Přejít na obsah

Podvozek po 92000km


amogh

Doporučené příspěvky

@P2M - ja myslim ze 70 000 neni uplne spatny ne? krom toho odesel jenom jeden zadni tlumic a predek je zatim stale OK a preci jenom tezkej motor se nejvic projevi na prednich tlumicich ne :-)

ale samo urco to bude u aut s tezkym motorem jinci

No na meďáku, což byl taky těžkej čumák (220CDi s automatem), byly tlumiče ok i po 140tkm (z 70% Praha, zbytek dálnice) a tam se zrovna nedostávalo úplně košer zacházení. Ale je to asi kus od kusu atd... Pokud vezmu 70tkm po Práglu, tak asi jo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nezdá se mi právě, že váha motoru by měla na kosti vliv, na ostatní jako jsou čepy a ramena ano, u tlumičů nevím, FRS má právě kvůli váze jiné pružiny a koneckonců vždyť i ona je vlastně snížená proti ostatním fábkám, ty kosti bych spíš viděl na nevhodné materiály už přímo od dodavatele pro škodovku

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

P2M: možná jo, těžko soudit, on i ten stabík je tužší a za stabík tahá přes kost tlumič a proti němu je pružina, musím se podívat jakou kost má pašík s 96kW TDI,

myslím, že větší vliv bude mít místo provozování auta, Praha je něco jiného než třeba u mě (ikdyž jsem v Praze skoro každý týden) nebo Severní čechy okolo Nového Boru, cestuju po celé ČR a některé lokality jsou děs běs proti jiným a naopak.

Je pravda, že taky jezdím vesměs sám, kolik je tak rozdíl ve hmotnosti motoru HTP vs. TDI, víc než jedna osoba v autě navíc?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

docela bych rekl ze neco bude na tom v jakym meste a jak to auto jezdi

okta byla z velkyho procenta jezdena jenom po praze na kratky vzdalenosti (predchozi majitel byl zivnostni ka jezdil po kseftech prevazne v praze) samo obcas nejaka dalkovka byla ale asi ne tolik jako P2M s medvedem

to samy moje fabka, nejvic sem najezdil po praze, pak praha-ricany a praha - sokolov (karlovarska taky stoji za to) mno uvidime kolik jeste HPcko vydrzi lewisovi

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

P2M: možná jo, těžko soudit, on i ten stabík je tužší a za stabík tahá přes kost tlumič a proti němu je pružina, musím se podívat jakou kost má pašík s 96kW TDI,

myslím, že větší vliv bude mít místo provozování auta, Praha je něco jiného než třeba u mě (ikdyž jsem v Praze skoro každý týden) nebo Severní čechy okolo Nového Boru, cestuju po celé ČR a některé lokality jsou děs běs proti jiným a naopak.

Je pravda, že taky jezdím vesměs sám, kolik je tak rozdíl ve hmotnosti motoru HTP vs. TDI, víc než jedna osoba v autě navíc?

No FRS má v TP pohotovostní 1320kg a oproti, dejme tomu Haťapce má navíc zadní kotouče + třeba klimu, takže bez motoru tam je +cca 30kg. Na auto.cz je v testu 1.2HTP Comfort s klimou udaná pohotovostní 1060kg, u testu FRS 1300kg. Což je rozdíl 240kg, ale v TP je třeba u nás 1320kg, takže hnedka čtvrt tuny s rezervou...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No FRS má v TP pohotovostní 1320kg a oproti, dejme tomu Haťapce má navíc zadní kotouče + třeba klimu, takže bez motoru tam je +cca 30kg. Na auto.cz je v testu 1.2HTP Comfort s klimou udaná pohotovostní 1060kg, u testu FRS 1300kg. Což je rozdíl 240kg, ale v TP je třeba u nás 1320kg, takže hnedka čtvrt tuny s rezervou...

ty vado, bych řekl, že čtvrt tuny musí max. vážit motor TDI

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ona ta FRS ma docela vice veci co vazi vic (narazniky,sedadla,tapecy,nadrz.....a 100 dalsich veci),rozdil motor + prevodovka (ta ma o kolecko vic...) je cca 120kg .(proti HTP)

taky bych rekl ze zadni tlumice pokud jezdis nezatizenej tak vice trpi- prece jen vice skace zadek .osobne se mi to taky zda ze zadni sly do kytek driv,ale zase to nema na vlastnosti takovy vliv,teprve rozeskakany predek si clovek poradne uzije..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

92.000 tam skočilo minulý týden

za 7 let co auto jezdí, tak 6 let na plecháčích 185/60 14", tento rok al. ATS 205/45 16"

ježděno hodně po Praze a okolí, ale i Francie, Německo, Itálie, Monaco :) , Švýcarsko, Rakousko

podvozkově po 92tis:

kosti, stabík, pružiny, tlumiče, kotouče, destičky, .... - vše původní!!!

jediné, na čem se dělala úprava (při cca 65 tis.) tak byl stabík, protože byl povyskočený z těch bakelitových uložení - vrácení nazpět a udělány "vymezovače"

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ona ta FRS ma docela vice veci co vazi vic (narazniky,sedadla,tapecy,nadrz.....a 100 dalsich veci),rozdil motor + prevodovka (ta ma o kolecko vic...) je cca 120kg .(proti HTP)

taky bych rekl ze zadni tlumice pokud jezdis nezatizenej tak vice trpi- prece jen vice skace zadek .osobne se mi to taky zda ze zadni sly do kytek driv,ale zase to nema na vlastnosti takovy vliv,teprve rozeskakany predek si clovek poradne uzije..

Nádrž a tapecy????

Jinak pravda, na převodovku jsem zapomněl, ale to jdeme do "detailů" ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...
docela bych rekl ze neco bude na tom v jakym meste a jak to auto jezdi

okta byla z velkyho procenta jezdena jenom po praze na kratky vzdalenosti (predchozi majitel byl zivnostni ka jezdil po kseftech prevazne v praze) samo obcas nejaka dalkovka byla ale asi ne tolik jako P2M s medvedem

to samy moje fabka, nejvic sem najezdil po praze, pak praha-ricany a praha - sokolov (karlovarska taky stoji za to) mno uvidime kolik jeste HPcko vydrzi lewisovi

Ještě dodám že u HPček je výhoda repasu,pošleš je do Maršovic a oni tě je daj zase do kondice..

Editováno: , autor: Thomas
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Otázka na amogh, tak jsem to tu pročetl ne upně vše :) Chci se zeptat to jak jsi tu psal když dám nižžší pružiny asi HR -30/-30 na FRS tak zadek bude níže než předek nebo jak jsi to myslel je to v jedné z prvních reakcích?

"jako na pruzinach ti proste vzdycky predev bude vypadat vejs, proste jeste jsem nevidel snad fabku co je snizena jenom pruzinama a ma predek niz"

Editováno: , autor: Dejvi99
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...