Prosinec 13, 200717 r Autor @P2M - ja myslim ze 70 000 neni uplne spatny ne? krom toho odesel jenom jeden zadni tlumic a predek je zatim stale OK a preci jenom tezkej motor se nejvic projevi na prednich tlumicich ne :-) ale samo urco to bude u aut s tezkym motorem jinci
Prosinec 13, 200717 r No je zláštní, že ačkoliv mám ropáka, tak mnohem dřív odešly zadní tlumiče než přední a to jezdím 99% km jen ve dvou vepředu a bez nákladu? Jak je to možný?
Prosinec 13, 200717 r @P2M - ja myslim ze 70 000 neni uplne spatny ne? krom toho odesel jenom jeden zadni tlumic a predek je zatim stale OK a preci jenom tezkej motor se nejvic projevi na prednich tlumicich ne :-)ale samo urco to bude u aut s tezkym motorem jinci No na meďáku, což byl taky těžkej čumák (220CDi s automatem), byly tlumiče ok i po 140tkm (z 70% Praha, zbytek dálnice) a tam se zrovna nedostávalo úplně košer zacházení. Ale je to asi kus od kusu atd... Pokud vezmu 70tkm po Práglu, tak asi jo.
Prosinec 13, 200717 r nezdá se mi právě, že váha motoru by měla na kosti vliv, na ostatní jako jsou čepy a ramena ano, u tlumičů nevím, FRS má právě kvůli váze jiné pružiny a koneckonců vždyť i ona je vlastně snížená proti ostatním fábkám, ty kosti bych spíš viděl na nevhodné materiály už přímo od dodavatele pro škodovku
Prosinec 13, 200717 r No myslim, že i kosti, bo při větší váze je víc sil a setrvačnosti na stabik, což právě ty kosti pochytaj jako první, ne?
Prosinec 13, 200717 r Mohly bejt špatný už od novoty třeba - vžyť podle toho, co jsi psal v tom threadu o jejich výměně, se zjistilo, že se již nedělají a je náhrada, ne?
Prosinec 13, 200717 r P2M: možná jo, těžko soudit, on i ten stabík je tužší a za stabík tahá přes kost tlumič a proti němu je pružina, musím se podívat jakou kost má pašík s 96kW TDI, myslím, že větší vliv bude mít místo provozování auta, Praha je něco jiného než třeba u mě (ikdyž jsem v Praze skoro každý týden) nebo Severní čechy okolo Nového Boru, cestuju po celé ČR a některé lokality jsou děs běs proti jiným a naopak. Je pravda, že taky jezdím vesměs sám, kolik je tak rozdíl ve hmotnosti motoru HTP vs. TDI, víc než jedna osoba v autě navíc?
Prosinec 14, 200717 r Autor docela bych rekl ze neco bude na tom v jakym meste a jak to auto jezdi okta byla z velkyho procenta jezdena jenom po praze na kratky vzdalenosti (predchozi majitel byl zivnostni ka jezdil po kseftech prevazne v praze) samo obcas nejaka dalkovka byla ale asi ne tolik jako P2M s medvedem to samy moje fabka, nejvic sem najezdil po praze, pak praha-ricany a praha - sokolov (karlovarska taky stoji za to) mno uvidime kolik jeste HPcko vydrzi lewisovi
Prosinec 14, 200717 r P2M: možná jo, těžko soudit, on i ten stabík je tužší a za stabík tahá přes kost tlumič a proti němu je pružina, musím se podívat jakou kost má pašík s 96kW TDI,myslím, že větší vliv bude mít místo provozování auta, Praha je něco jiného než třeba u mě (ikdyž jsem v Praze skoro každý týden) nebo Severní čechy okolo Nového Boru, cestuju po celé ČR a některé lokality jsou děs běs proti jiným a naopak. Je pravda, že taky jezdím vesměs sám, kolik je tak rozdíl ve hmotnosti motoru HTP vs. TDI, víc než jedna osoba v autě navíc? No FRS má v TP pohotovostní 1320kg a oproti, dejme tomu Haťapce má navíc zadní kotouče + třeba klimu, takže bez motoru tam je +cca 30kg. Na auto.cz je v testu 1.2HTP Comfort s klimou udaná pohotovostní 1060kg, u testu FRS 1300kg. Což je rozdíl 240kg, ale v TP je třeba u nás 1320kg, takže hnedka čtvrt tuny s rezervou...
Prosinec 14, 200717 r No FRS má v TP pohotovostní 1320kg a oproti, dejme tomu Haťapce má navíc zadní kotouče + třeba klimu, takže bez motoru tam je +cca 30kg. Na auto.cz je v testu 1.2HTP Comfort s klimou udaná pohotovostní 1060kg, u testu FRS 1300kg. Což je rozdíl 240kg, ale v TP je třeba u nás 1320kg, takže hnedka čtvrt tuny s rezervou... ty vado, bych řekl, že čtvrt tuny musí max. vážit motor TDI
Prosinec 14, 200717 r ona ta FRS ma docela vice veci co vazi vic (narazniky,sedadla,tapecy,nadrz.....a 100 dalsich veci),rozdil motor + prevodovka (ta ma o kolecko vic...) je cca 120kg .(proti HTP) taky bych rekl ze zadni tlumice pokud jezdis nezatizenej tak vice trpi- prece jen vice skace zadek .osobne se mi to taky zda ze zadni sly do kytek driv,ale zase to nema na vlastnosti takovy vliv,teprve rozeskakany predek si clovek poradne uzije..
Prosinec 14, 200717 r 92.000 tam skočilo minulý týden za 7 let co auto jezdí, tak 6 let na plecháčích 185/60 14", tento rok al. ATS 205/45 16" ježděno hodně po Praze a okolí, ale i Francie, Německo, Itálie, Monaco , Švýcarsko, Rakousko podvozkově po 92tis: kosti, stabík, pružiny, tlumiče, kotouče, destičky, .... - vše původní!!! jediné, na čem se dělala úprava (při cca 65 tis.) tak byl stabík, protože byl povyskočený z těch bakelitových uložení - vrácení nazpět a udělány "vymezovače"
Prosinec 15, 200717 r musím se připojit taky mě odešel dříve zadek pravej de ale levej je přek koncem. no dám tam KONI FSD
Prosinec 15, 200717 r No FRS by měla mít 1320kg s maximální příplatkovou výbavou, jinak má rozpětí 1260-1320, ale podle mě máme všichni v TP 1320 bez ohledu na výbavu a mě jí zvážili na 1316kg.
Prosinec 17, 200717 r ona ta FRS ma docela vice veci co vazi vic (narazniky,sedadla,tapecy,nadrz.....a 100 dalsich veci),rozdil motor + prevodovka (ta ma o kolecko vic...) je cca 120kg .(proti HTP)taky bych rekl ze zadni tlumice pokud jezdis nezatizenej tak vice trpi- prece jen vice skace zadek .osobne se mi to taky zda ze zadni sly do kytek driv,ale zase to nema na vlastnosti takovy vliv,teprve rozeskakany predek si clovek poradne uzije.. Nádrž a tapecy???? Jinak pravda, na převodovku jsem zapomněl, ale to jdeme do "detailů"
Prosinec 17, 200717 r nadrz a tapecy..... no myslel jsem ze je tam spousta jinych veci,zrovna tyto nejsou nejlepsi priklad.(mozna ze cerny strop vice vazi :-) ) uz jen ridicich jednotek ma FRS vic...
Prosinec 17, 200717 r hlavně myslim, že má HTP a FRS každá jiný tlumiče ne? přeci nebude na na lehkej benzín stejnej tlumič jak na TDI, taky má silnější stabik, ale bohužel kosti jsou stejný-ty to prostě odserou
Prosinec 17, 200717 r FRS je snad jediná fabka co má jiné tlumiče, jinak všechny ostatní motorizace mají bez ohledu na motor stejné ne?
Březen 1, 200817 r docela bych rekl ze neco bude na tom v jakym meste a jak to auto jezdiokta byla z velkyho procenta jezdena jenom po praze na kratky vzdalenosti (predchozi majitel byl zivnostni ka jezdil po kseftech prevazne v praze) samo obcas nejaka dalkovka byla ale asi ne tolik jako P2M s medvedem to samy moje fabka, nejvic sem najezdil po praze, pak praha-ricany a praha - sokolov (karlovarska taky stoji za to) mno uvidime kolik jeste HPcko vydrzi lewisovi Ještě dodám že u HPček je výhoda repasu,pošleš je do Maršovic a oni tě je daj zase do kondice.. Upraveno Březen 1, 200817 r od Thomas
Březen 5, 200817 r Ještě dodám že u HPček je výhoda repasu,pošleš je do Maršovic a oni tě je daj zase do kondice.. to já si je tam hodim sám, mám to od baráku cca5min jízdy (když buhdá tak i míň )
Březen 19, 200817 r Otázka na amogh, tak jsem to tu pročetl ne upně vše Chci se zeptat to jak jsi tu psal když dám nižžší pružiny asi HR -30/-30 na FRS tak zadek bude níže než předek nebo jak jsi to myslel je to v jedné z prvních reakcích? "jako na pruzinach ti proste vzdycky predev bude vypadat vejs, proste jeste jsem nevidel snad fabku co je snizena jenom pruzinama a ma predek niz" Upraveno Březen 19, 200817 r od Dejvi99
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.