Klon Vloženo 15. Březen 2011 Sdílet Vloženo 15. Březen 2011 Ahoj lidi.Předem se omlouvám jestli to už někde je,ale hledal jsem a nenašel.Popř. děkuji za navedení. Chci se zeptat kdy řadíte 6 převodový stupeň? při jaké rychlosti nebo otáčkách...Je mi jasné že na dálnici při 130km/h je to pohoda,ale co když jezdíte mimo?, Já jezdím v normálním provozu a při 90km/h mi připadá že při 6 stupni ten motor podtáčím,což taky není dobré.Má to nějaké nasledky když bych jezdil jen na 5 a 6 nevyužíval,protože tu 6 dám fakt málo kdy. Děkuji. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Weitr Vloženo 15. Březen 2011 Sdílet Vloženo 15. Březen 2011 (editace) Přidávám se taky mě to zajímá. EDIT: Necituj předchozí příspěvky Editováno: 15. Březen 2011, autor: Luďa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luďa Vloženo 15. Březen 2011 Sdílet Vloženo 15. Březen 2011 Sice nepíšeš co máš za motor, ale proč bys podtáčel?? Motor nemusíš točit při 3000 ot/min. Co je SII GreenLine tam doporučujou točit kolem 150 ot/min. Mi na OII 2.0TFSI normálně při 90km/h jedem na 6 a v poho. Je fakt, že tojede i 130km/h na 3 ale proč to tak točit. Po městě na 5 a při 70 km/h za městem dát 6 a motor to musí vzít. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarisek Vloženo 15. Březen 2011 Sdílet Vloženo 15. Březen 2011 My na podstatně slabším 1,2 TSI jezdíme taky tak. Když máš trocha citu, tak to přece poznáš, kdy je podtáčení nežádoucí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kitt Vloženo 15. Březen 2011 Sdílet Vloženo 15. Březen 2011 2.0TDI 103KW na 6rs 80km/h 1500rpm udržovací rychlost v klidu, žádná divočina Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Klon Vloženo 16. Březen 2011 Autor Sdílet Vloženo 16. Březen 2011 Mám motor 2.0 TDI 103 kw.Mě právě přijde že 6 rychlostní stupen jde optimálně až mezi 90 - 100 km/h.To že bych neměl cit bych neřekl.Kolega jak píše výše že jí má při 80km/h a 1500 otáček,tak u mě to je takovéto lechtání plynu spíše bez a při sešlápnuti to optimálně začne zabírat až okolo1750 - 1800 otáčkami.Proto si myslím že motor podtáčím... Co vy na to ?? a Díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luďa Vloženo 16. Březen 2011 Sdílet Vloženo 16. Březen 2011 (editace) Je otázka jak máš motor zajetej a zvyklej tahat. Některej ti potáhne už od 1200 ot/min a některej bude drnčet a chytne se až u 2500. Záleží jak si do teď jezdil, v jaký je kondici a tak. Já když sem začal učit motor na nižší otáčky tak taky drnčel a netahal. A eď v pohodě tahá a nemusím tolik řadit. Ps.: Nebavíme se vo plně naloženým autě se 4 lidma, rakví na střeše, vozejkem a cestou do kopce. Ale na rovině v jednom nebo dvou lidech. Editováno: 17. Březen 2011, autor: Luďa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
octosh196 Vloženo 26. Květen 2011 Sdílet Vloženo 26. Květen 2011 já mám OII 2,0TDi chip 143kw a 6ý stupen řadím při 180km/h Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pajko Vloženo 26. Květen 2011 Sdílet Vloženo 26. Květen 2011 blazen ) tak rychlo som este ani nesiel Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.