Přejít na obsah

Klon

Uživatel
  • Počet příspěvků

    101
  • Registrace

  • Poslední návštěva

2 Sledující

O uživateli Klon

  • Narozeniny 28.9.1980

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení Klon

Nováček

Nováček (1/14)

1

Popularita

  1. Ahoj mám stejný problém... Cítím takový a lehce i slyším sekundární klepání. Cítím to v podlaze a v pedálu když udržuji konstatní rychlost... Nepřidávám ani nebrzdím motorem. Pří přidání plynu přestane. Na volnoběh bez rychlosti se mi zdá že to nědělá. Dříve mi něco hodně podobného dělali ložiska. Ložiska jsou rok nová a komplet spojka je dělaná na 185000km a nyní mám 197000km... Má te nápad co by to mohlo být??? Myslíte že třeba znovu ložiska??? Předtím jsem vyměnil jen předek... jinak na 185000 jsem dělal komplet spojku,komplet tlumiče i s pružiny,přední ložiska, a kynetické klouby na přední nápravě.. Děkuji za rady...
  2. Kolego ted mě ještě napadlo... Jestli to doopravdy nedělá při zapnutém motoru,tak bych viděl problém v elektrice, neboli jejím s oxidování,špatném kontaktu,špatným tlačítkem apod... elektrický okruh je stejný jak při zapnutém motoru,tak bez něj... Při zapnutém motoru je ale stálejší napětí než jen na baterii. Pokud by byl špatný kontakt,tak při vypnutém motoru by mohlo jít na to okno menší napětí díky nějaké oxidaci nebo příčině jak jsem psal...Potom to může mít opačný efekt,že okno díky tomu sjede dolů. Bude to chtít rozebrat asi čalounění což tě asi nepotěší,protože pod čalouněním dveří je ještě plech,který je na nýtovaný... Možná se tam dostaneš,ale ted s hlavy těžko říct... Jako první možnost bych zkusil zaměnit tlačítko na stahování okna a potom pokračovat...Bude to prkotina. PS: zkus to okno chytit a pomoc mu silou nahoru.Pokud vyjede normálně s tvojí pomocí,tak okno někde více tře o gumy,těsnění apod... Při menším napětí by to tlakové čidlo mohlo vyhodnocovat jako překážku a proto ihned sjíždí dolů...
  3. Ahoj příčin může být několik. Pravděpodobně máš detekci bezpečnosti při zavírání oken. zábrana skřípnutí třeba dítěti ruku... Nejrychlejší a nejlevnější varianta je,že odpoj baterii na cca 10 minut. Potom zapoj znovu baterii a nakoduj znovu okna... Kodování pozice oken se provádí přes kliček kdy držíš tlačitko pro zamknutí.. Bude vyjíždět jedno okno po druhém. Až všechny vyjedou a najdou si horní pozici,tak pro změnu zmačkneš na ovladači tlačítko pro odemykání a budeš ho držet dokud nesjedou všechny okna dolů... Potom zas tlačítko pro zamknutí a nyní pokud si našla správnou pozici,tak už budou vyjíždět všechna okna společně nahoru... Někdy se stává že celý proces musíš s opakovat,že se nenakoduje...Pokud se nebude dařit ani dále,tak je problém někde jinde...Potom bych typovat na nějaký tlakový čidlo,ale pokud to nedělá při zapnutém motoru,tak těžko soudit... PS: nenapsal si info o automobilu.Může se lišit podle modelu.
  4. Ahoj potřeboval bych poradit... Mám octavii II 2.0 TD elegance. S ničeho nic mi přestala svítit zpátečka,parkovací senzory ani nepípnou a na rádiu se taky nic neukazuje. Potom při zařazení zpátečky by měl setřít sklo zadní sterač,to taky neděla... Na diagnostice vůbec nic. jen to ukazovalo zásuvku tažného,že nesvítí světla,ale to přisuzuji tomu,že jsem táhnul vozík,který nesvítil.. Sporadická chyba smazána. Koukal jsem na čidlo zpátečky a zkoušel proměřit,ale přístup je tam takový,že nevím jistě jestli jsem se trefil na kontakty... Dále jsem měřil napětí na svorkovnici k čidlu zpátečky. Ukazovalo to nějaké malé napětí,ale 12 V to určitě nebylo? bohužel přístup taky na prd a nejsem si jist jestli jsem se na svorkovnici těmi špičkami měřáku dostal uplně + kostru jsem měl na špinavém motoru... Napadá vás prosím něco??? Kde najdu případně ŘJ zadního asistenta??? někde vlevo vzadu?? Nejde mi do hlavy že s ničeho nic.. Děkuji za pomoc. PS: ještě kolega co mi pomáhal zkoušel drátkem propojit svorkovnici u čidla zpátečky.Zpatečka se nerozvítila.Pokud se trefil na kontakty na svorkovnici,tak by se měli rozvítit... diagnostika bohužel pořád nic nehásí... Jaký na to má vliv odpojení a zapojení baterky??? pojistky OK. PS2: Tak jsem pro jistotu vyměnil čidlo zpatečky a nefunguje to stejně... Zpatečka nesvítí,senzory nefungují. Viděl bych to možna na elektriku,ale s ničeho nic a kde hledat.. zkoušel jsem znovu proměřit pojistky a OK.Odpojil jsem i bateri a bez efektu... Nějaká rada prosím... Servis mě vezme až za 3 týdny :-( Ještě jsem se doslechl že autorizovaný servis ma nějakou lepší diagnostiku a žae tam jim toho ukáže víc...Je to pravda?? Protože moje neukazuje nic....
  5. Ja jsem s České lípy.Lakyrničinu dělam 15 let....V Mladé boleslavi jsem každou chvíly ( cca 3 do týdne ) ale bohužel si neumím představit převoz a následný předání....Znám ale v MB hodně lakýrníků a mohl bych popřípadě s jejich svolením ti dát na ně kontakt.... tedy pokud budeš mít zájem a neozve se někdo poblíž tebe..
  6. Tak po výměně kompletní spojky ten vibrující zvuk nezmizel.Myslel jsem si že to spojkou nebude,protože to jde hlavně slyšet mezi 100 - 120 km/h. na 5 a 6 rychlostní stupeň....Pak to asi už přeřve motor..Vyměněný komplet tlumiče i s pružiny,tyčky řízení,geometrie,vyvažená kola,komplet spojka. 30 000 kč fuč a nevyřešeno.Jsem bezradný můžete někdo poradit??? Servisáci jsou lamy...Na neutral,volnoběh to neděla,jen při sešlapnutí plynu na tu 5-tku a 6-tku.... Chlapi budu moc rád za vaše názory popř typy.Děkuji.
  7. Ahoj sice starší téma,ale ví někdo přesně nebo vyřešil to už autor??? Já jsem před měsícem po zimě udělal kontrolu.Zjistil jsem že mám špatné axiální ložisko v předním tlumiči.Jelikož jsem pintlich vyměnil jsem komplet tlumiče i s pružiny,dorazy,uložením....Všimnul jsem si i že motor je na držáku nápravnice docela dost pohyblivý.Nechal jsem tedy přelisovat horní a spodní lůžko napravnice a nyní OK....Geometrie a přezuti na letní.... Nyní mi to dělá to samé co autorovi..Je možné že by zničehonic takhle odešel setrvák??? Spojka neprokluzuje ale když vypnu klimu a nechám na volvoběh tak to autem nepatrně hází....Myslíte že doopravdy dvouhmota?? díky za postřehy.... PS: Předtím to nedělalo.Za víkend jsme vše vyměnili,přezuli a hned v ponděli na geometrii....První jízda do práce hned v pondělí a zjistil jsem...
  8. Pánové prosím bez urážky.Odpovím trochu specificky.... Co jsou optimalní otáčky?? Jak to někdo může určit ?? Chlapi přemyšlýte vůbec??? To že někdo napíše 1500 ot/min ,tak budu jezdit tak?? Co zatížení auta?? Je jasný že na to působí zátěž,pneumatiky,kondice motoru,turba,spojky...Když je motor vytahaný a bude jezdit na oněch 1500ot/min , tak mu víc ublíží!!! ( dvouhmota nebude stíhat tlumit vybrace motoru a bude přenášet i na převodovku ) Rozdíl a funkci dvouhmoty a jednohmoty snad nemusím psát. Další věcí je že když budete motor zbytečně šetřit,tak odděláte turbo...to že se píše jednou za čas protahnout,ale jak?.Není protáhnutí stejne na 3 rychlostní stupen,natož na 4,5,6.. Nikdy jste si nevšimli že auto jede jinak na zimních a jinak na letních?? Včetně oněch otáček! Proto pánové tvrdím....Jen velmi špatný řidič se může ptát na takovou hovadinu...každy motor je jinak jetý a kdo to neumí poznat citem co a kolik otáček auto potřebuje v závislosti na dané vlastnosti jízdy,tak hurá servis zas vydělá.... A nakonec co takhle manuál?? Není tam nahodou napsano že se ma jezdit a přeřazovat v rozmezí od 1700 - 2500 ot/min!!! Už i škoda auto má napsáno rozmezí a proč asi??? že by co řidič jinak jetý auto??? Pak se divíte proč někomu něco odejde a proč?? když on to auto tak šetří a je na něj opatrnej.... Sorry ale někdy mě takový to otázky prostě dostanou.To je jak otázka " Kdy mám přeřadit s 5 stupně na 6 stupeň " PS: DSG není manuál...! nemůžete srovnávat !
  9. Normální to není....Podle toho chvění na neutrál kdy jsou otačky +- stejné na volnoběh a motor sem tam zaškube soudím že je to dvouhmota..Je toho tu už napsáno o tom dost.Stačí hledat.... Pokud budeš měnit tak vyměn uplně komplet i s ložiskem..... Nikdo ti přesně neřekne protože příčin může byt mnoho....Vlastní skušenost.... Mě něco taky vibruje mezi 100 - 120 km/h. Vyměnil jsem komplet přední tlumiče,pružiny,silenbloky,tyčky řízení,držák spodního motoru...Děla to pořád. spojka je prý naprosto v pořádku jen lehce zavzdušněná.... Ve finále jsem se dozvěděl že to mohou být pneumatiky,že jak byli špatný tlumiče tak se nerovnoměrně sjižděli....na zimákách to nedělalo a ted na letních jo,takže kupuji nové pneu a pak uvidím co dál.... Oni totiž autorizovaný servisi vědí uplně hovno a jen vyměnuji systemem " pokus - omyl " a my platíme a platíme... PS : kdo by to řekl že možná pneumatiky když na těchto mám najeto cca 35 tkm,ale zkusím a uvidíme :-)
  10. Dobrý den pánové..prosím o radu.Potřebuji vyměnit horní a dolní lůžko nápravnice ( viz obrázek )....Slyšel jsem že musí dolů celá nápravnice...Můžete poradit co mě čeká a na co si dát pozor?? Docelá spěchá. Děkuji moc...
  11. Nikdo neví nebo to nikdo nikdy nedělal?
  12. Ahoj chlapi...Chtěl bych se zeptat...Když si nechám flashnout řídící jednotku ( Přehraní softwaru ) co to vše ovlivní a proč se to dělá??? Prý se jednou za čas má nechat přehrat... Viz informace od technika v autorizovaném servisu... Přišel jsem tam s dotazem že se mi zdá že někdy auto kolísají otačky a že někdy jede svižně a někdy se mi zdá líný.... Vag nic neukazuje... Díky za info...
  13. Tak doufám že jsi měnil v zadu na tlumičích i uložení,ložisko apd. Pokud ne,tak asi není co řešit....Jinak silenbloky na zadní nápravě to mají dle mého názoru po 200 tisích určitě spočítaný..Ono se to nezda a vypadají celkem good,ale to že nejsou spůchřele,popraskané neznamená že nejsou už měkké... já to zjištuji na heveru a beru na to nějakou páku a i tak mám problém zjistit co a jak.... Otevři kufr a jeden nebo dva lidi at vlezou dovnitř a poskakují...Ty se hod do pozice čtyřmo a poslouchej pořádně odkud to jde...Může to byt i nějaký držak vyfuku atd...
  14. Tak jsem konečně zjistil vše co potřebuji...Napíšu jsem originální čísla,kdyby někdo měl zájem nebo problém s hledáním... Díly jsou pro Škoda octavia II combi 2.0 TDI PD 103 kW. 1K0 411 105 BC - Pružina prední.Barevné rozlišení je : Fialová - Oranžová - Modrá - Modrá 6N0 412 249 C - Axiální kuličkové ložisko 6N0 413 175 A - Manžeta předního Tlumiče 1K0 412 331 B - Uložení předního Tlumiče 1K0 412 303 B - Doraz pryžový pro tlumič 70 mm 1T0 413 031 ?? - Přední Tlumič - 55 mm dole a na pístnici 25 mm 1K0 413 031 ?? - Přední Tlumič - 50 mm dole a na pístnici 22 mm ( Pravděpodobně pro nižší motorizaci ) Na konci čisel otazníky proto,protože zaleží pak na výrobci.. Já zvolil bilstein B4 ( O něco tvrdší ).
×
×
  • Vytvořit nový...