Přejít na obsah

Problémy s dálkovým ovládáním - uzamykáním dveří


Adnots

Doporučené příspěvky

Dle info od mistra fora zakládám nové téma, předchozí mi totíž uzamknul.

Mám ve voze O1 combi Jablotron alarm a samozřejmě centrál na všechny (4+1) dveře origo od Škody. Všechny zámky na autě mám zaslepené, nedá se odemykat klíčem.

Při tomto spojení dvou systémů po čase nastaly problémy při uzamykání či otevírání dveří.

1. Často když chci aktivovat alarm (auto by se mělo při tom uzamknout) tak sice Jablotron alarm pískne, že je aktivovaný, ale dveře nesepnou, kolíky se ani nehnou,přesto dioda alarmu bliká.

Musím znovu otevřít (deaktivovat alarm ovladačem) a jsou slyšet mechanismy ve dveřích a kolíky jakoby trošínku nadskočí, ale zůstanou nahoře, což je v pořádku. Pak znovu aktivuji alarm (chci tím uzamknout auto podruhé)

a už je vše ja má být. mechanismy uzavřou, kolíky sletí dolu a auto se uzamkne, kontrolky na dveřích a alarmová blikají.

Někdy musím takhle blbnout i 4x - hlavně, v létě, když je kabina horká, což je zajímavé.

Pozn. použití klíčenky (ovladač centrálu) Škoda centrál a všechny zámky fungují vždy napoprvé bez problému.

nebo 2. Někdy když chci aktivovat Jablotron alarm (auto by se mělo při tom uzamknout) tak Jablotron alarm pískne, že je aktivovaný, a po té pískne 3x, že jsou otevřené dveře, ale ty jsou zavřené, na palubce nesvítí kontrolka otevřených dveří (vidím to přes sklo), dveře tím pádem nesepnou,alarm není aktivovaný. Když znovu ovladačem Jablotron alarm deaktivuju a poté hned aktivuju, tak vše proběhne jak má. Alarm se aktivuje a dveře se uzmknou, obě diody jak dveřní tak alarmová blikají.

Pozn. světýlka v předních dveří mi fungují, na palubce červená kontrolka otevřených dveří mi funguje jak má i lampička uvnitř funguje při otevřených dveří tzn. mikrospínače v zámcích by měly být všechny ok.

Nevíte někdo jak je tohle možné? Jak by se to dalo odstranit?

Napadá mě buď studený spoj přímo v R.J. alarmu či vadná součástka a nebo konektory na kabeláži mezi alarmem a centrálem někde vadný kontakt. Cetrál vypadá ok, klíčenkou funguje vždy jak má, ale já klíčenku nepoužívám.

za 3. ale to je trošku jiný problém než ty předešlé

jen v létě když je opravový vedro, tak občas se mi stane, když mám aktivovaný Jablotron alarm (otřesák i vnitřní čidla - ovladač A) alarm mi bezdůvodně vyhodnotí incident, začne řvát. Dle diody se tváří, že byl incident na okruhu dveří. Sjel jsem do opravny autoalarmů a tam mi řekli, že to není problém vnitřních čidel, ale problém přímo v R.J. alarmu (tohle mi řekli aniž by se dívali na rozvody alarmu či zkoušeli alarmovou jednotku a origo centrál Škoda). Ale je mi divné, že alarm bezdůvodně řve jen když mám aktivovaná vnitřní čidla + otřesák. Když bych auto uzamknul bez těchto věcí (ovladač B.), ještě se mi nestalo, že by alarm bezdůvodně řval. No jo, jenomže člověk, když by měl R.J. vyměnit, tak vyjde na 90% ceny celého alarmu. Nevíte někoho, kdo zná tyhle jednotky Jablotron, který by to opravil za slušný peníz v oblasti Praha? Poněvadž koupit nový mozek a zacvakat do něj konektory umím sám, to bych si radši připlatil a pořídil Magic car s funkcí 2min doklapání motoru a startování na dálku.

Editováno: , autor: Adnots
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

je to akcent nebo něco jinmého ?

kdo to zapojoval ? většinou je problém v zapojení, vadnou jednotku u Jablotronu jsem ještě neřešil

nejvíc problémů s alarmy jsou uživatelé Magic car a jejich napodobeniny (každý druhý co mi doveze auto s něčím takovým mě upozorňuje na nějakou jeho nefunkční vlastnost a několikrát se mi stalo že auto zaparkované před dílnou bezdůvodně houkalo)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Také se připájím.

Koupil jsem jablotron CA340CAN Nestor je to novinka na trhu za 3385kč

chci si ho zapojit sám

Poradí mi někdo ??

zůstavaji mi 2x Fialovy což jde na spínač varovných světel kde ho mám zapojit jen nevím jestli nebilo by lepší na relé

pak 2x hnědy na imobilizační okruh a nevím kde přesně je napojit a jak

pak bílí INP1 varovné světla kam ho zapojit?

zbytek jede do CAN BUSU

A co je po zapojení ještě na autě udělat krom toho že si nastavit CAN BUS a nakoduji kluče ?

nebo můžu dát někomu vydělat nejlépe v Praze -Kladno za rozumnou cenu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

je to akcent nebo něco jinmého ?

kdo to zapojoval ? většinou je problém v zapojení, vadnou jednotku u Jablotronu jsem ještě neřešil

nejvíc problémů s alarmy jsou uživatelé Magic car a jejich napodobeniny (každý druhý co mi doveze auto s něčím takovým mě upozorňuje na nějakou jeho nefunkční vlastnost a několikrát se mi stalo že auto zaparkované před dílnou bezdůvodně houkalo)

Ano, je to Akcent. Jsem to tak koupil zapojené. Auto bylo na operativním leasingu a ve firmě, odkuď auto bylo nabídnuto na ten leasing jiné firmě mi sdělili, že bylo levnější namontovat Akcenta než originální autoalarm Škoda. Že to tak v té době řešili se všemi Škodovkami a nebylo jich tam málo, když jsem se tam byl podívat. Tak si myslim, že v zapojení nebude nejspíš chyba.

S tim houkáním - jestli neměli jemný otřesák a zrovna projelo něco kolem s rezonancí - takových jsem sepnul v době, kdy jsem měl diesla s prasklým výfukem :-)).

Mě se hlavně ve vedrech také občas sepne alarm dle diody buď dveře nebo vnitřní alarm. V servisu na alarmy mi řekli, že to nemůže být vnitřními čidly, pač ty prý fungují nebo nefungují, že je to většinou řídící jednotkou alarmu nebo vadnými kontakty v trase (teplo,zima,chvění).

Editováno: , autor: Adnots
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Také se připájím.

Koupil jsem jablotron CA340CAN Nestor je to novinka na trhu za 3385kč

chci si ho zapojit sám

Poradí mi někdo ??

zůstavaji mi 2x Fialovy což jde na spínač varovných světel kde ho mám zapojit jen nevím jestli nebilo by lepší na relé

pak 2x hnědy na imobilizační okruh a nevím kde přesně je napojit a jak

pak bílí INP1 varovné světla kam ho zapojit?

zbytek jede do CAN BUSU

A co je po zapojení ještě na autě udělat krom toho že si nastavit CAN BUS a nakoduji kluče ?

nebo můžu dát někomu vydělat nejlépe v Praze -Kladno za rozumnou cenu.

Ahoj, to si mi moc nepomohl.

Co má společného s mými problémy tvůj koupený autoalarm? Založ si na to prosím své téma - tohle je mimo mísu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Jsem autor tohoto tématu. Odešla mě stahovačka na PL dveřmi, tak jsem se při výměně a rozebrání tapicu pustil i do LP zámku, který jsem už otevíral jednou před 2 léty a měnil jeden mikrospínač.

Zámek byl po té době uvnitř jako nový a vazelína,kterou jsem pořádně obleptal všechny umělé šneky, které se otáčejí vlivem motorku měla krásně žlutou barvu. Přesně takovou, jakou jsem jí tam tenkrát dával.

Zkusil jsem nyní propájet všechny spoje i ty, které se zdály býti ok. pak jsem ještě našel spojky na elektroinstalaci dveří (asi od servisu), tak jsem je kleštěmi pro jistotu stisknul, aby se kabílky zařízly do spojky a převáděly dobře proud. Zadělal jsem dveře a ejhle se mi problém s nemožno uzamknutí dveří vyřešil. Dnes dveře zamykám napoprvé bez restartu jablotronu a zámky se všechny zamykají. Auto neřve, že nemám zavřené dveře.

Problém s prostorovými čidly v teplých obdobích, kdy mi někdy vyhlásily poplach nemám jak teď odzkoušet, nýbrž bude podzim. Zatím se nikdy samovolně nespustil falešný alarm (pohyb v kabině).

Asi byl někde vadný kontakt v LP dveřích. Bodejť ne. Tyto dveře se přece používají nejvíce.

Editováno: , autor: Adnots
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
... Pořádný elektrikář to napájí a převleče smršťovací bužírkou.

Na to jsi přišel kde?

Pořádný elektrikář si takový spoj proměří a zjistí jaký přechodový odpor ten spoj má! Pájení ti moc nepomůže když tam bude studený spoj!!!

... Špatně napájený spoj může být také polovodičem, když se nedobře oškrábe, odmastí a málo ohřeje při pájení.

Význam slova polovodič není to, že vede napůl. Polovodič vede proud jedním směrem a druhým jej nepustí (zjednodušeně řečeno).

"Studený spoj" je těžko identifikovatelná závada. Proto jak jsem psal - jedině změřením přechodového odporu spoje zjistíš jak takový spoj na tom je s vodivostí.

Na takové měření ti úplně postačí obyčejný ohmmetr. Třeba od pingpongů za 30 Kč (ale musíš s ním "umět zacházet" - tedy pro sebe zkalibrovat a umět odečítat).

Editováno: , autor: Lonanek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dobře Lonanku beru ,ale setkal jsi se někdy s nacvakanými spojkami? a jejich kvalitou spoje ? S pájeným je toto spojení nesrovnatelné. Nezpochybňuji co má udělat Pořádný elektrikář,ale když monohdy hledáš závadu a uvidíš nacvakané spojky bývá zpravidla jasno kde je chyba.Nebo nic ve zlém ,ale potom mi něco napovídá tvůj avatar.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...