Přejít na obsah

Podvozek po 92000km


amogh

Doporučené příspěvky

no parááda, ja mel strachy aby ti zadek nesedl moc a koukam ze suprovka

jako na pruzinach ti proste vzdycky predev bude vypadat vejs, proste jeste jsem nevidel snad fabku co je snizena jenom pruzinama a ma predek niz

kdyz to vezmu ja mam ted vepredu 55 pruziny a 25mm stoceno na tlumici a vzadu 35mm pruziny s jeste 1cm podlozkou a teprve ted mam predek niz nez zadek :-)))))))))

takze ted uz jakrovi doporucit jenom HP podvozek

no já tyjo čeče měl vyjímku, ty weiteci to bylo uplně v rovině(i na kombajnu), tak pokud by se to dalo na 1,4 to by bylo předek o trošičku míň ;);)-_-

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no parááda, ja mel strachy aby ti zadek nesedl moc a koukam ze suprovka

jako na pruzinach ti proste vzdycky predev bude vypadat vejs, proste jeste jsem nevidel snad fabku co je snizena jenom pruzinama a ma predek niz

kdyz to vezmu ja mam ted vepredu 55 pruziny a 25mm stoceno na tlumici a vzadu 35mm pruziny s jeste 1cm podlozkou a teprve ted mam predek niz nez zadek :-)))))))))

takze ted uz jakrovi doporucit jenom HP podvozek

no já tyjo čeče měl vyjímku, ty weiteci to bylo uplně v rovině(i na kombajnu), tak pokud by se to dalo na 1,4 to by bylo předek o trošičku míň ;);)-_-

no je pravda ze ty tvoje weitec byli asi nejzajimavejsi, auto v rovine a jeste se ani nezdalo ez by sedlo o 3 :-( ale maca uz byl na weitecach s kopce klasicky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no paráda, vítej do klubu sníženejch, tak sem zvědavej za jak dlouho budeš chtít ještě níž -_-;) a spokojenost ne??(s jizdnima vlastnostma)

Jsem spokojenej, jízdní vlastnosti taky super, samo, že je to tvrdší, první pocity? hned jsem poznal, že jsem níž, už když jsem sedal do auta, jsem zvyklí mít sedačku nahoře, při nižších rychlostech je znát tvrdší charakter - trochu to drncá, ale běžné nerovnosti - třeba kostky to filtruje témeř jako série, hlubší vlny po městě jsou znát víc.

Při jízdě mimo město paráda a průjezdy zatáčkami s tímto v kombinaci s Bridgestone Potenza 195/5/15 a ráfky ET 35 jsou lahůdkou, i při nerovnostech v zatáčce drží jako přilepené.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no parááda, ja mel strachy aby ti zadek nesedl moc a koukam ze suprovka

jako na pruzinach ti proste vzdycky predev bude vypadat vejs, proste jeste jsem nevidel snad fabku co je snizena jenom pruzinama a ma predek niz

kdyz to vezmu ja mam ted vepredu 55 pruziny a 25mm stoceno na tlumici a vzadu 35mm pruziny s jeste 1cm podlozkou a teprve ted mam predek niz nez zadek :-)))))))))

takze ted uz jakrovi doporucit jenom HP podvozek

No níž už to nepůjde, páč bych nezajel pod barák do garáže, když mám předek na silnici a zadek na sjezdu, tak mám mezi prahy a sjezdem 3cm - fousovka.

Jinak se štelovací je na jiném autě. Toto je horní poloha a dolní je -18cm.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jestli se ti chceeee ;)-_- Ja nebudu proti -_- Ale jestli sem nemas nejakou pracovni cestu nebo tak neco, tak na to prd, mel bys to zbytecne zajizdku...

V Praze mám vždy něco, když už nic, tak neočekávaná kontrola je taky dobrá, to je věc, no a do Ústí je to co kamenem, co bych pro tebe neudělal, mám vás a auto ráááád :D

Zítra platí, ráno vyrážím, ozvu se před Ústím, dáme testovačku tvrdosti podvozku ... :D-_-

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jakr: vypadá to schöne :) Jen dotázek - nemůže ten komax popraskat na těch pružinách??? Sem v tomhle laik :p

No snad ne, ona to není taková slupka, uvidíme, původně byly červené a tam barva byla někde popraskaná a jinde zas nešla dolů, asi ukáže čas, je to vypálené v peci.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Celkově mě nadchly pozitivní zkušenosti se sníženým podvozkem. Chtěl bych se zde proto zeptat, zda se vyrábí snížený podvozek, který by zachoval tuhost originálního. Ten už sám o sobě se mi zdá dost tvrdý a nerad bych ho ještě víc přitvrzoval :specool: .

Prostě to chci jen snížit o 2-3cm

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
tvrdost sníženejma pérama nezacjhováš, bude to vždycky tvrdší!!

leda jak bylo napsáno, finout puvodní péra

co tak pozoruju na svém auti, tak bych řekl, že je tvrdší, ale až od nějakého většího propružení, bežné věci jako lepší přejezd nebo kostky jsou pocitově stejné jako u origo, pokud už jsou nějaké větší vlny, tam rozdíl je.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no je fakt, že to neni buhví jak tvrdý, ale tvrdší to prostě je, jestli teda nebude ještě i rozdíl ve výrobci ;) (ale to bych řekl, že to taky nebude tak drsný) já když měl weiteci -35, tak to tvrdší bylo, ale prostě neni to tak že by se stim nedalo běžne jezdit!!(já jezdim běžně i na dooost tvrdym sp. podvozku)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no je fakt, že to neni buhví jak tvrdý, ale tvrdší to prostě je, jestli teda nebude ještě i rozdíl ve výrobci ;) (ale to bych řekl, že to taky nebude tak drsný) já když měl weiteci -35, tak to tvrdší bylo, ale prostě neni to tak že by se stim nedalo běžne jezdit!!(já jezdim běžně i na dooost tvrdym sp. podvozku)

se svezeš s mým a můžeš odborně porovnat, v Liberci snad někdy ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...