Jump to content

Fernet 11

Uživatel
  • Content Count

    17
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

1 Neutral

About Fernet 11

  • Rank
    Nováček

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Polystyrenová výplň prostoru pro rezervu, s opravným sprejem pro defekt. Vyjmuto z Octavie II FL combi.
  2. Zkusím zkontrolovat podle uvedených návodů v článku, díky McMatej.
  3. Jedná se o kotoučové brzdy. Před zimou měněny kotouče i desky, vše s tím spojené bylo kontrolováno, čištěno a mazáno.
  4. Zdarec, mám problém s ruční brzdou. Jedna strana mi při zatažení brzdí jen trochu (auto se snadno rozjede, na volno při zvednutí točit kolem ale nejde), druhé je volné i při točení rukou (při zvednutí). Ty stavěče za popelníkem mám dotažené, páku zatáhnu tak na 4-5 zubů. Před zimou měněny zadní kotouče i desky. Je problém v lanovodech? Objednat díl a vyměnit by neměl být problém... Ptám se ale jestli nemůže být závada někde jinde? Ať neutrácím hned za lanka, a nezjistím pak že je problém v něčem jiném. Už jste to někdo řešili? Mám si zkontrolovat napřed něco jiného? Díky moc za rady či tipy. Lukáš
  5. Tak vymeneno za original + olej a filtr. 10 200 ,-... jak jsem videl jak to vymenil za pet minut bil jsem se do hlavy. Ted doufat ze to bylo tim a muzu dal jezdit. Diky cosby
  6. Díky moc. Oprava výše uvedeného problému s kroužky už ale nebude tak lehká a ani levná že? Takže prvotně zkusit vyměnit to čerpadlo? Beru to origo, jen ta cena mě zaskočila, na netu jsem našel značky Pierburg, prý kvalitní značka, za 5 600 kč, ale už ho teď neseženu tak to nechám tak. To samé ta cena oleje. U filtru mě stovka navíc tak nepálí... Jen podotýkám, že mi to dělá ve svém volném čase ve své dílně, ne v ofiko servise, proto mě ty ceny zaráží. Ještě jednou díky.
  7. Zdravím, předem se omlouvám jestli zakládám již zavedené téma, ale tenhle můj konkrétní problém jsem nikde nenašel. Motor 1.4 TSi, 90kw CAXA, najeto skoro 280 000 km, z 90ti % ježděny krátké trasy po městě. Na podzim dělány komplet rozvody, se vším co k tomu patří (doufám). Minulý týden namátková kontrola hladiny oleje... výsledek: skoro 2 cm nad horní rysku ! Smrad po benzínu. Mechanikova jednoznačná odpověď - to bude vysokotlaké čerpadlo, nikde jinde to uchcávat nemůže, okamžitě vyměň... Nemáte s tím někdo větší zkušenosti? Nezkusit nějakou jinou (pravděpodobnější) příčinu? Zítra mu to mám vézt do servisu, a tím bych měl další dotaz. Cena: 7770 kč origo čerpadlo nebo 4500 kč Čína, cca 1000 kč za olej 5w30 (značku mi neřekl), 300 kč olejový filtr, 1000 kč práce.... ta cena Vám příjde normální? Nemáte někdo zkušenosti s výměnou toho čerpadla svépomocí? Žádný profík nejsem ale ruce levé nemám, podle obrázků na netu je to jen nějakých pár šroubů a hadiček? Je tam nějaká možnost něco udělat špatně a pokazit to ještě víc? Nemám žádného známého ani vyzkoušeného mechanika kterému bych věřil, někteří tvrdí že to bude určitě tím, jiní zase že je to kravina ať příčínu hledám jinde. Proto "otravuju" Vás :) Předem moc děkuji za každé rady či připomínky.
  8. Prostě a jednoduše se mi to líbí víc bez toho :)
  9. Super, díky za rady. Barvu vozu mám takovou tu světle modro-šedou, přesný název teď nevím, tak snad by tam moc velké rozdíly v odstínu neměly být.
  10. Zdarec chlapi, nenašel jsem nikde žádnou diskusi ohledně odstranění těch nápisů na víku kufru (tsi, tdi, octavia atd...) Zajímá mě, jak to odstranit abych nepoškrábal půl auta, jestli nahřívat horkovzduškou, čím to odlepit atd... ale taky aby mi tam nezůstaly ty písmena vystínované, vlivem slunečního svitu a tak. Budu moc rád za případné rady a postřehy, díky moc
  11. Dobrá, nemyslel jsem si že by mě chtěl nějak natáhnout, jen mě stále udivuje ta cena. Díky moc za rady
  12. Poslal jsem to technikovi a prý v té sadě chybí oproti té jeho dražší - řetěz a kolo na olejové čerpadlo? Auto jsem pořídil nedávno, najeto už 280 tisíc km, rozvody byly dělány tuším 2x, já jako laik jsem chtěl, aby mi to něco vydrželo, udělat ty rozvody komplet se vším a origo (v domění že je to ta nejlepší volba?), ale ta cena 12000,- mě zarazila, proto se Vás na to tady ptám, zda-li je to cena přijatelná, jestli je lepší dát tu sadu s těma výše uvedenýma věcma okolo oleje,nebo stačí ta sada za 9000,- bez toho (uměl bych si ji sehnat za cca 6000,-) Jestli máte s tímto někdo nějaké zkušenosti, byl bycg rád za názor. Díky moc
  13. Zdravím chlapi, dávám Oktávku do servisu na výměnu rozvodů atd., dnes mi volal že sada rozvodů stojí cca 12 000 kč, komplet sada se všemi kolečky, řetězy, atd atd... origo škoda. Je toto normální cena nebo mě chce natáhnout? nemáte s tím někdo zkušenosti?
×
×
  • Create New...