amogh Vloženo 13. Prosinec 2007 Autor Vloženo 13. Prosinec 2007 @P2M - ja myslim ze 70 000 neni uplne spatny ne? krom toho odesel jenom jeden zadni tlumic a predek je zatim stale OK a preci jenom tezkej motor se nejvic projevi na prednich tlumicich ne :-) ale samo urco to bude u aut s tezkym motorem jinci Citovat
MELLO Vloženo 13. Prosinec 2007 Vloženo 13. Prosinec 2007 No je zláštní, že ačkoliv mám ropáka, tak mnohem dřív odešly zadní tlumiče než přední a to jezdím 99% km jen ve dvou vepředu a bez nákladu? Jak je to možný? Citovat
P2M Vloženo 13. Prosinec 2007 Vloženo 13. Prosinec 2007 @P2M - ja myslim ze 70 000 neni uplne spatny ne? krom toho odesel jenom jeden zadni tlumic a predek je zatim stale OK a preci jenom tezkej motor se nejvic projevi na prednich tlumicich ne :-)ale samo urco to bude u aut s tezkym motorem jinci No na meďáku, což byl taky těžkej čumák (220CDi s automatem), byly tlumiče ok i po 140tkm (z 70% Praha, zbytek dálnice) a tam se zrovna nedostávalo úplně košer zacházení. Ale je to asi kus od kusu atd... Pokud vezmu 70tkm po Práglu, tak asi jo. Citovat
Jar_da Vloženo 13. Prosinec 2007 Vloženo 13. Prosinec 2007 nezdá se mi právě, že váha motoru by měla na kosti vliv, na ostatní jako jsou čepy a ramena ano, u tlumičů nevím, FRS má právě kvůli váze jiné pružiny a koneckonců vždyť i ona je vlastně snížená proti ostatním fábkám, ty kosti bych spíš viděl na nevhodné materiály už přímo od dodavatele pro škodovku Citovat
P2M Vloženo 13. Prosinec 2007 Vloženo 13. Prosinec 2007 No myslim, že i kosti, bo při větší váze je víc sil a setrvačnosti na stabik, což právě ty kosti pochytaj jako první, ne? Citovat
MELLO Vloženo 13. Prosinec 2007 Vloženo 13. Prosinec 2007 Tak proč teda zadní tlumiče odejdou dřív než přední? Citovat
P2M Vloženo 13. Prosinec 2007 Vloženo 13. Prosinec 2007 Mohly bejt špatný už od novoty třeba - vžyť podle toho, co jsi psal v tom threadu o jejich výměně, se zjistilo, že se již nedělají a je náhrada, ne? Citovat
MELLO Vloženo 13. Prosinec 2007 Vloženo 13. Prosinec 2007 To mě nenapadlo, nakonec vydržely 125tis, tak to není tak málo Citovat
Jar_da Vloženo 13. Prosinec 2007 Vloženo 13. Prosinec 2007 P2M: možná jo, těžko soudit, on i ten stabík je tužší a za stabík tahá přes kost tlumič a proti němu je pružina, musím se podívat jakou kost má pašík s 96kW TDI, myslím, že větší vliv bude mít místo provozování auta, Praha je něco jiného než třeba u mě (ikdyž jsem v Praze skoro každý týden) nebo Severní čechy okolo Nového Boru, cestuju po celé ČR a některé lokality jsou děs běs proti jiným a naopak. Je pravda, že taky jezdím vesměs sám, kolik je tak rozdíl ve hmotnosti motoru HTP vs. TDI, víc než jedna osoba v autě navíc? Citovat
amogh Vloženo 14. Prosinec 2007 Autor Vloženo 14. Prosinec 2007 docela bych rekl ze neco bude na tom v jakym meste a jak to auto jezdi okta byla z velkyho procenta jezdena jenom po praze na kratky vzdalenosti (predchozi majitel byl zivnostni ka jezdil po kseftech prevazne v praze) samo obcas nejaka dalkovka byla ale asi ne tolik jako P2M s medvedem to samy moje fabka, nejvic sem najezdil po praze, pak praha-ricany a praha - sokolov (karlovarska taky stoji za to) mno uvidime kolik jeste HPcko vydrzi lewisovi Citovat
P2M Vloženo 14. Prosinec 2007 Vloženo 14. Prosinec 2007 P2M: možná jo, těžko soudit, on i ten stabík je tužší a za stabík tahá přes kost tlumič a proti němu je pružina, musím se podívat jakou kost má pašík s 96kW TDI,myslím, že větší vliv bude mít místo provozování auta, Praha je něco jiného než třeba u mě (ikdyž jsem v Praze skoro každý týden) nebo Severní čechy okolo Nového Boru, cestuju po celé ČR a některé lokality jsou děs běs proti jiným a naopak. Je pravda, že taky jezdím vesměs sám, kolik je tak rozdíl ve hmotnosti motoru HTP vs. TDI, víc než jedna osoba v autě navíc? No FRS má v TP pohotovostní 1320kg a oproti, dejme tomu Haťapce má navíc zadní kotouče + třeba klimu, takže bez motoru tam je +cca 30kg. Na auto.cz je v testu 1.2HTP Comfort s klimou udaná pohotovostní 1060kg, u testu FRS 1300kg. Což je rozdíl 240kg, ale v TP je třeba u nás 1320kg, takže hnedka čtvrt tuny s rezervou... Citovat
Jar_da Vloženo 14. Prosinec 2007 Vloženo 14. Prosinec 2007 No FRS má v TP pohotovostní 1320kg a oproti, dejme tomu Haťapce má navíc zadní kotouče + třeba klimu, takže bez motoru tam je +cca 30kg. Na auto.cz je v testu 1.2HTP Comfort s klimou udaná pohotovostní 1060kg, u testu FRS 1300kg. Což je rozdíl 240kg, ale v TP je třeba u nás 1320kg, takže hnedka čtvrt tuny s rezervou... ty vado, bych řekl, že čtvrt tuny musí max. vážit motor TDI Citovat
honzik Vloženo 14. Prosinec 2007 Vloženo 14. Prosinec 2007 ona ta FRS ma docela vice veci co vazi vic (narazniky,sedadla,tapecy,nadrz.....a 100 dalsich veci),rozdil motor + prevodovka (ta ma o kolecko vic...) je cca 120kg .(proti HTP) taky bych rekl ze zadni tlumice pokud jezdis nezatizenej tak vice trpi- prece jen vice skace zadek .osobne se mi to taky zda ze zadni sly do kytek driv,ale zase to nema na vlastnosti takovy vliv,teprve rozeskakany predek si clovek poradne uzije.. Citovat
Fíla Vloženo 14. Prosinec 2007 Vloženo 14. Prosinec 2007 92.000 tam skočilo minulý týden za 7 let co auto jezdí, tak 6 let na plecháčích 185/60 14", tento rok al. ATS 205/45 16" ježděno hodně po Praze a okolí, ale i Francie, Německo, Itálie, Monaco , Švýcarsko, Rakousko podvozkově po 92tis: kosti, stabík, pružiny, tlumiče, kotouče, destičky, .... - vše původní!!! jediné, na čem se dělala úprava (při cca 65 tis.) tak byl stabík, protože byl povyskočený z těch bakelitových uložení - vrácení nazpět a udělány "vymezovače" Citovat
Majký Vloženo 15. Prosinec 2007 Vloženo 15. Prosinec 2007 musím se připojit taky mě odešel dříve zadek pravej de ale levej je přek koncem. no dám tam KONI FSD Citovat
MELLO Vloženo 15. Prosinec 2007 Vloženo 15. Prosinec 2007 No FRS by měla mít 1320kg s maximální příplatkovou výbavou, jinak má rozpětí 1260-1320, ale podle mě máme všichni v TP 1320 bez ohledu na výbavu a mě jí zvážili na 1316kg. Citovat
P2M Vloženo 17. Prosinec 2007 Vloženo 17. Prosinec 2007 ona ta FRS ma docela vice veci co vazi vic (narazniky,sedadla,tapecy,nadrz.....a 100 dalsich veci),rozdil motor + prevodovka (ta ma o kolecko vic...) je cca 120kg .(proti HTP)taky bych rekl ze zadni tlumice pokud jezdis nezatizenej tak vice trpi- prece jen vice skace zadek .osobne se mi to taky zda ze zadni sly do kytek driv,ale zase to nema na vlastnosti takovy vliv,teprve rozeskakany predek si clovek poradne uzije.. Nádrž a tapecy???? Jinak pravda, na převodovku jsem zapomněl, ale to jdeme do "detailů" Citovat
honzik Vloženo 17. Prosinec 2007 Vloženo 17. Prosinec 2007 nadrz a tapecy..... no myslel jsem ze je tam spousta jinych veci,zrovna tyto nejsou nejlepsi priklad.(mozna ze cerny strop vice vazi :-) ) uz jen ridicich jednotek ma FRS vic... Citovat
kláca Vloženo 17. Prosinec 2007 Vloženo 17. Prosinec 2007 hlavně myslim, že má HTP a FRS každá jiný tlumiče ne? přeci nebude na na lehkej benzín stejnej tlumič jak na TDI, taky má silnější stabik, ale bohužel kosti jsou stejný-ty to prostě odserou Citovat
MELLO Vloženo 17. Prosinec 2007 Vloženo 17. Prosinec 2007 FRS je snad jediná fabka co má jiné tlumiče, jinak všechny ostatní motorizace mají bez ohledu na motor stejné ne? Citovat
Thomas Vloženo 1. Březen 2008 Vloženo 1. Březen 2008 (editace) docela bych rekl ze neco bude na tom v jakym meste a jak to auto jezdiokta byla z velkyho procenta jezdena jenom po praze na kratky vzdalenosti (predchozi majitel byl zivnostni ka jezdil po kseftech prevazne v praze) samo obcas nejaka dalkovka byla ale asi ne tolik jako P2M s medvedem to samy moje fabka, nejvic sem najezdil po praze, pak praha-ricany a praha - sokolov (karlovarska taky stoji za to) mno uvidime kolik jeste HPcko vydrzi lewisovi Ještě dodám že u HPček je výhoda repasu,pošleš je do Maršovic a oni tě je daj zase do kondice.. Editováno: 1. Březen 2008, autor: Thomas Citovat
kláca Vloženo 5. Březen 2008 Vloženo 5. Březen 2008 Ještě dodám že u HPček je výhoda repasu,pošleš je do Maršovic a oni tě je daj zase do kondice.. to já si je tam hodim sám, mám to od baráku cca5min jízdy (když buhdá tak i míň ) Citovat
Dejvi99 Vloženo 19. Březen 2008 Vloženo 19. Březen 2008 (editace) Otázka na amogh, tak jsem to tu pročetl ne upně vše Chci se zeptat to jak jsi tu psal když dám nižžší pružiny asi HR -30/-30 na FRS tak zadek bude níže než předek nebo jak jsi to myslel je to v jedné z prvních reakcích? "jako na pruzinach ti proste vzdycky predev bude vypadat vejs, proste jeste jsem nevidel snad fabku co je snizena jenom pruzinama a ma predek niz" Editováno: 19. Březen 2008, autor: Dejvi99 Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.