloženo 23. Červen 2006 Sdílet Vloženo 23. Červen 2006 Při nastartování studeného motoru mi tak 2sek. zakolísaj otáčky a pak ok. 1,4 Mpi 50KW 2001 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mISHA Vloženo 23. Červen 2006 Sdílet Vloženo 23. Červen 2006 dekujeme za informaci. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas.cz Vloženo 23. Červen 2006 Sdílet Vloženo 23. Červen 2006 U tohodle motoru normální. Čïstil jsi někdy škrtící klapku? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xavian Vloženo 24. Červen 2006 Autor Sdílet Vloženo 24. Červen 2006 U tohodle motoru normální.Čïstil jsi někdy škrtící klapku? Dík za informaci. V 10/ 2005 servis - vyčistění škrtící klapky. Od servisu najeto 8000km. Mám pocit, když je chladný počasí tak tolik otáčky nezakolísaj. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tondas2 Vloženo 7. Červenec 2006 Sdílet Vloženo 7. Červenec 2006 Mam ten sami motor i rok vyroby a ten samy problem a i po vycisteni klapky.Naopak kdyz motor bezi i teply tak obcas se jakoby zachveje je to normalni??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host Bobik Vloženo 7. Červenec 2006 Sdílet Vloženo 7. Červenec 2006 to drobny klepani MPi je naprosto normalni... jinak po nastartovani, jestli to dela jen za tepla....jak startujes? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tondas2 Vloženo 7. Červenec 2006 Sdílet Vloženo 7. Červenec 2006 Na volnobeh kdykoli ale nejaky znamy rikal ze ze je to u mpi normal ze je to kvuli emisim jak nejak katalyzatory a sondy to hlidaj tak ze to delaji .Ja jenom chtel vedet jestli i ostatni maji tyto zkusenosti. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas.cz Vloženo 7. Červenec 2006 Sdílet Vloženo 7. Červenec 2006 Ono taky vymáčkout z některejch verzí 1.4 MPi emisní limit Euro 4 je skoro hrdinskej čin :-D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host Bobik Vloženo 7. Červenec 2006 Sdílet Vloženo 7. Červenec 2006 jj presne tak Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukas_cz Vloženo 7. Červenec 2006 Sdílet Vloženo 7. Červenec 2006 mam ten samy problem a sem rád, že nejsem sám. Ach ta škodolibost Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas.cz Vloženo 7. Červenec 2006 Sdílet Vloženo 7. Červenec 2006 Slyšel jsem že tohle aj díra v plynu odpadně při zvýšení výkonu čiptuningem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wertheim Vloženo 8. Červenec 2006 Sdílet Vloženo 8. Červenec 2006 Slyšel jsem že tohle aj díra v plynu odpadně při zvýšení výkonu čiptuningem. Jj...můžu dosvědčit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukas_cz Vloženo 8. Červenec 2006 Sdílet Vloženo 8. Červenec 2006 Slyšel jsem že tohle aj díra v plynu odpadně při zvýšení výkonu čiptuningem. Jj...můžu dosvědčit A kde sis to nechal dělat? Kolik to stálo? Několik lidí mi říkalo, že je pak možnost toho že odejde ŘJ nebo jiné díly? Je to pravda? Dik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tondas2 Vloženo 9. Červenec 2006 Sdílet Vloženo 9. Červenec 2006 No nedavno jsem jednal s firmou Cimbu a ten pan mi tvrdil ze nic odejit nemuze ale klepani nebo lepe receno chveni se uplne neda odstranit ze cipem se to pouze zmirni ze misto aby se to zachvelo 4krat za minutu tak po cipu 2krat ze to je dane proste tema lamda sondama ze kdyz sonda zjisti ze by emise byli vysoke tak proste privre palivo a hotovo a pak to jakoby skobrtne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.