Chosé_ Vloženo 19. Březen 2011 Sdílet Vloženo 19. Březen 2011 Zdravám, setkal se někdo s problémem u octávie s přepalující se pojistkou F5 7,5A? Jen ji tam strčím, okamžitě se spálí. Multimetrem jsem naměřil 15A, a už začaly smrdět kabely od multimetru. Není to nějaký známý problém? Je to pojistka od klimatronicu, tempomatu, zrcátka, výhřev sedaček, střecha a nějaký multifunkční ovladač. Na autě jsem dělal generálku motoru a před ní klimatronic fungoval. Jen se ptám, kdyby náhodou někdo věděl, jinak bych to všechno prolezl a prozkoumal Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 20. Březen 2011 Sdílet Vloženo 20. Březen 2011 Jestli začaly smrdět kabely k multimetru, tak stejně tak už určitě začínaly smrdět dráty na kterých je zkrat. Zkus to ještě párkrát. trochu déle to podrž, a budeš přesně vědět, které to jsou. To se pak nedá napoznat . No řekl bych, že postupně odpojovat zařízení, které je na tuto pojistku napíchnuté. Ale stejně tak může být zkrat někde v kabelech, v takovém místě, že nepomůže ani odpojit potencionálné vadné zařízení. To pak bude těžší . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zdesim Vloženo 20. Březen 2011 Sdílet Vloženo 20. Březen 2011 Zkus to ještě párkrát. trochu déle to podrž, a budeš přesně vědět, které to jsou. To se pak nedá napoznat . jen si na to radeji vem k sobe hasicak (to neslo bez citovani predchoziho prispevku) zacni kontrolovat veci, kde jsi delal nejaky zasah, neco srouboval a tak... mohl jsi nekde skripnout draty, prosroubovat jestli problem zacal po tvem zasahu, tak bych ho typoval nekde v kabelaze, je malo pravdepodobny, ze se ve stejnou dobu rozbilo nejaky zarizeni Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Chosé_ Vloženo 20. Březen 2011 Autor Sdílet Vloženo 20. Březen 2011 Takže to není nějaký známý problém... no to bude asi docela poděl toto. Ať přemýšlím jak chci, nenapadá mě, co bych mohl špatně zapojit (asi nic, to by neměla být příčina velkého odběru). Něco prošroubovaného zní rozumě. Před čase se mi podařila taky pěkná perla. Prošrouboval jsem svazek pod volantem u Astry H... a pak jsem se mohl divit proč to nestartuje Já si spíš udělám zásobu pojistek z bourané octávky na dvoře a zkoušíám povypojovat všechny zařízení, co k pojistce vedou. Pokud ani to nepomůže, napomůžou schémata. Podle schémat je ta pojistka napojená na 15tku, tak zkusím vypnut klíček a znovu dát pojistku. Snad aspoň to bude vpořádku. Takováto věc bývá vždycky jen nějaká blbost, ale přijít na to je někdy na pěkně strávený den ve schématech Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zdesim Vloženo 21. Březen 2011 Sdílet Vloženo 21. Březen 2011 schematama zacni, at vis co vsechno na ty pojistce opravdu je a muzes to postupne odpojovat misto hromady pojistek bych doporucil nejakou zarovicku (sama omezi proud), kdyz budou vsechny napajeny spotrebice z teto pojistky vyple, bude zarovka (misto pojistky) zhasla, az odstranis zkrat z kabelaza (pokud je v ni) tak zarovicka zhasne sviti = zkrat nesviti = ok Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Chosé_ Vloženo 21. Březen 2011 Autor Sdílet Vloženo 21. Březen 2011 chapu chapu zase nejsem uplnej ignorant, co se tyce autoelektriky Tou zarovkou to zkusim... ono to bude nekde primo spojeny na kostru si myslim. Sice tam bylo jen 15A, ale to bylo uz omezeny tema vodicama atp.. snad budu mit cas na to mrknout dneska... Diky za radu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.