kadett Vloženo 10. Březen 2011 Vloženo 10. Březen 2011 Zdravím, mám takový dotaz.V tomto chladném období slyším od spojky divné zvuky(takové tupé kovové) a to vždy v záběru spojky,ale jen v určitém místě.Dříve jsem to slyšel do té doby,než jsem se třeba 6x rozjel na semaforu.Ted se mi zdá,že už to slyším ikdyž je spojka zahřátá.V létě jsem si toho nevšiml.Když třeba ve měste odbočuji a sešlápnu spojku a opět pustím do záběru,tak slyším taky tendivnej zvuk(jakobych dřel dvouma plechama o sebe).Myslel jsem,že u toho zatáčení je to ložisko nebo něco,ale pak jsem se rozjel,vyšplápl spojku a zatočil a zvuk nic.takže je to od spojky.Nevíte co to je?r.v. 2006 najeto 105tkm. Citovat
Martin.sat Vloženo 12. Březen 2011 Vloženo 12. Březen 2011 Zdravím, mám takový dotaz.V tomto chladném období slyším od spojky divné zvuky(takové tupé kovové) a to vždy v záběru spojky,ale jen v určitém místě.Dříve jsem to slyšel do té doby,než jsem se třeba 6x rozjel na semaforu.Ted se mi zdá,že už to slyším ikdyž je spojka zahřátá.V létě jsem si toho nevšiml.Když třeba ve měste odbočuji a sešlápnu spojku a opět pustím do záběru,tak slyším taky tendivnej zvuk(jakobych dřel dvouma plechama o sebe).Myslel jsem,že u toho zatáčení je to ložisko nebo něco,ale pak jsem se rozjel,vyšplápl spojku a zatočil a zvuk nic.takže je to od spojky.Nevíte co to je?r.v. 2006 najeto 105tkm. Ahoj mám taky 2006-ku 2TDI 8 ventil ale to není rozhodující ,máš v háji setrvák je tam dvouhmota já měníl při 170000km byl na šrot ,při startu za mrazu je kravál největší při uplném záběru spojky to není slyšet ale při jemném vyšlápnutí je slyšet nejvíce,protože není ještě v tahu a lítá sem tam ,při sepnutí spojky už je to lepší mně to už rachotilo i v tahu motoru,připrav se na výměnu .Já měnil všechno setrvák,ložisko,přítlačák i lamelu a vím že mně to nepřekvapí kupoval jsem Sachs ale to musíš podle typu motoru Citovat
machinho Vloženo 14. Březen 2011 Vloženo 14. Březen 2011 Ahoj mám taky 2006-ku 2TDI 8 ventil ale to není rozhodující ,máš v háji setrvák je tam dvouhmota já měníl při 170000km byl na šrot ,při startu za mrazu je kravál největší při uplném záběru spojky to není slyšet ale při jemném vyšlápnutí je slyšet nejvíce,protože není ještě v tahu a lítá sem tam ,při sepnutí spojky už je to lepší mně to už rachotilo i v tahu motoru,připrav se na výměnu .Já měnil všechno setrvák,ložisko,přítlačák i lamelu a vím že mně to nepřekvapí kupoval jsem Sachs ale to musíš podle typu motoru no panejo, mám 1.9 TDI 77kw 2006, dělá mi to uplně to samé jak kdy ale teď je to poměrně časté takový zvláštní zvuk od spojky při mírném sešlámnutí spojkového pedálu jako by tam něco klepalo při jízdě bez plynu o kvalt následný sešlápnutí plynu tam jakoby něco hlasitě škubne nijak jinak se to neprojevuje jen hlukem řadí vše ok :-( na kolik mě ta sranda asi vyjde Citovat
Lukefab Vloženo 19. Březen 2011 Vloženo 19. Březen 2011 a co taková výměna stojí?Chce to vyměnit komplet spojku nebo co? Citovat
Necita Vloženo 27. Březen 2011 Vloženo 27. Březen 2011 Mě to dělá něco podobnýho, ale jen na neutrál. Pokud je spojka v záběru, na půl sešlápnutá, tak jde z motoru děsnej rachot. V servisu to údajně konzultovali s MB a vše je OK. Dělá to prý spojka Sachs, že o tom ví, ale na funkci to nemá vliv. Nedělá to pořád, 3x vyšlápnu a pak to třeba 10x neudělá. Poslední dobou se to úplně ztratilo, tak nevim. Citovat
Pavel 5 Vloženo 12. Srpen 2013 Vloženo 12. Srpen 2013 Tak mám podobný problém,u OII 2.0 103KW 8V najeto 120 tis.Doufám! Když vyšlápnu spojku při řazení tak při úplném vyšlápnutí něco trochu zarachtá jako by se něco dotáčelo a mělo vůli.Dělá to jen při řazení nahoru,dolu to nedělá nic.Zvuk a lehká vybrace v pedálu je stejná a trvá tak jednu vteřinu a to jak při 1000 ot.tak při 3000 ot.Je divné že při větších točkách je to stejné.Setrvák?spojka?ložisko nebo ta hřídel? Citovat
Pavel 5 Vloženo 16. Srpen 2013 Vloženo 16. Srpen 2013 Zítra budu měnit dvouhmotu,dělal to někdo?Je nějaký postup či seřizování nového setrváku nebo je to stejné jako u jednohmoty? Citovat
Jan155 Vloženo 16. Srpen 2013 Vloženo 16. Srpen 2013 No mě to dělali v servisu (zančkovej), ale pokud je mi známo bez speciálních přípravků to tam nenasadíš, nějak se to naskládá na sebe a pak se tam přidělá převodovka (aspoň co jsem viděl)..... není tu uplě fundovaná odpověď........ Citovat
Pavel 5 Vloženo 16. Srpen 2013 Vloženo 16. Srpen 2013 Přípravek je třeba u LUK ale Sachs ho asi nepotřebuje. Citovat
libero Vloženo 16. Srpen 2013 Vloženo 16. Srpen 2013 na montáž zotrvačníka nie je potrebný žiadny prípravok...len ho nasadíš,tak aby ti pasoval na diery a postupne dokríža uťahuješ..uťahovací moment je 60Nm+90° prípravok (vystreďovák) je potreba až pri nasadzovaní lamely s prítlačákom.. Citovat
brunda Vloženo 16. Srpen 2013 Vloženo 16. Srpen 2013 myslim ze nepotrebujes ani vystredovak pokud mas spojku slozenou.byva to slozene a nachystane tak ze to prisroubujes jako komplet jen nachystany diry na dotazeni Citovat
Pavel 5 Vloženo 4. Listopad 2013 Vloženo 4. Listopad 2013 Jaký je rozdíl v kodech u převodovek pro 2.0 TDI 103 KW ? Je dost kodu a jsou převodovky záměnné? Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.