Přejít na obsah

Nahrada Fl 1,2 40kW za Fll 1,2 44kW.


kmmikulas

Doporučené příspěvky

Ahoj. Koupil jsem ženě jako rotní káru fabku r.v.2002 1,2htp 40kW. Po cca třech měsících jsem zjistil dost velkou spotřebu oleje. Hlava má po go najeto asi 2500km. Tak padlo podezření na kroužky. Když jsem motor rozebral, nestačil jsem se divit, vjakém je zuboženém stavu. Vačková hřídel vydřená ve dvou uloženích, na klice druhé uložení poškozené šály, písty očerněné nejen nad kroužky, ale i pod(jako bývalý automechanik Čsad jsem měl možnost rozebrat hodně motorů stovek liazek, 706 škodovek i 148 tater, ale málo která stará plečka měla očuzené písty pod kroužky jako tahle 1,2) a vůle v ojnici učepu je taky dost velká. Zkrátka mám oprávněnej pocit, že je motor po smrti. Ve 127 000 mi to přijde brzo. Chtěl bych ho nahradit novějším, ale když pominu problém s přepsáním, má někdo zkušenost s technickou stránkou výměny? Myslím přírubu převodovky, rozmístění čidel, řídící jednotku, atd.Díky za odpovědi.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...