Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

  • Autor

Paul kdepak,jsem pozapomnel,ze nekteri spoluobcane jsou nejspis potomky sovetskych vojaku a maji tak nejak tu bolsevicko-vychodni naturu ( davaj casy ) v krvi. Uz jsem se poucil a poklice maji byt prikurtovany svazkem elektrikaru na kabely ,aby nesly snadno sundat a antenu budu sundavat . A na noc jiz mam zajistene placene a hlidane parkoviste s kamerou a rucenim provozovatele za skody.

Uz aspon vim co kolik stoji,celoplosne kryty kol a Avangarda 571 kc jeden a antena prut "Shark" 499 Kc.

Dobré je,ze z VIN cisla dealer nasel co tam ve fabrice dali a ted jeste pockam na pojistovnu.

Jinak jsem Paul rad,ze se ti provedeni libi . v CR jezdi tovarni jedina a bude dalsich 11 v jedne firme. Celkove 12. Zbytek 600 ks slo v lednu na vyvoz do Nemecka a Italie.

  • Autor

Malto spis to melo urcity vyvoj.Nabizela se moznost tovarniho LPG ,tak jsem byl jen rad,ze to dela moje znacka.Zajimal jsem se i o Megana ,ale toho prestali delat na LPG v roce 2006 ,Fiat je prestavba importera u nas a jine LPG z vyroby se nenabizely.

BajnyPhoenix,

problém u Renaultu originál s LPG byl ten, že ŘJ LPG neměla svou vlastní diagnostickou zásuvku a přes originál LPG diagnostiku jsi byl schopen vyčíst pouze uložené závady v LPG. Něco jako vstupní informace, případně blbej tlak plynu nebylo možné sledovat, protože nebylo jak. Originální diagnostika Renault tuto variantu nenabízela...dokázala pouze číst paměť závad.

Řešil jsem pouze 2 auta od Renaultu s orig LPG. Ani jedno jsem z počátku nevyřešil.

První Renault Megane dopadl tak, že se tam dala nová obsluhující elektronika - reduktor a vstřiky zůstali.

Druhý Renault ... nevím ani jak dopadl, zákazník variantu výměny elektroniky nechtěl, tak šel bohužel o dům dál...

Akorát nevím jak to tahle Octavia má řešeno. Jestli se pujde přes originální zásuvku a jakým softwarem, nebo se pujde přes standartní diag. zásuvku u LPG jednotky s klasickým softwarem...

  • Autor

Tak to Paul bohuzel nevim.Jen vim,ze nemam zadny dokument na revize co jsem mival u prestaveb,ale ma to byt vse delane do servisni knizky .To by mohlo ukazovat na integritu elektroniky skrz OBDII zasuvku. Navic dva lokalni dealeri me tvrdili,ze nemaji software a diagnostiku me auto servisovat (pritom jeden prestavbu Felicia bezne servisoval a plynu si nevsimal) .Skoda Auto tvrdila,ze kazdy dealer musi jakykoliv vuz z jejich nabidky servisovat a tam,kde jsem koupil tvrdi,ze to napoji na diagnostiku jako jakykoliv jiny vuz a zkontroluji.Z toho jako laik usuzuji,ze to je integrovane ( i integrovane budiky v desce tomu nasvedcuji) a servisovat to muze jen ten servis,ktery ma prislusny software a diagnostiku (drahou). Odtud ta nechut malych dealeru prodat ten vuz.

Jinak doufam,ze ti nejak pomohly fotky jak jsi zadal. Ja se v tom uprimne nevyznam,zkousel jsem najit smesovac,reduktor ,RJ plynu,ale krome baterie jsem nic nepoznal.

Abych pravdu řekl, fotky jsou hezké, ale pomohlo by mi, kdyby jsi vyfotil okolí ŘJ LPG, jestli tam nebude diag. zásuvka. Bohužel ji ovšem nemůžeš najít, nevadí.

Nicméně nad integrací provozu LPG (ten zelený ukazatel-dioda) to není problém zapojit i na ne-originální verzi LPG, rovněž vymyslet tlačítko nějaké originál. Problém trošku vidím v zapojení analogového ukazatele stavu paliva, a samozřejmě extra problém v software palubního počítače.

Otázka je, jestli se do ŘJ LPG přistupuje přes originální zásuvku, a nebo vlastní zásuvku a ještě k tomu přes jaký program....

  • Autor

Paul plyn mam 17 let ve dvou autech,takze vim jak vypada smesovac,reduktor,RJ jednotka LPG ( ve Felicii ji mam namontovanou cca pod motorkem steracu) nicmene z Octavie bohuzel nic nevyctu.Sam jsem to hledal.Asi je to zabalene a rozbalovat to nechci. Takze at do toho motoru cucim jak cucim nevim kam se zamerit neco fotit.

Nicmene pujdu si vyzvednout dle VIN ukradene dily z fabriky ( uz jsem se smiril,ze to skoncilo nekde na jine Octavce a smazky si dali jointa ) tak se ti tam zeptam primo servisaku.Koneckoncu drive nebo pozdeji to budou resit na servisni prohlidce. Zkusim se zeptat na program,na tu zasuvku i zasuvku LPG.

Co se tyce presnosti,tak bych rekl,ze ten analogovy ukazatel sedi. +- . Jen to nejde vysledovat presne (mozna jo,ale musel jsem se venovat provozu v Praze) ,ale nepoznam vyjetou nadrz ( Felda prestala tahnout,kdyz dochazel plyn,Octavia to nedovoli a jede jak je malo plynu okamzite na benzin ) .Na nadrz plynu jsem ujel 450 km a to vetsinou po Praze (Magistrala,jizni spojka,V Holešovičkách a Průmyslová + 4x dálnice cca 60 km)

A originál nádrž tam máš předpokládám 51 nebo 53litrů, to znamená, že natankuješ 40-42litrů LPG.

Najedeš 450km, tzn spotřeba 8,89 až 9,3. To by tomu co popisuješ i vyhovovalo a sedělo.

Ideální by bylo, kdyby jsi změřil spotřebu benzínu na 100km a pak LPG na 100km=>>až budeš mít moc peněz. :smich:

Já mám 1,6L 75kW, ale jedničkovou Octaviu. Vleze se mi do nádrže necelých 40L. Najedu 515km průměrného provozu, ekonomickou jízdou(ovšem ne jízdou lelka).

Spotřeba cca 8l, pakliže připočítám benzínový provoz.

Hádám, kdyby jsi jezdil takový styl a silnice jako já, vzeleš se taky do té spotřeby co já....

  • Autor

Paul tak jsem se ptal u prodejce na ten servis LPG. Maji cloveka ,elektrikare ,ktery muze a bude delat i tlakove zkousky LPG . Primo jejich zamestnanec. Co se tyce zasuvky,starsi zarizeni mely LPG zvlast. Nyni je LPG integrovane s elektronikou vozu a maji spolecnou zasuvku. Software me neprozradili.

Je pravda,ze jsem si dnes vsiml,ze pokud dojde na rezervu LPG rozsviti se na palubnim PC velky symbol cerpaci stanice a napis " Nacerpejte LPG" . Palubni PC ukazoval dojezd 50 km.

Elektrikář? Ti sou nejlepší na LPG :aggressive: sám jsem toho úkazem :palec2:

Samá reklamačka :smich: , nevěř všemu co píšu :)

:kol-143:

  • Autor

Tak Paul poklice znovu pokoupeny ( ty stare at prinesou chmatakum docasne stesti) a nove jsem prikurtoval elektrikarskou paskou na stahovani a do kufru dal stipacky a dalsi svazky :-) Antenu sundavam jak za totace. Jinak Octavecka zacina jezdit cim dal lepe. Ma 800 km ,ze zacatku byla takova syrova. Zitra vyrazi na cestu 1000 km.

Jinak by me zajimalo kolik km ma vydrzet.V servisni knizce Skoda pise kazdych 300 000 km vymenit remeny ;)

No to nevím, osobně záleží na stylu užívání....ale jednou ten motor tak nebo tak vyhoníš....u benziňáku to jde poznat.

U nafťáku to poznat moc nejde, ale....každej tady říká, jak nafťák vydrží s přehledem 500 000km apod....jo, to možná jo, ale bez servisního zásahu (čerpadlo, vstřiky, turbo, příp. výbrus) se ten motor třepe jak stará <> a už od 120 000km nesplňuje emisní normy. Není vzácností, že naftový motor nesplňuje normy ani již při 100 000km.

Jinak vidím, že moji nabídku silně ignoruješ a tu přístrojovku mě nepustíš, trochu jsi mě nasral, ale co mám s tebou dělat? :smich:

  • Autor

Tak Paul na Felde jsem najel 290 000 Km a prodal jsem ji uplne v pohode. Motoru nic nebylo .Bez jakykkoliv uprav a priprav prosla STK. A tve nabidky si vazim,ale jsem lakomej a nic nedostanes. :p Mam rad svuj vuz. Navic zatim jediny v CR :-)

Fabricke LPG se s prestavbou neda vubec srovnat co se tyce uzivatelskeho komfortu,jin ak je to jedno na jizdni vlastnosti . Zatim lustim neco co by potvrzovalo,ze mam sedla ventilu a ventily s tvrdsiho materialu nez klasicka 1.6. Ale podle odpovedi technickeho oddeleni Skody,mam podezreni,ze to meli vymakane a pripravene pro CNG. Nicmene kdyz nebyl zajem,tak to jen upravili pro LPG coz nebyla nejspis takova drina .Jina nadrz na mensi tlak a preprogramovat napisy v palubnim pocitaci napis CNG na LPG.

u tvého motoru je hlava z verze na E85 - snese větší teplotu a má tvrzená sedla ventilů. V testovacím autě v práci bylo na budíkách cca 180tkm a auto jelo stále jako nové, takže si myslím že životnost bude dodtačujicí ;) Jediné co poleze do peněz bude autorizovaný servis LPG, na který budeš muset kvůli záruce.

popravdě - já bych si koupil OII Tour a nechal bych si u Karla Bartáka namontovat BRC. Cena tovární verze je relativně vysoká...

čaute kluci, tak mám ode dneška objednanou octavku 1.6MPi na LPG. Vybral jsem si kombi verzi. Cenu jsme udělali na 355 000kč. Dodací lhůta mne byla sdělena max. do konce srpna :feve: ,ale prý dřív.

Přede mnou byla paní s dcerou a prý dnes oslavují, dočkali se. Taky LPG.

Ty jo konec srpna, to už je pomalu jak kdybys kupoval Daciu Duster:)

  • Autor

Tomasi to odpovida,pokud je to seriozni dealer tak 6-8 tydnu dle vybavy je dodaci lhuta nove Octavie. Ja ji mel dokonce pri druhem pokusu o tyden drive. Za 5 tydnu.

Mnoo predtim jsem narazil na Kralupy a nabidli jakoze nejlevnejsi,ale auto jsem nevidel ani za půl roku.Pak nahod fotecky. Ja jsem s Octavii LPG moc spokojen.

Ten srpen mi řekl že do této doby to musí být,ale mám počítat že to bude dřív. Prý udělá vše proto aby to bylo nejdřív. Byl jsem se zeptat než jsem si vybral tu co mám objednanou u jiného prodejce škodovek a sdělil mi to stejné, akorát z katalogové ceny+výbavu co jsem vybral by mi dal slevičku 5%, prý víc nedá protože nemají důvod slevňovat a dělat různé akce když na octávky se čeká 1-3 měsíce pokud není vyrobená. Je velký zájem.

Mám vzhledově toto vybráno : Můj odkaz

Upraveno od tomasz.

  • Autor

To sedi,ja mel stejne informace.A vetsinou drive i je. Jakou sis vybral konfiguraci a barvu? Ja byl ted se svoji na SK na svatbe a kraska se predvedla.Jak ji zajizdim tak spotreba LPG klesa. Uz sem se dostal na hranici 8 l průměr pri cestovni rychlosti 90 km mimo mesto a cca 133 na dalnici i s klimou. Mozna mohlo byt mene,ale obcas jem nevydrzel a slaplnul na 140,145,150 jak to jede nebo predjet radu kamionu.Ale ve meste to chlasta jak slak,behem popojizdeni po meste sem a tam behem svat.priprav byl prumer 13 l .

barva červená základní korida - viz odkaz

vybral jsem si primu výbavu, chtěl jsem do toho přidat zadní el.okna - nelze, dálkové ovládání centrálu,lišty v barvě a zrcátka, madla dveří budu muset si sám stříknout bo jsem se s ním nedomluvil, hned jak to přijde dodělávám tempomat a pc-chtěli za toto 3500+11000 , předběžně to mám domluvené za 4500kč obojí :), loketku,rádio- u toho jsem zvědav když tam dávají 4 repro v základní výbavě ,jestli tam budou konektory připravené pro připojení, nové zimní pneu mi zůstaly z předchozí oktávky tak je dám na plechové a koupím si alu kola a na ně letní pneu, možná dodělám si mlhovky , tuším že jsem je viděl za 1100ks a opět z výroby příplatek tuším 7000kč, úplně nejhorší se mi zdá nabídka těch rádií, nejlevnější nabízí za 8000kč a umí to mp3 a rádio.

Mám tyto dotazy na tebe:

-jaký olej tam ti dali z výroby

- co to je za značku pneumatik

  • Autor

Tak to je slusny. Jen nerozumim co chces s tim palubnim PC . To co tam mam ja s ukazatelem LPG spotrebou je MFA. A elektronika LPG je s tim integrovana.Jinak jsem chtel puvodne tez cervenou Corridu,ale kvuli zrcatkum jsem pak zvolil cernou .Kdzy je cista je takova dustojna :-) No s konektorama bych moc nepocital.( Uz jsem zazil u Forda,kdyz chtela sestrenice tazny na C-max ,tak namontovali tazny,ale nejak zapomneli na elektriku a kdyz se vratila rozcilena ,tak ji s klidem rekli,ze chtela tazny a o elektrice nic nerikala )

Jake si das allu kola? Tez to zvazuji . Znas nejaky dobry obchod? Na mlhovky bych se vykaslal,jezdim denne mnoho let ,ja jsem je na autech mel a nikdy jsem je v podstate nepotreboval .A i kdyz byla mlha a zapnul jsem je,tak to zase takova hitparada stejne nebyla.

Z vyroby je tam olej Castrol .Presne oznaceni ted nevim.

Pneumatiky Bridgestone. To je nejspis bez ohledu na model. Bridgestone dostal i bratranec na Octavii L&K .

počkej tak ted tě zas já nechápu s tím MFA. Já jsem si myslel, že když nemám páčku PC, tak nemohu přepínat udáje co jsi fotil mezi budíky aproto bych si nechal dodělat pravou páčku , tedy PC. Jestli to jsi napsal správně a já to správně pochopil , tak zobrazení spotřeby atd.(vše co jsi nafotil) je součástí LPG ? Nafocené údaje přepínáš páčkou palubního počítače ne ? a když ji tam nebudu mít tak si tak můžu přepínat kulové. Setkávám se s výrazem MFA poprvé a nevím co to znamená.

Prosím, můžeš mi zjistit ten olej přesněji ?

A Bridgestone v 15 palcích ?

  • Autor

Ano ,mam dojem,ze jsme si jen neporozumeli,ale myslime to same. Je to palubni pocitac ,Skodovka to nazyva bud MFA ( multifunkcni ukazatel) nebo Maxi-Dot .Ten se lisi,ze umi vic veci napr. byt propojen s radiem nebo pres BT s mobilem.Ukazatele spotreby LPG prepinam packou u volantu,kdyz jedu na LPG.

Olej zkusim přesne zjistit az budu u auta.Ano Bridgestone 15 palcu,195/65

Jestli to dobre chapu ja,tak LPG elektronika je integrovana v elektronice vozu .Kdyz jsem se ptal u prodejce na servis,tak me sdelil,ze maji software (nerekl jaky) a vse vycte z jedne zasuvky vcetne LPG.To co je na obrazku,tak ze drive melo i fabricke LPG zasuvku zvlast.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.