kmmikulas Vloženo 30. Březen 2011 Sdílet Vloženo 30. Březen 2011 Ahoj. Koupil jsem ženě jako rotní káru fabku r.v.2002 1,2htp 40kW. Po cca třech měsících jsem zjistil dost velkou spotřebu oleje. Hlava má po go najeto asi 2500km. Tak padlo podezření na kroužky. Když jsem motor rozebral, nestačil jsem se divit, vjakém je zuboženém stavu. Vačková hřídel vydřená ve dvou uloženích, na klice druhé uložení poškozené šály, písty očerněné nejen nad kroužky, ale i pod(jako bývalý automechanik Čsad jsem měl možnost rozebrat hodně motorů stovek liazek, 706 škodovek i 148 tater, ale málo která stará plečka měla očuzené písty pod kroužky jako tahle 1,2) a vůle v ojnici učepu je taky dost velká. Zkrátka mám oprávněnej pocit, že je motor po smrti. Ve 127 000 mi to přijde brzo. Chtěl bych ho nahradit novějším, ale když pominu problém s přepsáním, má někdo zkušenost s technickou stránkou výměny? Myslím přírubu převodovky, rozmístění čidel, řídící jednotku, atd.Díky za odpovědi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 4. Duben 2011 Sdílet Vloženo 4. Duben 2011 Všetko pasuje pekne len či nebude vadiť iny kod motora. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kmmikulas Vloženo 7. Duben 2011 Autor Sdílet Vloženo 7. Duben 2011 (editace) Díky, ale já nakonec zvolil výbrus. Alespoň budu mít jistotu co s tím motorem je. Pokud ho nedorazím při skládání . Editováno: 8. Duben 2011, autor: Blacky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.