Juri123 Vloženo 5. Duben 2011 Sdílet Vloženo 5. Duben 2011 Zdravím pánové, jelikož jsem nevěděl kam toto téma zařadit, tak zakládám nové, je to od každého něco, jelikož jsem prohledal snad celý internet a potřebné udaje nenašel, tak by tohle mohlo být východisko nejen pro mne.Takže potreboval bych poradit, jak je to se střešním sáním-nikoli imitace, ale aktivní s přívodem vzduchu do kabiny, jak funguje otevírání a zavírání, aby se do interiéru nedostala voda,kapky apod, bude tam nejspíš klapka?popřípadně velice ocením jakýkoli odkaz ke koupi tohoto zboží, pokud možno ne nad 6 tis.-resp.nemusí být karbonové-kvůli par gramum mi přijde zbytečný vyhazovat "desítky" tisíc..A druhá otázka, jde o silně upravený motor a přemýšlím nad výřezem do kapoty kvůli průtoku vzduchu k filtru-jde mi o nejkratší vzduchové vedení s maximálním přítokem chladného vzduchu-ALE jak tohoto docílit, aby se k filtru nedostala voda, nebo na něj nepršelo-udělat nějaký "šnekový" obal s tím, že filtr bude oprostřed "šneku" a po cestě k němu udělat díry do vedení pro odtok kapalinyJak toto mají vyřešené závodní wrc nebo kit Octavie?Další otázka, zkoušeli jste někdo zapojit více intercoolerů?jak je nejlépe zapojit? sériově (za sebou) nebo paralelně (současně).Odstínění je samozřejmostí.Příjde mi líto vyhazovat sériového drobka, když by ještě mohl sloužit :-).Díky za reakce Škoda Octavia 1.8 T v přestavbě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.